For helvede SHG!

  • Endnu flere dårlige erfaringer med SHG!


    Nu er jeg selv ved at få fnat over SHG..
    Sendte et bundkort tilbage til dem for en 14 dages tid siden.
    Skrev så til dem og de svarede at jeg havde XXXkr. til gode hos dem. Fint nok tænkte jeg, de bliver jo sikkert trukket når jeg hakker af når jeg bestiller det nye bundkort.
    Bestilte så et nyt bundkort, og hakkede af hvor man skal hakke af hvis man ønsker at få trukket ens tilgodehavende fra. Det gjorde jeg så.


    Bundkortet var ikke på lager, og fik en mail fra dem igår om at mit bundkort var afsendt. Fedt nok.


    Kigger så lidt længere nede på mailen, hvor der står hvad det kommer til at koste.


    Tror i de har trukket mit tilgodehavende fra? NEJ!!
    Kan godt forstå jer der har haft problemer med dem - for jeg er også selv ved at være godt træt af den butik!


    Ville lige af med det her.. :crazyeyes:


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Du kan vel bare få dem til at sende beløbet i en check ? Eller ringe derind og høre om de ikke kan nå og trække pengene fra

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Du kan vel bare få dem til at sende beløbet i en check ? Eller ringe derind og høre om de ikke kan nå og trække pengene fra


    Ja, selvfølgelig kan han det, men det er mere princippet i, at en stor forhandler har så lidt styr på deres kunders handler, at det simpelthen er til at brække sig over. Rør heller aldrig mere den forhandler, om de så har alle de produkter på lager som jeg skal bruge.

  • Tja fejl kan jo ske ... og jo større man er, jo oftere sker fejl ... Sådan er det selvom det måske virker logisk.


    SHG er generalt hverken bedre eller værre end gennemsnittet.


    Har haft nogle problemer med dem, men har jeg haft med stor set alle ... Så hvad kan man gøre ved det ? ... Lade være med at handle hos dem ? ... Ja, tro på det ... Sådan er livet, men de problemer der kan næsten altid løses uden de store problemer...


    Men man kan jo også blæse en lille vind op til en orkan hvis man ønsker det.


    Men ja, det er da surt alt ikke altid kører på skinner ... :))

  • Selvfølgelig er det det, men nu er det langt fra kun ud fra det her tilfælde. Hvis det bare var den her slags problemer, som de kunne diske op med. Tekniske fejl om du vil, så var det til at leve med, men menneskelige bummerter. Dvs. grove svar til folk, og fuldkommen latterlig "service" er kun brøkdele af eksempler på hvad jeg har oplevet og hørt fra andre hos dem. Hos MidtData har jeg personligt altid kun været godt modtaget per telefon og mail, selv om de kan have lidt sløve svartider, men hellere det - til hver en tid.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Selvfølgelig er det det, men nu er det langt fra kun ud fra det her tilfælde. Hvis det bare var den her slags problemer, som de kunne diske op med. Tekniske fejl om du vil, så var det til at leve med, men menneskelige bummerter. Dvs. grove svar til folk, og fuldkommen latterlig "service" er kun brøkdele af eksempler på hvad jeg har oplevet og hørt fra andre hos dem. Hos MidtData har jeg personligt altid kun været godt modtaget per telefon og mail, selv om de kan have lidt sløve svartider, men hellere det - til hver en tid.


    Tja jeg syntes de alle sammen er nogle bonderøve, klaphatte og nathuer, men handler stadig hos dem for de har det jeg vil have til en pris jeg gider at give ... og når alt kommer til alt, så er det sjældent jeg har problemer ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Som der bliver sagt så ofte herinde, så kan en forhandler kun dømmes ud fra dens måde at omgå RMA sager på.


    Enig.
    Sælge noget og levere det, kan de fleste forhandlere finde ud af.
    SHG er IMO en af de største *censureret* når det drejer sig om, at få lavet stank i en RMA sag.
    Der er virkelig tale om elendig service i mange tilfælde.


