Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 4. december 2004, 10:12

Jeg kan da næsten ikke tro jeg er den eneste der står i den "heldige" situation og skal finde en julegave til kæresten.....men hva skal hun have... lad os da lige få nogle ideer på bordet.....

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

2

lørdag, 4. december 2004, 10:40

Hejsa

Ingenting ! ;)

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

3

lørdag, 4. december 2004, 10:58

Hmm .. Undertøj .. Smykker .. Parfume .. Eller brug din fantasi, og find på noget helt unikt .. ;)

4

lørdag, 4. december 2004, 11:29

Ja er jo lige det der med at finde på en eller anden unik ting... ville jeg gerne men er sgu nok ikke lige så skrap til det der med ideer på det punkt :D

5

lørdag, 4. december 2004, 11:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Ja er jo lige det der med at finde på en eller anden unik ting... ville jeg gerne men er sgu nok ikke lige så skrap til det der med ideer på det punkt :D

Hvad med et gavekort til en romantisk aften? Evt. med massage, hvis du kan finde ud af det .. Kan du ikke, skal du nok lade være .. *GG*

Den kan foregå hjemme, eller i byen, alt efter hvad i er mest til .. Og kan være et godt tillæg til de ellers så almindelige julegaver ..

Sadako Yamamura

Gæst

6

lørdag, 4. december 2004, 11:40

Ved du ikke hvad hendes interesser er. Gå udfra det.

7

lørdag, 4. december 2004, 12:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Hmm .. Undertøj .. Smykker .. Parfume .. Eller brug din fantasi, og find på noget helt unikt .. ;)

:)) Du skal bare huske ikke at finde et eller andet der er for stort !! Det vil helt sikkert ikke falde i god jord :))

8

lørdag, 4. december 2004, 12:04

Citeret

Jeg kan da næsten ikke tro jeg er den eneste der står i den "heldige" situation og skal finde en julegave til kæresten.....men hva skal hun have... lad os da lige få nogle ideer på bordet.....

en computer :P

Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 1x128GB SSD
PowerColor R290 PCS+ I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
Dell U2311H I Logitech G500 + CM Rapid fire TK keyboard
Wii U- PS3 Slim 120GB - Xbox360 Premium 20GB

9

lørdag, 4. december 2004, 12:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^

Citeret

:)) Du skal bare huske ikke at finde et eller andet der er for stort !! Det vil helt sikkert ikke falde i god jord :))

Er jo så lige det... hvis du køber noget der er for småt med hensyn til BH så er det jo også helt galt :D

Tror bare jeg holder mig fra undertøj det er vist et lidt for farligt

10

lørdag, 4. december 2004, 12:32

den med massage tror jeg helt sikkert ville falde i god jord, men det kræver jo lige man kan finde ud af det ;)

en lille æske med lidt massageolie, og et 10-turs massage klippekort :D

11

lørdag, 4. december 2004, 13:12

Citeret

Citeret

Citeret

Er jo så lige det... hvis du køber noget der er for småt med hensyn til BH så er det jo også helt galt :D

Tror bare jeg holder mig fra undertøj det er vist et lidt for farligt

Du kan da lure størrelsen i noget af det hun har .. Det er slet ikke så svært som det ser ud til .. Og de fleste kvinder elsker hvis fyren kan finde ud af at købe undertøj i den rigtige størrelse ..

15

lørdag, 4. december 2004, 13:42

køb en grøn bæver udhulet med en ske... eller spørg hende hvad hun ønsker sig.. hvis hun siger "ikke noget"..betyder det at du skal sætte dig i gæld for at finde en stor nok gave.

Hardstyler

Gæst

16

lørdag, 4. december 2004, 14:14

en fin parfume eller lignende
tilføj så et kort, som er gave til en romantisk middag, eller eventuelt sådan en "beauti-dag" noget, hvor de får massage, kommer i mudder-bad, sauna og alt det der lort noget over en hel dag. Det ved jeg at kvinder ka li ;)

17

lørdag, 4. december 2004, 17:02

Nok ikke helt forkert at hvad kvinder kan lide er sådan en skønheds dag... men ved sgu ikke tror ikke helt det er hvad min penge pung kan lide :)

18

lørdag, 4. december 2004, 17:46

Citeret

Citeret

Bop bop - eller også bliver hun pisse fornærmet "SÅ fed er jeg altså heller ikke" - Den eneste måde at købe den slags på - er sgu at lure str. i noget af det hun har i forvejen... ;)

19

lørdag, 4. december 2004, 17:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this
den med massage tror jeg helt sikkert ville falde i god jord, men det kræver jo lige man kan finde ud af det ;)

en lille æske med lidt massageolie, og et 10-turs massage klippekort :D

Hø hø - En ide Don Casper selv praktiserer gætter jeg på... :T

20

lørdag, 4. december 2004, 18:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
køb en grøn bæver udhulet med en ske... eller spørg hende hvad hun ønsker sig.. hvis hun siger "ikke noget"..betyder det at du skal sætte dig i gæld for at finde en stor nok gave.

Arghh... Det var præcis, hvad konen sagde, da jeg spurgte hende i dag. :(

Overvejer at købe hele Matador serien på DVD.
Den har hun ikke set, hvilket jeg anser, som en fejl i hendes opdragelse... *GG*... :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.