Arrownet / A+ WTF ?!?!?!

  • Hey...
    Håber nogle af jer køre over arrownet.. ADSL som køre over antenne...
    Da det startede op for ... 2 år siden? .... Kunne man købe som den laveste 265/256 for 139kr som det laveste... Og det gjorde vi så.. Så her for et par dage siden syntes jeg det begyndte at gå helvedes langsomt og jeg hentede også meget langsomere... så jeg gik ind på deres hjemme side for at finde ud af de har ændret på tingene... deres "billigste" koster nu 229 og køre 128/128...! Har de smækket os på den?! Nogen andre der har arrownet som har haft 256? Vi har intet fået af vide fra dem om noget..


    Til diskution


    /Nick

  • Ja jeg har Arrownet og 256K det er det værste l*rt det går ned hele tiden og de lyver om deres bredbånds forbindelser :rolleyes:

  • En af mine venner har en såkaldt 256/256.


    Han kan ikke engang spille BF og køre Skype på samme tid, så hakker spillet helt vildt hos ham.


    Jeg kan da lige prøve at spørge ham, om hastigheden ligeledes er blevet endnu ringere hos ham, næste gang jeg snakker med ham. ;)

  • Du kan jo prøve at køre en bredbåndtest, og derfor kontakte dem, og så til sidst lægge sag an. :) Men når du så er færdig med alt det, så skift da til TDC, Tele2 eller CC.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nikke
    Hey...
    Håber nogle af jer køre over arrownet.. ADSL som køre over antenne...
    Da det startede op for ... 2 år siden? .... Kunne man købe som den laveste 265/256 for 139kr som det laveste... Og det gjorde vi så.. Så her for et par dage siden syntes jeg det begyndte at gå helvedes langsomt og jeg hentede også meget langsomere... så jeg gik ind på deres hjemme side for at finde ud af de har ændret på tingene... deres "billigste" koster nu 229 og køre 128/128...! Har de smækket os på den?! Nogen andre der har arrownet som har haft 256? Vi har intet fået af vide fra dem om noget..


    Til diskution


    /Nick


    hvis de skulle have ændret din hastighed så SKAL de gøre dig opmærksom på dette med et brev med vist nok 6 måneders varsel. så du eventuelt kan opsige dit abonnement, hvis du ikke vil fortsætte.
    Men prøv at teste via http://www.internetkvalitetsguide.dk <- Telestyrelsen :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Jeg har også haft arrownet i 1.5 år.. og det er det værste pis du kan få til dags dato. Jeg spiller cs til tider, og der har man en rigtig høj ping, og meget i ms selvom det er en 512/256 kb linie man spillet på. Min nuværende CyberCity 2 mbit kører perfekt :) kan squ ikke klage over den .....

  • ja det er meget generelt at arrownet ikke kan bruges til gaming...har hørt 1 der ikke klagede over det.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg har en 1024/512 forbindelse fra A+ og jeg har haft det i 2 år. Det er det værste lort. Det kører dårligt om aftenen pga. at nettet bliver overbelastet pga. at folk kommer fra arbejde. Men det siges at blive fixet den 21/12-04. Det har de også kun været 3 måneder om at fixe.
    Jeg kan ikke spille cs med laveste rates selv om jeg er den eneste i huset som er på nettet.

    Shuttle SN85G4V2 | AMD 64 3200+ | 1024mb Corsair pc4000 Pro | Audigy 2 ZS | POV Geforce 6800 GT

    Rettet en gang, sidst af eLGEN-_- ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af eLGEN-_-
    Jeg har en 1024/512 forbindelse fra A+ og jeg har haft det i 2 år. Det er det værste lort. Det kører dårligt om aftenen pga. at nettet bliver overbelastet pga. at folk kommer fra arbejde. Men det siges at blive fixet den 21/12-04. Det har de også kun været 3 måneder om at fixe.
    Jeg kan ikke spille cs med laveste rates selv om jeg er den eneste i huset som er på nettet.


    OMG LOOOL??? sikker på det ikke er din comp?? :P hehe


    jeg spiller cs pændt meget.. jeg har en ping helt fra 15(på boomtown) til 80 (på skod server) hmm jeg ligger på normalt 40.. og det er fandme nice i forhold til mange andre.. og når jeg dl'er noget så for jeg mere båndbredde end jeg normalt skal have.. ja i starten var der problemer med A+. men nu.. efter sommerferien så har jeg fandme ikke haft et eneste problem som de ikke have forudsagt.. så jer der brokker jer over A+. måske check igen og se om det nu er linjen der er ustabil og ikke bare andre mennsker i huset eller jeres egen comp.. (det her er ikke for at beskytte A+, jeg ved de har problemer med nogle hustane :P)


    Og jer der har 256/128 eller 512/256. ja det er FANDME langsomt.. jeg skiftede fra 1024/512 til 512/256. og jeg kunne ikke engang spille MMO spil uden jeg laggede for vildt!!!! og cs lå på ca 70 ping.. men ok ellers er A+ nogle jeg ville anbefalde da jeg ikke har haft de store problemer med dem, andet end i starten hvor de gik ned i ny og næ og var max overbelastet.. men selvfølgelig kan jeg være heldig men venner osv har det også fint net.. huske check jeres switch/hub og jeres modem.. et cable modem eller en switch har altid godt af en genstart..


    men gl :D


    Peace out

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klf
    nå nu har jeg haft arrownet i 2 dage og ringet til dem 4-5 gange hvis at jeg downloader max og oploader max ryger min forbindelse :(
    de skal nok nå at lære mig at kende det inde for jeg gidder ikke have noget som ikke virker.....


    skift til fast private ip.. så sker der noget.. så har du din egen ip.. i starten var jeg der non stop på deres hot line.. men nu nada.

  • Jeg har haft Arrownet i ca 1 år nu, og jeg havde også problemmer i starten, men det gik da...


    Jeg har fast ip, og spillle CS:S uden problemmer på en 1024/512.
    Jeg oplever også at når jeg henter så er det over den teoretiske grænse... :T


    Hvad angår spil og skype, så er der en forklaring på det...


    Et kabel modem er "langsommere" end en ADSL box/modem, derfor de dårligere ping tider, og laggene skype samtaler...


    Jeg oplevede i starten at skype var dårligere kvalitet på min 1024/512 end på min TDC 256/256 ADSL