    Det problem får jeg heldigvis ikke mere. Handler ikke hos det firma nogensinde igen. Problem løst. ;)


  • HeHe ... SHG er ENGLE i forhold til B.J. TRADING ... Så hvis du ikke kan li SHG, så hold dig endelig væk fra BJ.... Bare et godt råd ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    HeHe ... SHG er ENGLE i forhold til B.J. TRADING ... Så hvis du ikke kan li SHG, så hold dig endelig væk fra BJ.... Bare et godt råd ... ;)


    *G*...BJ Trading står også på min sorte liste og har gjort det længe. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    *G*...BJ Trading står også på min sorte liste og har gjort det længe. ;)


    Godt ... ;) ... Gør de også nu når de har kostet mig en kvitering på min externe HDD som er blevet ombyttet hos dem via en RMA-sag selvom de nægter det er sket. :boxed:


    Så de oplevelser jeg har haft med SHG og skulle vente op til noget ligende 4-5 er jo småting i forhold ... For det gik tingene i det mindste ... Dog ikke hurtigt, men så længe der bare sker noget, så er det begrænset hvor meget jeg brokker mig. *G* :))

  • Jeg syn's dårligt om hverken BJ Trading eller SHG, har købt hos begge, uden problemer af nogen art...


    Det eneste rigtige problem har nok været der jeg bestilte det forkert grafikkort fra Overclockers.co.uk, og sad uden mine godt 4000 bobs i 2 måneder... Det var nu mest også min egen skyld, selv om de godt kunne have skyndt sig lidt mere med at svare på mine emails...


    I mine øjne er det nok kunden selv der skaber den uheldige oplevelse. Ved ikke lige hvorvidt det kan påligges jeres situationer.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Selvfølgelig er det det, men nu er det langt fra kun ud fra det her tilfælde. Hvis det bare var den her slags problemer, som de kunne diske op med. Tekniske fejl om du vil, så var det til at leve med, men menneskelige bummerter. Dvs. grove svar til folk, og fuldkommen latterlig "service" er kun brøkdele af eksempler på hvad jeg har oplevet og hørt fra andre hos dem. Hos MidtData har jeg personligt altid kun været godt modtaget per telefon og mail, selv om de kan have lidt sløve svartider, men hellere det - til hver en tid.


    MidtData 8o ... Sider du, at de har service!? At de overholder loven!?
    Midtdata står på min sortere-end-sort-liste!!
    De har groft mishandlet en vare, som jeg sendte til RMA... Hvorefter de sendte varen tilbage med besked om, at jeg ikke kunne få den byttet fordi den var så mishandlet - og jeg SKAL LOVE for at den vare jeg fik tilbage var mishandlet!!! Men det var den, som jeg sendte afsted IKKE...
    Og 3 dage efter oplevede min ven Rasmus det samme.. :(
    SHG har derimod altid giver KANON service :D... Også MERE end hvad man har turde forvente.. ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]


  • også på min sorte liste;) De sendte et X800Pro ud til alle brugere som havde bestilt et X800XT Ikke allende 3-4 brugere på bare forumet her havde modtaget et fokert men betalt for at XT :roller:


    Edit: Men de sendte hurtig pengene igen men stadig meget underlig fejl! Så de står øverst på min sorte liste så vis der ikke er andre muligheder bliver de da brugt endnu;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips
    Må vi se din sorte bog/Black liste ?( :D


    Ja da... Den kommer her.
    Alle de nævnte forhandlere, har nosset i den på den ene eller anden måde, så jeg ikke handler der mere. Hvis en forhandler f.eks. ikke svarer i rimelig tid på en mail, opfatter jeg dem som useriøse og så er der heldigvis andre steder at handle.


    PCfocus . Sender en forkert vare og tror de kan slippe afsted med det. :roller:
    BJ Trading . Dårlig RMA og ofte langsom levering
    Ebug.de . Har ikke styr på deres regnskab. Det kan Grillrotten skrive under på... ;)
    Midt Data . Sender penge for en kreditering til en tidligere ejer af varen, selv om det udtrykkeligt var angivet ved RMA, at jeg var ejeren. :roller:
    SHG. Elendig RMA og lyver som en hest kan rende. De påstod 3 gange, at de havde sendt mit 6800 kort, som jeg havde ventet 1 måned på at få ombyttet, hvilket var løgn, for de havde ikke sendt det. :roller:
    Multimedieworld. Dårlig omtale her på Tweak. Ingen grund til kun at lære af sine egne fejl, når man også kan lære af andres. ;)
    Coolshop.dk. Langsom levering
    Topdata. Langsom levering
    Chippen.dk . Efter at have set ejeren optræde her, på en temmelig primitiv måde og efter en tur i TV, har jeg absolut intet til overs for den person. Har aldrig handlet der og kommer aldrig til det. :roller:


    Og som rosinen i pølsenden, en af de værste, nemlig PC-huset.dk , som præsterede at sende FX 5900 i stedet for et 5950. Jeg fik godt nok differencen tilbage, efter en del bøvl, men har aldrig set en kvittering og garantibevis for det kort. Sådan noget gider jeg ikke og så er det :ban: uden ?