!!WiruZDK Svindler!!

  • Hej!


    Jeg er kommet i den uheldige situation, at jeg har k?bt nogle cd?er af Steffen Halvorsen aka WiruZDK her fra oc.dk og tweak.dk, hvor jeg her over 1 m?ned efter ikke har modtaget cd?erne eller f?et pengene igen efter gentagende opfordringer!
    http://www.overclocking.dk/for…raade&id=159598&emneID=12


    Pengene blev overf?rt til hans konto d. 3. 11. Reg. nr. 6880 Konto nr. 0004019245 (Det er nemt at skifte nick, men ikke konto ;) )
    http://www.overclocking.dk/billedbrowser.asp?id=12911&pic=8


    Jeg er blevet lovet 25 cd?er oveni, de vil blive sendt i morgen osv. men intet er sket indtil nu! Har skrevet til ham via messenger de sidste par dage, men ingen respons?


    Jeg er ikke den f?rste der har haft problemer med ham?
    http://www.overclocking.dk/for…raade&id=146102&emneID=25
    http://www.tweak.dk/forum/thre…ight=Wir&hilightuser=1247
    http://www.tweak.dk/forum/thre…t=&hilightuser=823&page=3


    S? jeg ville lige r?de fremtidige k?bere af HW nettet over, til ikke k?be noget af ham!!


    Jeg kontakter min bankr?dgiver i morgen, og h?rer om mine muligheder for at tr?kke penge tilbage?
    /Thomas

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af Pejsen
    Ja du er desv?rre ikke den f?rste :(


    Nej desv?rre..



    Jeg havde en ordenlig omgang med ham da han k?bte en Prommy Mk2 af mig.. Det gik endda s? vidt som at true ham for at f? mine penge af ham.
    Han skyldte mig 1500,-kr i 3 m?neder.
    Vil ikke anbefale nogle af handle med ham.


  • Chancen for at du f?r pengene tilbage gennem banken er lille...
    Jeg mener at du skal bruge WiruZDK's tilladelse til det hvilket du jo nok ik f?r :S men ja det er da svagt at der findes s? mange noobs som ikke kan andet end at svindle...

  • hader fanme folk der ikk er til og stole p?......................det er lidt irreterende er li ved og handle en PSU og nu sider man og t?r d?rligt overf?re penge f?r man sider med PSU i h?nden, men det vil de f?reste g? med til................men man ved jo man selv er til og stole p? ikk :]

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • omg da... det var godt at jeg ik k?bte en k?ler af ham s?... :boxed: ... jeg troede ikke at det var en fusker... lucky me!


    EDIT:
    det var da en hel del han har fusket!

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af Teffer
    omg da... det var godt at jeg ik k?bte en k?ler af ham s?... :boxed: ... jeg troede ikke at det var en fusker... lucky me!


    Har selv l?rt man ikke skal stole blindt p? folk :rolleyes:
    Og jeg har l?rt det gennem den ubehagelige m?de, hvor der ikke var andet for end at bide i det sure ?ble.
    Men fik dog k?bt en meget vigtig komponent, s? problemet er for mit vedkommende ude af verdenen.


    Tror at der er en bruger herinde, som er lidt tr?t af at min tillid til andre brugere er faldet ved online handel ;) Men jeg vil ikke snydes igen.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • synes at han skulle bannes fra dette forum med det samme..s?dan nogen svin gider jeg ik ha herinde..imo!

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

  • Jeg synes sq det er rart at handle med mennesker man kan stole p?... Da jeg k?bte mine ram for ca 1 ?r siden skulle ejg bare overf?re penge n?r jeg havde modtaget og testet dem... Hvis jeg ikke var tilfreds og de var fejl p? dem skulle ejg bare sende tilbage...


    Synes sq det er rart n?r folk kan stole p? hinanden, og ja, er helt enig med jer at folk der snyder burde bannes med det samme fra diverse fora...

    A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

  • har haft lign. problem p? qxl.dk med en..og vil r?de dig til at melde ham til politiet med det samme....tag bankudtog og print a mails og salgstr?den med ned til dem.....den slags skal folk ikke slippe godt fra!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Synes ikke vi skal have nogle svindlere herinde. Slet ikke hvis det er 100% bevidst.
    Men det er rigtigt at det m? v?re de ansvarlige for Tweak.dk, der tager den beslutning. S? jeg ville, hvis et var mig, kontakte Martin og freml?gge sagen/facts for ham. Da det jo er ham der er den ?verste ansvarlige. Det er s? min mening.

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af FlexQ
    hmm... det er ikke en beslutning brugerne her p? forum skal tage alene, div. admins, burde ogs? kommentere det. men det ser ud som om de p?nt ignorerer det. ?


    Det er slet ikke en beslutning som brugerne skal tage. Det er Martin og Martin alene der bestemmer om der skal ske noget samt hvad der evt. skulle ske. Han er den eneste der kan banne folk og hvis folk har et problem, s? burde de m?ske snakke med ham om det. Evt. snakke med en anden moderator f?rst for at h?re hans syn p? sagen.


    Men ja, der er vel nok et par moderatorer som kunne give udtryk for deres mening med hensyn til denne tr?d/sag, men det skal jo ogs? nok komme. De har jo ogs? ret til at have et liv "uden" for Tweak Forumet... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indl?g af GrillRotten


    Det er slet ikke en beslutning som brugerne skal tage. Det er Martin og Martin alene der bestemmer om der skal ske noget samt hvad der evt. skulle ske. Han er den eneste der kan banne folk og hvis folk har et problem, s? burde de m?ske snakke med ham om det. Evt. snakke med en anden moderator f?rst for at h?re hans syn p? sagen.


    Men ja, der er vel nok et par moderatorer som kunne give udtryk for deres mening med hensyn til denne tr?d/sag, men det skal jo ogs? nok komme. De har jo ogs? ret til at have et liv "uden" for Tweak Forumet.. . ;)


    Kan man det ????



    The_Unforgiven