Puha, er stadig igang med 3. årsopgave

  • Så for den da...


    (13:31:21) —› nick: (Landbetjenten) is now known as (Berle`skriver)


    Har skrevet temmeligt heftigt i dag :) Så Frasier kl 19.00 til 20.00. Ellers har jeg stortset kun arbejdet i dag :P


    Skriver om Fluernes herre af William Golding.


    Tror jeg har fået skrevet omtrent 11-12 sider lige nu...


    Men har en lang nat foran mig :P Skal afl. kl 11.30 i morgen. (fredag)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • er det gym eller hvad? Det vi kalder sso?


    Puha glæder mig heller ikke selv til at skulle i gang om stikekrdrab i anden verdenskrig :( skal begynde på opgaven starten af februar.


    Den film der, er det den hvor han brækker et håndled på en mand når de lægger arm?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    er det gym eller hvad? Det vi kalder sso?


    Puha glæder mig heller ikke selv til at skulle i gang om stikekrdrab i anden verdenskrig :( skal begynde på opgaven starten af februar.


    Den film der, er det den hvor han brækker et håndled på en mand når de lægger arm?


    Ja jeg går i gym.


    Hmm..du tænker vist på filmen "Fluen" :P


    Ikke at Fluernes herre ikke har været filmatiseret :P


    Den handler bare om noget lidt andet. :))

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    ja det er den jeg tænker på :) vidste ikke lige om det var en film eller bog du skrev om, eller andet!


    Held og lykke med det.


    Og husk nu fodnoter, dem elsker lærerne :T


    Ja de kan godt lide fodnoter. Men mest i historie :P Hvor man skriver næsten halvdelen af opgaven i form af fodnoter :D


    I dansk optræder mine fodnoter mest i forbindelse med citater fra bogen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Fodnoter er guf i historie. Hvis du har et eller andet du ikke vil forklare i teksten, så smid en fodnote.


    Fx SS eller SA under 2. Verdenskrig. Så istedet for at forklare hvad det står for og en kort baggrundshistorie midt i teksten, så smider du bare alt det ned som en fodnote :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • (04:28:51) —› nick: (Berle`skriver) is now known as (Landbetjenten)


    Hehehe...nu skal jeg sgu i bad, æde en pizza og spille Counter Strike!!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Sidder og læser præcis den samme bog. Kan du ik lige sende den når du er færdig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S


    Sidder og læser præcis den samme bog. Kan du ik lige sende den når du er færdig ;)


    vi gjorde den færdig i slutningen af oktober... hvem var der fik 10/10 for sin opgave:D?
    skal lige være sikker... er det den med drengene på den øde ø?

  • Hehe Frasier - det er go' stil :clap:


    Jeg skal først skrive SSO i uge 6 - på mandag skal jeg til samtale med min lærer i International økonomi, for at aftale nærmere om emnet :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Teffer


    vi gjorde den færdig i slutningen af oktober... hvem var der fik 10/10 for sin opgave:D?
    skal lige være sikker... er det den med drengene på den øde ø?


    Jo det er den med dem der finder en konkylie og blir sindsyge i hoved, jo det er den :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Det eneste rigtige fag at skrive i .. God dreng .. :))


    Nemlig....hmm....Nu er det jo så at jeg får en ide...for du skulle vel ikke stadigvæk have din...*ahøm*...opgave....du ved...liggende et sted ? :) :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hmm .. Da jeg gik på handelsskolen skrev vi den først i februar .. Uge 6 eller noget ..


    Jeg skrev i International Økonomi om konsekvenserne af Danmarks nej til euroen ..


    Jeg skrev selv DSSO i Engelsk, det var om John F. Kennedy.
    Vel at mærke ikke om mordet, men nærmere om hans liv og hvordan han blev præsident.
    IMO gav den en ganske fin karakter. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MJO
    Jeg skrev selv DSSO i Engelsk, det var om John F. Kennedy.
    Vel at mærke ikke om mordet, men nærmere om hans liv og hvordan han blev præsident.
    IMO gav den en ganske fin karakter. ;)


    Dem der skrev i engelsk hos os, fik også ret gode karakterer .. Mener jeg fik 8 eller sådan noget ..


    En af de mange der valgte at skrive i historie, ved skolens mest geniale lærer, som virkelig bare kunne undervise, og har gjort det siden 78 (Sådan en mand har læst mange bøger), valgte at kopiere 95% af sin opgave fra en bog .. Desværre var det en bog vores lærer havde læst ..*GG*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    *LOL* .. Måske .. Men hvad skal du skrive om?


    Det ved jeg faktisk ikke :( - tænkte bare at man da måtte kunne finde på noget i international økonomi - det er jo faktisk et ret åbent fag :)