Krediteret?

  • Hej


    Har lige brugt min 14 dages returret ved en hardwareshop. Oprettede RMA osv og der står nu Krediteret....


    Betyder det ikke at de har sendt en check til mig, eller er jeg forkert på den?

  • Det betyder at de kommer i en flyvende dyb-tallerken og kidnapper dig, laver sexuelle anus overgreb på dig og så giver de dig penge for det....


    :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Det betyder at de kommer i en flyvende dyb-tallerken og kidnapper dig, laver sexuelle anus overgreb på dig og så giver de dig penge for det....


    :lame:


    Jesus Christ tag dig sammen!
    Hvad er det for et svar at give en person der stiller et simpelt spørgsmål?!!

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Det betyder at de kommer i en flyvende dyb-tallerken og kidnapper dig, laver sexuelle anus overgreb på dig og så giver de dig penge for det....


    :lame:


    Okay, tak for svaret... Glæder mig allerede! Jesus Christ!!! X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweepe
    Hej


    Har lige brugt min 14 dages returret ved en hardwareshop. Oprettede RMA osv og der står nu Krediteret....


    Betyder det ikke at de har sendt en check til mig, eller er jeg forkert på den?


    Ja, det betyder forhandleren har krediteret din vare. Altså modtager du højst sandsynligt en check en af dagene. Ved dog at SHG fører en policy med at sende checks ud omkring d. 1, så der kan gå lang tid hvis det er hos dem.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Det betyder at de kommer i en flyvende dyb-tallerken og kidnapper dig, laver sexuelle anus overgreb på dig og så giver de dig penge for det....


    :lame:


    hehe hvor du syg :baby:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Ja, det betyder forhandleren har krediteret din vare. Altså modtager du højst sandsynligt en check en af dagene. Ved dog at SHG fører en policy med at sende checks ud omkring d. 1, så der kan gå lang tid hvis det er hos dem.


    Okay, tak for det seriøse svar. Det er hos MidtData, men troede de sendte checken samme dag, så kunne ikke forstå den ikke var kommet idag. Men den kommer jo nok så. Tak igen ;)

  • Sikke et julehumør her er inde.
    Jeg siger jo selv det var en joke, og folk flipper alligevel.. vågn op folkens, det er jul, vær glade.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweepe
    Okay, tak for det seriøse svar. Det er hos MidtData, men troede de sendte checken samme dag, så kunne ikke forstå den ikke var kommet idag. Men den kommer jo nok så. Tak igen ;)


    Medmindre de altså fortrækker at overføre pengene til din konto ... Har jeg også oplevet nogle shops der fortrak ... Så ville de bare have et kontonummer og så var den skid slået.


    Fortrækker det nu også på den måde hvis det er muligt, men det er måske bare mig der hader hardcopys af noget som helst ... :))

  • Det ville da været fornemt, men de har ikke bedt om kontonummer eller noget, så mon ikke det bliver pr check... Selvom det gamle lort burde afskaffes!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweepe
    Det ville da været fornemt, men de har ikke bedt om kontonummer eller noget, så mon ikke det bliver pr check... Selvom det gamle lort burde afskaffes!


    Okey. Joh, så er det nok sådan, men er du i tvivl så kan du jo altid kontakte dem. Nogle er også villige til at gøre det på den lette måde ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Det betyder at de kommer i en flyvende dyb-tallerken og kidnapper dig, laver sexuelle anus overgreb på dig og så giver de dig penge for det....


    :lame:


    :rolleyes: Hmmm... Ikke noget særlig smart svar!

  • Quote

    Jesus Christ tag dig sammen!
    Hvad er det for et svar at give en person der stiller et simpelt spørgsmål?!!


    Synes nu det var et ok grineren svar - især fordi personen der spørger er fra 1986 - og fucking burde vide det i forvejen...

  • Sikke dog en dejlig julestemning der er herinde. Kan fandme finde mange fra 1986 og senere der ikke ved om de sender ud på check og den slags! Så styr dig dog!!! Vi kan jo ikke alle sammen være ligeså seje som dig! Men gid vi var, men så ville vi vel ikke formere os, da 2 penis'er ikke kan lave børn!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweepe
    Sikke dog en dejlig julestemning der er herinde. Kan fandme finde mange fra 1986 og senere der ikke ved om de sender ud på check og den slags! Så styr dig dog!!! Vi kan jo ikke alle sammen være ligeså seje som dig! Men gid vi var, men så ville vi vel ikke formere os, da 2 penis'er ikke kan lave børn!


    Hvis det er mig du skriver til så:


    1. Lær at quote.


    2. Fat dig - er du gammel nok til at handle på nettet - så BURDE du fandeme og være gammel nok til at vide hvad det betyder at de krediterer dig X kr. (du havde vel ikke forestillet dig at de krævede dig beløbet en gang mere - og hvad er der så tilbage af muligheder)


    3. At du kan finde mange der er lige så (biip) som dig - er det en undskyldning...


    4. Hvad helvede har sej med sagen at gøre - Grow the fuck up....:idea:


  • hehe hvor er i onde :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sweepe
    Sikke dog en dejlig julestemning der er herinde. Kan fandme finde mange fra 1986 og senere der ikke ved om de sender ud på check og den slags! Så styr dig dog!!! Vi kan jo ikke alle sammen være ligeså seje som dig! Men gid vi var, men så ville vi vel ikke formere os, da 2 penis'er ikke kan lave børn !


    Styr da lige dig selv lidt. Du sidder der og taler om julestemning og så lukker du sådan en gang l**t ud... :roller:

  • Vil lige supplere med en lidt "hård" kommentar: (Med fare for, at der er nogen der flipper skråt. ;) )
    Nu er der IMO - jo en hel del i den aldersklasse herinde, der med al tydelighed ikke ved særlig meget om, hvad der foregår. ;) Det afspejles ret mange gange i de mærkværdige spørgsmål og svar der dukker op. :roller:

  • Altså, hvis du har overført med netbank, så plejer de at føre pengene tilbage.


    Hos Midtdata kan du bare ringe til dem og oplyse dit RMA nummer, så kan du få fratrukket deres skyldige beløb fra en anden bestilt vare osv osv...


    Har aldrig haft problemer med dem hvad gælder kreditering, de har altid ydet en super service til mig :D