Utrolig præstation af...

  • MIG :))


    præsterede at cykle ialt idag over 20 km.
    Det er måske ikke meget for mange, men for en der i over 2 år kun har brugt cyklen for at tage ned i byen for at købe ind(500 m ialt ca.) og er ca. 20 kg overvægtig.


    Så formen er jo ikke den bedste, måske var det en ide at gøre det et par gange om ugen, så man kan få smidt de overflødige kg. :)

  • Cykler også altid, medmindre man skal tage med andre mindre sporty personer.. *host*alaza*host*

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • godt klaret :D


    den længste distance jeg har cyklet er 62km.
    det var på en lejrskole-udflugt med gymnastik-læreren. Det er pænt hårdt at cykle imod de kraftige nordvest-vinde i Nordjylland.


    GODT RÅD: tag ALDRIG gymnastiklæreren med på udflugt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY
    godt klaret :D


    den længste distance jeg har cyklet er 62km.
    det var på en lejrskole-udflugt med gymnastik-læreren. Det er pænt hårdt at cykle imod de kraftige nordvest-vinde i Nordjylland.


    GODT RÅD: tag ALDRIG gymnastiklæreren med på udflugt!


    Vores gymnastiklærer er tidligere sergant fra Jylland.. kan det blive værre? Tør næsten ikke engang komme til gymnastik..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Vores gymnastiklærer er tidligere sergant fra Jylland.. kan det blive værre? Tør næsten ikke engang komme til gymnastik..


    hehe :)) - min nuværende gymnastiklærer taler flydende fransk, træner hver dag og har en kondi så han næsten kan løbe hurtigere end jeg kan cykle :boxed:


    lige noget for pigerne fra min klasse... du vil ikke høre deres kommentarer når de ser ham gå forbi... :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ScratchY


    hehe :)) - min nuværende gymnastiklærer taler flydende fransk, træner hver dag og har en kondi så han næsten kan løbe hurtigere end jeg kan cykle :boxed:


    lige noget for pigerne fra min klasse... du vil ikke høre deres kommentarer når de ser ham gå forbi... :roller:


    "og så kunne vi lege at du var vores storebror".. :O terkel i knibe..
    20km er da en del synes jeg. har heller ikke den bedste kondi så det ville da nok også være lidt en mental sejr for mig.. he :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af learner
    Cykler da en 16 - 17km to gange om ugen :D


    Hvis vejret tillader det, cykler jeg hver dag. Eneste grunde til jeg ikke skulle cykle skulle være flg.:
    Regn, sne, vind (over 5 ms), 5 graders frost eller jeg brækker et eller andet.


    Idag cyklede jeg ifølge krak omkring 25 km. :boxed: og har løbet på skøjter i 2 timer så er godt smadret.
    Herfra til skolen er der en cykeltur på ca. 11,4 km. og så skal man hjem igen;) En skam der ikke er højdekurve på krak.dk :P


    Genzo, bare kør lidt om kap mod mig, hvis du en gang cykler til Aalborg :D

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Cykler i skole hver dag, for ligemeget hvordan vejret er så vil det være hurtigere at cykle end at tage bussen, og siden jeg altid kommer for sent, vil jeg ikke nå bussen og derved komme endnu mere for sent. Cykle er vejen frem :)

  • Arbejde fra kl 07-14:30 med at tag de maskiner ned der er på dansk eternit i aalborg, Så cykler jeg 11 km og træner i ca. 1-1,5 t, så efter sådan en dag så er man pænt træt..!!! og det er hver dag dog ikk i weekenden, der skal der drikke bajer :D :cheers: