Oprindeligt indlæg af ScratchY
så vidt jeg ved skrives det 1950'erne. ret mig hvis jeg tager fejl
Er nu ret overbevist om, at man OGSÅ kan skrive det uden apo. Ihf. har jeg set det i bøger jeg har læst. Og hvis sådanne ikke skal holde sig til dansk retskrivning...hvorfor skal jeg så?
"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Berleburg" (08.12.2004, 21:45)
Oprindeligt indlæg af ScratchY
så vidt jeg ved skrives det 1950'erne. ret mig hvis jeg tager fejl
Er nu ret overbevist om, at man OGSÅ kan skrive det uden apo. Ihf. har jeg set det i bøger jeg har læst. Og hvis sådanne ikke skal holde sig til dansk retskrivning...hvorfor skal jeg så?
Held og lykke med at slippe forbi din lærer med den løsning...
Nu er jeg ikke den store grammatikhaj, men er det ikke ret tidligt i skriver 3. årsopgave?
Er det bare os der skal skrive sent, vi skal skrive i Uge 7.
Eller er du bare i god tid?
Sry for OT.
Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ZimaaN" (08.12.2004, 22:09)
Hehe, spurgte lige min far som er danskkonsulent og skriver eksamensopgaver til VUC. Han kunne ikke lige vende den, for han synes det lød forkert. Så han foreslog at du kan skrive I begyndelsen af 1950erne (hvor der ikke behøver at være apostrof) for begyndelsen er cirka til halvvejs
Oprindeligt indlæg af tRuz
Hehe, spurgte lige min far som er danskkonsulent og skriver eksamensopgaver til VUC. Han kunne ikke lige vende den, for han synes det lød forkert. Så han foreslog at du kan skrive I begyndelsen af 1950erne (hvor der ikke behøver at være apostrof) for begyndelsen er cirka til halvvejs
Hehe tak for inputtet!
Skriver jeg bare istedet så
Ved ikke om vi er specielt tidligt på den. Tror jeg ikke.
"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."