Anime Serier

  • Hej..


    jeg vil bare lige høre om nogle her inde ser anime serier??
    jeg leder bare efter nogle serier som jeg kan købe.. men kan ikke lige finde dem..
    men jeg ser sådan noget som
    DBZ osv.
    Naruto
    og de slags martial arts typer :P


    men der må være andre end mig der har den interesse?? ;)
    kan godt bruge lidt hjælp til at finde nogle serier.. hehe

  • Mange af animerne er lovlige at downloade forresten, bla. mange dubbede Naruto afsnit, ligger selv inde med en 50 stykker..


    Synes du burde hente Mangaen "Berserk" for den er vildt god.. Nok bedste manga jeg har læst, og der er også lavet anime, direkte efter mangaen, og så kommer spillet snart til PS 2 :D

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Mange af animerne er lovlige at downloade forresten, bla. mange dubbede Naruto afsnit, ligger selv inde med en 50 stykker..


    Synes du burde hente Mangaen "Berserk" for den er vildt god.. Nok bedste manga jeg har læst, og der er også lavet anime, direkte efter mangaen, og så kommer spillet snart til PS 2 :D


    mange tak.. ja jeg ved mange er lovlige at downloade.. men i det jeg køber dem på dvd.. så for du dem i kvalitet.. for dem der ligger på nettet kan du ikke se fullscreen.. ikke engang halv screen.. så.. vil hellere betale 700 kr for en full serie og så for nice kval og så har du dem også på dvd og ikke fylder på compen...


    jeg ser også meget på Berserk..


    og den i snakker om tidliger Love hina.. hva går den ud på??? giv link til små clips? eller historie osv?


    og ja.. jeg leder efter naruto :D


  • Inde i Axel musik har de også en del :)


    Bare hent det nyeste winamp, der kører det i fuldskærms kvalitet 24/7.. Har aldrig rigtig været meget for den, det jeg nu har set, men har da set den kører der, sammen med så meget andet :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes


    Inde i Axel musik har de også en del :)


    Bare hent det nyeste winamp, der kører det i fuldskærms kvalitet 24/7.. Har aldrig rigtig været meget for den, det jeg nu har set, men har da set den kører der, sammen med så meget andet :)


    ved du om inde på faros.dk om når jeg søger efter Naruto så kommer den frem med US Album.. der koster nada.. hmm er det en dvd skive eller hva?? :S forvirret.