Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Den blev solgt....Og udskiftet med en Alfa Romeo Alfasud i hvid. Damn det var dælme en fed dyt, men den rustede til gengæld som, jeg-ved-ikke-hvad....
Dengang var der mere stil over alfaen end boblen...Modsat i dag :]
wayyy, ville lige opdatere denne gamle 2004 tråd med at Oplen er gået gennem syn forleden xD
I løbet af de senere år har jeg stort set ingen udgifter haft andet end nye bremser.
Og så selvfølgelig at jeg skiftede alle sæder ud med nogle pæne "som nye" sæder fra en kasseret Kadett. Samt en bagklap, fronthjelm og 2 døre til en samlet pris på 1000kr.
Så den kører og den er stadig rigtig pæn, bortset fra at det er blevet MEGET svært at holde rustfarven/hullerne væk fra den
Her forbereder jeg mig på at lukke tråden fordi jeg regner med at en ny bruger har oppet en 6 år gammel tråd, og så det sku forfatteren selv
Jamen det jo super, Opel kan åbenbart være godt kan jeg se, det var den mine forældre havde bestemt ikke. Opel Vectra 1.8 16v fra 1996 som var spækket med små irriterende problemer (central lås virkede kun på nogle døre, tomgang var ustabil/væk somme tider, næsten samtlige advarselslys på instrument brættet var tændt konstant, rust i skærmene osv.
Meeen nu har de købt sig en Kia C'eed SW Sport - Det køre bare, og med 7 års garanti
Det lyder da ellers meget lækkert! Lidt ærgeligt at billederne er væk, men hva' fa'en
Jeg har også lige købt mig min første bil - en Golf II fra 1984 Fik den for skrotpris (1500) og den fejler næsten ingenting, så skal bare have fikset den til jeg får det kort i August Har skiftet håndtag indtil videre og skal have fjernet noget rust også
Oprindeligt indlæg af Simonthk
wayyy, ville lige opdatere denne gamle 2004 tråd med at Oplen er gået gennem syn forleden xD
I løbet af de senere år har jeg stort set ingen udgifter haft andet end nye bremser.
Og så selvfølgelig at jeg skiftede alle sæder ud med nogle pæne "som nye" sæder fra en kasseret Kadett. Samt en bagklap, fronthjelm og 2 døre til en samlet pris på 1000kr.
Så den kører og den er stadig rigtig pæn, bortset fra at det er blevet MEGET svært at holde rustfarven/hullerne væk fra den
kanon så har den jo holdt sig godt..
tænkte sjovt nok ligesom JuiCe at det med garanti var et nyt medlem der var inde og skrive i gamle tråde
\\ martin
roses are red
the screen just went blue
i'm sitting here thinking:
what the fuck did i just do?