Så rejser jeg sikkert

  • 95 % chance for at jeg skal til Pakistan her den 19. :D


    S? slipper i for mig ;) og ja, jeg ved godt at det bliver meget sv?rt at k?re forummet uden mig, men s?dan er livet jo :cheers:


    n? men hvad skal man dog lave i Pakistan???


    k?be masser af cd'er (de koster kun 13 kr pr stk. og vi snakker om software cd'er (nok ikke originale))


    n? men jeg g?der mig da :D har ikke v?ret i Pakistan i 3 ?r tror jeg nok :boxed:


    Gosh alle de nye familie medlemmer har f?et mig der, jeg vil da NOT kunne huske alle deres navne :dots:


    og ja der er MANGE som lever under et tag :D


    et stort 3-4 etagers tag ;)


    men lad os se hvordan der er der over :D

  • Hehe...lyder da godt nok! :)


    God tur skal du ha' :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    god tur.


    {b]Kan du ikke tage en Blærbar med hjem til mig????[/b]


    Skulle vidst være billige har jeg hørt


    Uh :D Jeg kunne også godt bruge en ;) - så ville du i hvert fald være husket i mit hjerte.. ;)


    God tur :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Uh :D Jeg kunne også godt bruge en ;) - så ville du i hvert fald være husket i mit hjerte.. ;)


    God tur :D


    hahahahahhaha :T



    hw er vist ligeså dyrt, men software bliver nok meget billigt, hvis jeg kommer til byen Lahore så skal der bare havles cd'er :D


    men min onkel har også en oc-biks derover så jeg skal se hvor mange pakier der kan blive snydt, det bliver ikke så svært med en masse teknisk snak :T ej joker bare ;)


    men lad os nu se om det bliver til noget


  • Nej, bare prøv at prakke noget tøris på dem :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky


    Nej, bare prøv at prakke noget tøris på dem :))


    de ved sikkert ikke engang hvad IS er :))


    ej det jo så DÆLENS varmt derover medmindre man er oppe i bjergene, 34 grader indendørs og sikker oppe omkring 45-55 grader udenfor 8o


    How should I be able to overclock ;(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ulrik
    Men alt respekt, så er jeg personlig glad for, at jeg ikke skal til Pakistan.


    Men god tur da ...


    hehe du er også så sart ;) Jeg vil dog nok være enig


    Men ej god tur til dig shahid_2dk - opfør dig nu pænt ikke. Du skulle jo nødigt komme hjem i en orange overalls :evil:

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Hehe Ulrik forstår dig nu godt ;)


    det er jo ikke et terror land, landet har en vidunerlig historie hvis man kender den rigtigt


    men nej nej, det er ikke så farligt som CNN opblæser det til ;)

  • lol, de CDer man køber.. Kan man overhovedet være sikker på at der er noget på dem? :))


    Men godt tur :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    lol, de CDer man køber.. Kan man overhovedet være sikker på at der er noget på dem? :))


    Men godt tur :)


    Kan man overhovedet væres ikker på det er cd'er?

  • SÅ bliv der (AJ det er gass du kan ta det :D)
    lyder godt med det software..
    men hvis du bliver taget på vej hjem med 100 falske xp pro så griner jeg :T

  • er det ikke svært at få tøris dernede shahid :D :D


    god tur ven...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ja go tur herfra.. og så lige hils omkring dernede til all the fellow tweakers...


    og sørg for at vise dem hva vi kan her... :D:p

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.