Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 8. december 2004, 12:51

Som ovenstående.. Det MÅ man da have i sin bil.. hvis jeg ikke først havde bil om et halvt år havde jeg købt det..

Aldi har til 399 et Parkerings sensor sæt med LCD skærm, så man kan se hvor langt man er fra andre biler, eller væge! SEJT :D

Der medfølger 4 Sensore og sådan en boks til at samle det hele og så LCD skærmen..

Hvis nogen har en scanner må de gerne scanne den nyeste reklame.. Tilbudet er fra i dag af..

Det er da bare noget man MÅ eje? :P

2

onsdag, 8. december 2004, 13:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Muffe
Som ovenstående.. Det MÅ man da have i sin bil.. hvis jeg ikke først havde bil om et halvt år havde jeg købt det..

Aldi har til 399 et Parkerings sensor sæt med LCD skærm, så man kan se hvor langt man er fra andre biler, eller væge! SEJT :D

Der medfølger 4 Sensore og sådan en boks til at samle det hele og så LCD skærmen..

Hvis nogen har en scanner må de gerne scanne den nyeste reklame.. Tilbudet er fra i dag af..

Det er da bare noget man MÅ eje? :P

Ville nu hellere have et GPS system, eller playstation/Xbox i bilen...

3

onsdag, 8. december 2004, 13:22

Heldigvis er min Polo ik så stort et lokum af en bil, at jeg behøver parkeringscensor. Men jo, det er da en fiks detalje, hvis man har problemer med at bakke

4

onsdag, 8. december 2004, 13:38

Det har nu ingenting med parkering at gøre, at jeg ville have det.. mest for blær's skyld.. :D :P hehe

5

onsdag, 8. december 2004, 13:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Muffe
Som ovenstående.. Det MÅ man da have i sin bil..

Og nej det må man da ikke,og jo for dem der ikke kan køre bil. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Icemann" (08.12.2004, 13:49)

6

onsdag, 8. december 2004, 14:25

En af mine venner har det i hans WV Sharan... og det dur af pis! bibber konstant og hyler løs og ka ikk finde ud af om man rammer noget eller ej.. skod system

Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

7

onsdag, 8. december 2004, 17:04

Havde faktisk osse li tænkt på at købe det...

men er det pengene værd??

eller det skod-system som CarStone skriver? :T

8

onsdag, 8. december 2004, 17:19

Havde egentlig overvejet at købe systemet som gave til min far, da vi har en STOR (med stort S) Mitsubishi Grandis (MPV - du kan høre det på navnet), og han har lige bakket den op i et par cykler :D

Kunne være ondt at give ham sådan en :evil:

9

onsdag, 8. december 2004, 17:20

Er det Medion system :)) (;))

10

onsdag, 8. december 2004, 17:21

Er det bare mig eller er man ikke en utrolig dårlig billist hvis man har behov for sådan en ting? Altså en fejl kan ske for alle en sjældent gang, men alligevel ..

Og kan så slet ikke se blærerøvseffekten i sådan en .. Jeg ville sq skamme mig over at have sådan en dims ..

11

onsdag, 8. december 2004, 17:22

det er standard udstyr i de nyeste rangerover'e så vidt jeg ved....

12

onsdag, 8. december 2004, 17:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this
det er standard udstyr i de nyeste rangerover'e så vidt jeg ved....

Det er vel også mere end et eller andet tilfældigt fra ALDI? Altså der er ting jeg ikke ville købe der .. *GG*

13

onsdag, 8. december 2004, 17:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Er det bare mig eller er man ikke en utrolig dårlig billist hvis man har behov for sådan en ting? Altså en fejl kan ske for alle en sjældent gang, men alligevel ..

Og kan så slet ikke se blærerøvseffekten i sådan en .. Jeg ville sq skamme mig over at have sådan en dims ..

Nej man behøver IKKE at være en utrolig dårlig billist for at behøve sådan en. Min farfar og farmors Primera har indbygget bak kamera, og det tror jeg der er en grund til er blevet bygget ind fra starten. Udsynet bagud til, er utroligt ringe, og det er ikke fordi min farfar køre dårligt.

Som nævnt før, har vores MPV heller ikke verdens bedste syn bagud på grund af at den er meget lang og har en rimelig lille rude bag til.

Konklusion: Man behøver ikke nødvendigvis at være dårlig billist, hvis man har brug for sådan en sensor.

14

onsdag, 8. december 2004, 17:27

har ingen bil ;)

"Don't you know who the fuck i am? ... I`m the Juggernaut, Bitch!."

Ejer af denne webshop med parfumer, hudpleje, make-up og meget mere!

15

onsdag, 8. december 2004, 17:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Citeret

Nej man behøver IKKE at være en utrolig dårlig billist for at behøve sådan en. Min farfar og farmors Primera har indbygget bak kamera, og det tror jeg der er en grund til er blevet bygget ind fra starten. Udsynet bagud til, er utroligt ringe, og det er ikke fordi min farfar køre dårligt.

Som nævnt før, har vores MPV heller ikke verdens bedste syn bagud på grund af at den er meget lang og har en rimelig lille rude bag til.

Konklusion: Man behøver ikke nødvendigvis at være dårlig billist, hvis man har brug for sådan en sensor.

Igen .. Det er indbygget i bilen, altså har producenten ment det var nødvendigt .. Det er den fra ALDI jo ikke ligefrem .. Kan du se forskellen?

16

onsdag, 8. december 2004, 17:51

Citeret

Det ville jeg også mene ;) - kan ikke se det blærede i at man har brug for specialudstyr, bare for at parkere... :]
Giver da i hvert ikke noget positivt indtryk af førerens køreevner...

17

onsdag, 8. december 2004, 18:09

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Recon_99

Citeret

Igen .. Det er indbygget i bilen, altså har producenten ment det var nødvendigt .. Det er den fra ALDI jo ikke ligefrem .. Kan du se forskellen?

Jeg kan se forskellen tak, men vores MPV har ikke bak kamera, og min far er ikke en dårlig billist...

18

onsdag, 8. december 2004, 21:12

intet blæret i at skulle have hjælp til sine parkeringer!

19

torsdag, 9. december 2004, 02:19

Prøv at bakke med en suzuki Wagon R+

Verdens dårligste udsyn bag til du har ingen fornemmelse over hvor tæt man er på det bag ved.

Ogdet skal lige siges at det er nemmer i en BMW 323I og det er en meget større slæde. så sådan et sensor sys. ville ikke gøre noget i den bette vogn..

Board : FIC 865pe Max
Cpu : P4 2.8Ghz Northwood HTT
Ram : 1* 256Mb Geil pc3200. 1*256Mb Pqi pc2700
Grafik : Point of view G4 ti4200
Skærm : Aoc

20

torsdag, 9. december 2004, 10:20

Hmmm.... Jeg synes den parkeringsdims kunne være en udmærket ting, hvis den altså virker, som den skal.
At man har sådan en i bilen, har IMO intet med ens evner som chauffør at køre, da en del biler faktisk kan være svære at bedømme, når man bakker.
Min Galant er f.eks. en såkaldt hatcback, hvilket vil sige, at den har en skrå bagrude og p.g.af det, er den ret svær at bedømme når man bakker. Det er nemlig umuligt at se, hvor bagenden er, så man bakker med en fornemmelse af det i stedet for.

Personligt villle jeg dog hellere have et bakkamera i stedet for den hyledims der.

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.