Half-life2 gennemført på 3 timer!!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    prøv at hent filmen .. Der ser du hans spil fra start til slut!


    Gider ikke sidde og glo på at en anden spiller half life 2 i 3 timer ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Det er vel ikke snyd? Bare udnyttelse af spillets fejl/muligheder ;)


    Det er jo ikke snyd som sådan, men jeg vil da ikke sige at han gennemfører spillet, når han springer over... :rolleyes:
    Så på en eller anden måde kan man vel godt kalde det for at snyde ? :) - Han gennemgår da i hvert fald ikke alt det, man ellers ville gøre... 8o

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Det er jo ikke snyd som sådan, men jeg vil da ikke sige at han gennemfører spillet, når han springer over... :rolleyes:
    Så på en eller anden måde kan man vel godt kalde det for at snyde ? :) - Han gennemgår da i hvert fald ikke alt det, man ellers ville gøre... 8o


    Hvis vi nu siger at 007 skal ind i en bygning og helt hen den anden ende - så må han vel godt hoppe over nogle steder hvis muligt? Bare han klarer missionen ;)


    Jeg synes ikke det er snyd, men smart.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Hvis vi nu siger at 007 skal ind i en bygning og helt hen den anden ende - så må han vel godt hoppe over nogle steder hvis muligt? Bare han klarer missionen ;)


    Jeg synes ikke det er snyd, men smart.


    Nu er det jo også et spil tror ligesom ikke at oo7 findes i virkelig heden :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Men aligevel der er vidst en der har kedet sig :S


    Det her er jo ingen ting.. Man kan hente time videoer fra en million NES spil.. Super Mario gennemført på 13 minutter? Hvad med Ninja Gaiden på 9?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • 2-3 timer, det er sku vildt. Sidder og overvejer om jeg skulle se filmen.. den er lang

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Det her er jo ingen ting.. Man kan hente time videoer fra en million NES spil.. Super Mario gennemført på 13 minutter? Hvad med Ninja Gaiden på 9?


    11 er det nu.. ser pænt vildt ud.

  • Hvad har han så fået ud af det? :)


    Synes det er åndsvagt sådan noget. Kan kun se det ødelægger spiloplevelsen for en masse. Men sådan ser jeg altså bare på det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Hvad har han så fået ud af det? :)


    Synes det er åndsvagt sådan noget. Kan kun se det ødelægger spiloplevelsen for en masse. Men sådan ser jeg altså bare på det.


    Hvordan ødelægger det oplevelsen for en masse? Han har vel gennemført det nogle gange inden, og folk der ser den kan jo selv vælge om de vil eller ej..

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Hvordan ødelægger det oplevelsen for en masse? Han har vel gennemført det nogle gange inden, og folk der ser den kan jo selv vælge om de vil eller ej..


    Synes det er forkert altid at sige: "Folk kan jo bare lade være..."


    Men som sagt, sådan ser jeg bare på det. Gider egentlig ikke rigtig forklare mig. Sådan ligger landet bare for mig :roller:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg vil da mene han har gennemført det. Du kan jo f.eks. også gennemføre spil hvor der er bonus-missioner, uden at klare de missioner. Selvom man så ikke har været alle steder i spillet har man vel stadig gennemført det.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Det er vel ikke snyd? Bare udnyttelse af spillets fejl/muligheder ;)


    Bemærk "-tegnene om snyd :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Synes det er forkert altid at sige: "Folk kan jo bare lade være..."


    Men som sagt, sådan ser jeg bare på det. Gider egentlig ikke rigtig forklare mig. Sådan ligger landet bare for mig :roller:


    Du kan ikke se det sjove i at gennemføre et spil så hurtigt som muligt? Så er det vel også fair nok :p
    Ikke fordi jeg selv gad at bruge tid på det, men synes det er meget cool gjort..!


    Lige et link til masserne, samme stof:
    http://bisqwit.iki.fi/nesvideos/

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2