Bank-overførsel

  • Hvis nu en person der vil k?be noget af mig, skal overf?re penge til mig, ikk?


    Kan han s? g? ind i min bank, med kontanter og s?tte dem ind p? min konto, og s? kan jeg se dem med det samme p? min konto udskrift? (Alts? samme dag)


    Fordi jeg skal s?lge noget til en, og vil gerne g?re det mest ?rligt ved at sende samme dag han flytter sine penge.. Det er mit f?rste rigtige online salg nemlig.. har kun k?bt en masse af private mennesker online, s? kan ikke sige s? meget omkring salg selv.. :rolleyes:


    Jeg har forresten Nordea, hvis det har noget at sige..

  • Han kan lige s? hurtig tr?kke sine penge tilbage uden du kan g?re en skid :boxed:

    Amd 2000+
    Bundkort ECS k7vza
    Kingston 768 mb sdram
    Sparkle Fx 5700 Ultra, Vivo
    IBM DeskStar 60GXP 60GB

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af Lenz
    Han kan lige s? hurtig tr?kke sine penge tilbage uden du kan g?re en skid :boxed:


    Selvf?lgelig kan han ikke det! Du kan ikke bare g? ind i en bank og s? h?ve selv om du har kontonummeret. Og man kan heller ikke tr?kke pengene tilbage. N?r de er overf?rt er de overf?rt.


  • Jep - har du Nordea og han g?r ind i en Nordea/ bruger Nordea Netbank - s? kan du se dem med det samme. Hvis han til geng?ld g?r ind i en f.eks. Danske Bank/netbank g?r der minimum 1 dag f?r de figurerer... ;)


    BTW: Netbank er the only way to do it....(dovenskaben l?nge leve).. :O

  • Quote

    Selvf?lgelig kan han ikke det! Du kan ikke bare g? ind i en bank og s? h?ve selv om du har kontonummeret. Og man kan heller ikke tr?kke pengene tilbage. N?r de er overf?rt er de overf?rt.


    Korrekt - det ENESTE tidspunkt du kan "hive" penge tilbage - det er hvis du har handlet p? nettet med dit Dan/Visakort - og selv der kr?ver det sgu at din bank M/K f?r en RIGTIG god begrundelse - f?r de vil g?re det... ;)