Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 9. december 2004, 23:56

Så for den da...

(13:31:21) —› nick: (Landbetjenten) is now known as (Berle`skriver)

Har skrevet temmeligt heftigt i dag :) Så Frasier kl 19.00 til 20.00. Ellers har jeg stortset kun arbejdet i dag :P

Skriver om Fluernes herre af William Golding.

Tror jeg har fået skrevet omtrent 11-12 sider lige nu...

Men har en lang nat foran mig :P Skal afl. kl 11.30 i morgen. (fredag)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

fredag, 10. december 2004, 00:03

er det gym eller hvad? Det vi kalder sso?

Puha glæder mig heller ikke selv til at skulle i gang om stikekrdrab i anden verdenskrig :( skal begynde på opgaven starten af februar.

Den film der, er det den hvor han brækker et håndled på en mand når de lægger arm?

3

fredag, 10. december 2004, 00:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af Simonthk
er det gym eller hvad? Det vi kalder sso?

Puha glæder mig heller ikke selv til at skulle i gang om stikekrdrab i anden verdenskrig :( skal begynde på opgaven starten af februar.

Den film der, er det den hvor han brækker et håndled på en mand når de lægger arm?

Ja jeg går i gym.

Hmm..du tænker vist på filmen "Fluen" :P

Ikke at Fluernes herre ikke har været filmatiseret :P

Den handler bare om noget lidt andet. :))

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

4

fredag, 10. december 2004, 00:07

ja det er den jeg tænker på :) vidste ikke lige om det var en film eller bog du skrev om, eller andet!

Held og lykke med det.

Og husk nu fodnoter, dem elsker lærerne :T

5

fredag, 10. december 2004, 00:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af Simonthk
ja det er den jeg tænker på :) vidste ikke lige om det var en film eller bog du skrev om, eller andet!

Held og lykke med det.

Og husk nu fodnoter, dem elsker lærerne :T

Ja de kan godt lide fodnoter. Men mest i historie :P Hvor man skriver næsten halvdelen af opgaven i form af fodnoter :D

I dansk optræder mine fodnoter mest i forbindelse med citater fra bogen.

6

fredag, 10. december 2004, 00:18

HVAD!!! Jeg har historie SSO! Jeg må da liiiiige se at finde noget fodnote agtigt at putte ind.

7

fredag, 10. december 2004, 00:22

Fodnoter er guf i historie. Hvis du har et eller andet du ikke vil forklare i teksten, så smid en fodnote.

Fx SS eller SA under 2. Verdenskrig. Så istedet for at forklare hvad det står for og en kort baggrundshistorie midt i teksten, så smider du bare alt det ned som en fodnote :)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (10.12.2004, 00:22)

8

fredag, 10. december 2004, 04:27

(04:28:51) —› nick: (Berle`skriver) is now known as (Landbetjenten)

Hehehe...nu skal jeg sgu i bad, æde en pizza og spille Counter Strike!!

9

fredag, 10. december 2004, 09:28

Hmm .. Da jeg gik på handelsskolen skrev vi den først i februar .. Uge 6 eller noget ..

Jeg skrev i International Økonomi om konsekvenserne af Danmarks nej til euroen ..

10

fredag, 10. december 2004, 14:29

så fik du den afleveret Berle :D

11

fredag, 10. december 2004, 14:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Så for den da...

Har skrevet temmeligt heftigt i dag :) Så Frasier kl 19.00 til 20.00. Ellers har jeg stortset kun arbejdet i dag :P

Sidder og læser præcis den samme bog. Kan du ik lige sende den når du er færdig ;)

12

fredag, 10. december 2004, 14:42

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S

Citeret

Så for den da...

Sidder og læser præcis den samme bog. Kan du ik lige sende den når du er færdig ;)

vi gjorde den færdig i slutningen af oktober... hvem var der fik 10/10 for sin opgave:D?
skal lige være sikker... er det den med drengene på den øde ø?

13

fredag, 10. december 2004, 14:52

Hehe Frasier - det er go' stil :clap:

Jeg skal først skrive SSO i uge 6 - på mandag skal jeg til samtale med min lærer i International økonomi, for at aftale nærmere om emnet :)

14

fredag, 10. december 2004, 15:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Teffer

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S

Citeret

Så for den da...

vi gjorde den færdig i slutningen af oktober... hvem var der fik 10/10 for sin opgave:D?
skal lige være sikker... er det den med drengene på den øde ø?

Jo det er den med dem der finder en konkylie og blir sindsyge i hoved, jo det er den :D

15

fredag, 10. december 2004, 16:16

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Jeg skal først skrive SSO i uge 6 - på mandag skal jeg til samtale med min lærer i International økonomi, for at aftale nærmere om emnet :)

Det eneste rigtige fag at skrive i .. God dreng .. :))

16

lørdag, 11. december 2004, 03:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Nemlig....hmm....Nu er det jo så at jeg får en ide...for du skulle vel ikke stadigvæk have din...*ahøm*...opgave....du ved...liggende et sted ? :) :P

17

lørdag, 11. december 2004, 09:33

Citeret

Citeret

Citeret

Nemlig....hmm....Nu er det jo så at jeg får en ide...for du skulle vel ikke stadigvæk have din...*ahøm*...opgave....du ved...liggende et sted ? :) :P

*LOL* .. Måske .. Men hvad skal du skrive om?

18

lørdag, 11. december 2004, 09:42

Citeret

Hmm .. Da jeg gik på handelsskolen skrev vi den først i februar .. Uge 6 eller noget ..

Jeg skrev i International Økonomi om konsekvenserne af Danmarks nej til euroen ..

Jeg skrev selv DSSO i Engelsk, det var om John F. Kennedy.
Vel at mærke ikke om mordet, men nærmere om hans liv og hvordan han blev præsident.
IMO gav den en ganske fin karakter. ;)

19

lørdag, 11. december 2004, 09:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af MJO
Jeg skrev selv DSSO i Engelsk, det var om John F. Kennedy.
Vel at mærke ikke om mordet, men nærmere om hans liv og hvordan han blev præsident.
IMO gav den en ganske fin karakter. ;)

Dem der skrev i engelsk hos os, fik også ret gode karakterer .. Mener jeg fik 8 eller sådan noget ..

En af de mange der valgte at skrive i historie, ved skolens mest geniale lærer, som virkelig bare kunne undervise, og har gjort det siden 78 (Sådan en mand har læst mange bøger), valgte at kopiere 95% af sin opgave fra en bog .. Desværre var det en bog vores lærer havde læst ..*GG*

20

lørdag, 11. december 2004, 17:07

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

*LOL* .. Måske .. Men hvad skal du skrive om?

Det ved jeg faktisk ikke :( - tænkte bare at man da måtte kunne finde på noget i international økonomi - det er jo faktisk et ret åbent fag :)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.