Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 9. december 2004, 19:20

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Igen .. Det er indbygget i bilen, altså har producenten ment det var nødvendigt .. Det er den fra ALDI jo ikke ligefrem .. Kan du se forskellen?

Jeg kan ikke se, hvad du vil bevise med det.

I dag bygger man biler med dårligt udsyn til bilens hjørner og udstyrer dem med bakkamera.

Tidligere byggede man bare biler med dårligt udsyn til bilens hjørner.

-

22

torsdag, 9. december 2004, 19:42

okaY...

er der overhovede nogen af jer som har købt den?

Hvis I har... virker det sÅ?

23

torsdag, 9. december 2004, 20:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af Muffe
Det har nu ingenting med parkering at gøre, at jeg ville have det.. mest for blær's skyld.. :D :P hehe

Det er sgu da mere blæret bare at bakke dytten ind. Der sensor-shit er da for pensionister og (hhm, er Burger on-line ?( ?( ) kvinder...

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

24

torsdag, 9. december 2004, 20:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick

Citeret

Det har nu ingenting med parkering at gøre, at jeg ville have det.. mest for blær's skyld.. :D :P hehe

Det er sgu da mere blæret bare at bakke dytten ind. Der sensor-shit er da for pensionister og (hhm, er Burger on-line ?( ?( ) kvinder...

*LOL* .. Jeg har ikke kørekort .. Endnu .. :))

25

torsdag, 9. december 2004, 21:01

Citeret

Citeret

Citeret

*LOL* .. Jeg har ikke kørekort .. Endnu .. :))

Hvad faen?? Ingen kommentarer. Var sgu da ellers lige klar til at rulle mig ud :boxed:

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

26

torsdag, 9. december 2004, 21:03

Citeret

Hvad faen?? Ingen kommentarer. Var sgu da ellers lige klar til at rulle mig ud :boxed:

Jeg er utilregnelig .. *G* Sindsyg i gerningsøjeblikket, altså kan jeg ikke gøres ansvarlig for mine handlinger ..

.oO(Hjæææælp, jeg bliver tosset af at læse til eksamen i erhvervsret .. )Oo.

Jeg er udmærket godt klar over, at ikke alle kvinder kan køre bil, men kan så trøste mig selv med, at det langt fra også er alle mænd der kan .. :))

27

torsdag, 9. december 2004, 22:23

Citeret

Jeg er utilregnelig .. *G* Sindsyg i gerningsøjeblikket, altså kan jeg ikke gøres ansvarlig for mine handlinger ..

.oO(Hjæææælp, jeg bliver tosset af at læse til eksamen i erhvervsret .. )Oo.

Jeg er udmærket godt klar over, at ikke alle kvinder kan køre bil, men kan så trøste mig selv med, at det langt fra også er alle mænd der kan .. :))

Tag det bare helt roligt. Man kan ikke blive noget man i forvejen er.. he he he. :))

Jeg er lige ved at printe forsider ud til en eksamensopgave, som skal afleveres i morgen kl. 12.00.
Tiden løb fra mig, så jeg hoppede over et par steder, hvor gærdet er lavest... ;)
Jeg fik besked på kun at aflevere 5 arbejdstegninger. Pyyha da... Ellers skulle jeg skrive 35 stk. ud i 2 eksemplarer og mit projekt ville så komme til at fylde godt 50 sider x 2. 8o

28

torsdag, 9. december 2004, 22:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Tag det bare helt roligt. Man kan ikke blive noget man i forvejen er.. he he he. :))

Jeg er lige ved at printe forsider ud til en eksamensopgave, som skal afleveres i morgen kl. 12.00.
Tiden løb fra mig, så jeg hoppede over et par steder, hvor gærdet er lavest... ;)
Jeg fik besked på kun at aflevere 5 arbejdstegninger. Pyyha da... Ellers skulle jeg skrive 35 stk. ud i 2 eksemplarer og mit projekt ville så komme til at fylde godt 50 sider x 2. 8o

Tak, så er jeg straks mere rolig ..

Hvem der dog bare kun havde en opgave .. *Suk* er slet ikke misundelig ..

29

fredag, 10. december 2004, 15:45

Jeg har et kit på min Hummer H2 :clap:

:T

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.