21

lørdag, 11. december 2004, 18:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Det ved jeg faktisk ikke :( - tænkte bare at man da måtte kunne finde på noget i international økonomi - det er jo faktisk et ret åbent fag :)

Der er utrolig mange muligheder .. Skulle jeg skrive en igen, ville jeg nok vælge at kigge på regeringens finanspolitik - nu hvor de alligevel har gang i en eller anden form for lempelig finanspolitik, og så se på multiplikatoreffekten af hhv. skattelettelser og så en diffenrentieret moms .. Og så derefter analysere hvad det kunne betyde for fremtiden .. Du kan evt. kigge forbi www.dors.dk og så læse de to vismandsrapporter der er kommet i år .. Start ud med de resumé der er lavet ..

Men vil da gerne prøve at finde min opgave frem, hvis du vil se den .. Mener jeg har den liggende på en eller anden cd ..

22

søndag, 12. december 2004, 00:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Det ved jeg faktisk ikke :( - tænkte bare at man da måtte kunne finde på noget i international økonomi - det er jo faktisk et ret åbent fag :)

Der er utrolig mange muligheder .. Skulle jeg skrive en igen, ville jeg nok vælge at kigge på regeringens finanspolitik - nu hvor de alligevel har gang i en eller anden form for lempelig finanspolitik, og så se på multiplikatoreffekten af hhv. skattelettelser og så en diffenrentieret moms .. Og så derefter analysere hvad det kunne betyde for fremtiden .. Du kan evt. kigge forbi www.dors.dk og så læse de to vismandsrapporter der er kommet i år .. Start ud med de resumé der er lavet ..

Men vil da gerne prøve at finde min opgave frem, hvis du vil se den .. Mener jeg har den liggende på en eller anden cd ..

Det må du MEGET gerne :) - og tak for rådet ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (12.12.2004, 00:46)

23

søndag, 12. december 2004, 00:51

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Det må du MEGET gerne :) - og tak for rådet ;)

Leder lige efter den i morgen .. Og det var så lidt .. Skal have orden i mine notater til erhvervsøkonomi/international handel mellem jul og nytår - så kan da være jeg kan finde mere du kan bruge .. Har vist stadig alle notater fra HHX, og har da samlet en del efter 3 semestre nu ..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.