Datahome.dk nogle som kender dem?

  • Jeg er i et lille problem, købte nogle ram ved dem for snart 2 uger siden, og nu vil jeg gerne sende dem tilbage da jeg endelig har fundet de rigtige ram til mit system.


    Men nu kan jeg dælme ikke få fat på dem :(


    Har sendt 2 mails, og ringet til det nummer som står på deres side, og et nummer som jeg fandt på krak ved at skrive deres addresse og postnummer ind.


    Nogle som der kan hjælpe med hvad jeg kan gøre? fordi det er vidst nok 14 dage siden imorgen. også kan jeg jo ikke få mine penge igen :(


    Håber nogle kan hjælpe mig med det her, på en eller anden måde.


    mvh SyZyGy^


  • behold beviser for at du har kontaktet dem og prøver hver dag osv.. alle de beviser.. og så hvis du ikke kan få fat i dem i morgen så prøv at gå til politiet og sig at de ikke har ville skrive eller tage deres telefon da du vil sende dine ting tilbage..
    det var hvad jeg ville gøre.. men jeg ved det ikke :D

  • Rolig nu med politiet...


    Har du tjekket at der ikke står noget på deres hjemmeside om at de er ude af drift pga. sygdom el.lign ??


    Har du skrevet til den rigtig e-mail adresse?


    jeg har købt mit kabinet hos dem, men med en fejl, og jeg får tilsendt enten et helt nyt kabinet hvor fejlen er rettet eller oss' det stykke fejlen er i... uden beregning... og der har ikke været nogen probleer af nogen art... :D


    Husker du at oplyse dit ordrenr.? Det hjælper dem rigtig meget i deres arbejde!


  • jeg sagde også kun hvis intet af det hjalp :P

  • det hele er fikset nu, en af mine venner stod og manglede ram, så solgte dem til ham 100bobs billigere end hvad de kostede.


    Så får jeg mine penge og den sag er ude af verden, men tak for foreslag og respons folkens ;)