Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

61

mandag, 29. november 2004, 11:38

Fik en skrabekalender, som allerede har lidt livet.

62

mandag, 29. november 2004, 13:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af vipvop
Til alle jer som får adventsgaver i 200 og op efter klassen, i skal bare lige vide at i er meget forkælet. Folk snakker om så mange ting de ønsker sig, computere, kamera, fjernsyn osv. Synes det er komplet sindssygt at nogen overhovedet overvejer at skrive disse ting på deres ønskeseddel. Hvert år får jeg for 1000 kr af min mor og far, ikke en øre mere... Har aldrig gjort det.. Synes også længe det er nok, nu er man jo voksen og kan efterhånden købe sine egne ting..

Enig enig... 200, pr. søndag i advent... det er allerede ca. 300,- mere i adventsgaver end hvad jeg får for af mine forældre i julegave!!

Det er for sygt som der er nogen der får i hoved og r*v, men vil også sige at hvis det var mig der havde råd til det eller mine forældre for den sags skyld, så ville jeg da selv ønske at det var mig...

63

mandag, 29. november 2004, 14:29

Har fået en sød, lyserød skjorte, hehe. Og nogen hårprodukter og en skrabejulekalender. Skal så lige siges at jeg får adventsgaver x 2 da mine veninder har lavet en til mig osse, hehe :)

- Trine, hende den fine

64

mandag, 29. november 2004, 14:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz
Har fået en sød, lyserød skjorte, hehe. Og nogen hårprodukter og en skrabejulekalender. Skal så lige siges at jeg får adventsgaver x 2 da mine veninder har lavet en til mig osse, hehe :)

Der er nok nogen der ka' hva'... :p ;)

65

mandag, 29. november 2004, 22:50

Jeg er desvære blevet så gammel at det er mig der må give de gaver 8o Så det blev til en gang Magnus og Myggen til ungerne. En til hver af pigerne :roller:

Amd 2000+
Bundkort ECS k7vza
Kingston 768 mb sdram
Sparkle Fx 5700 Ultra, Vivo
IBM DeskStar 60GXP 60GB

66

tirsdag, 30. november 2004, 05:19

Intet til mig. Jeg er 38, gift og har to børn. Hvor fanden skulle de adventsgaver komme fra ?(
Edit: Barbiedukker til ungerne. Tøj til selvsamme de næste tre søndage.

27" iMac / i5 2500s / 16GB DDR3 / HD 6770M / 2560x1440 IPS
275GB Crucial MX300 / Airport Extreme / iSight / Apple Magic Keyboard @ Magic Mouse2

12" MacBook / Core m5 / 8GB DDR3L / HD 515 / 2304x1440 Retina/IPS
512GB Apple PCI-e SSD / AirPort Extreme (ac) / iSight

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Maverick" (30.11.2004, 05:21)

67

tirsdag, 30. november 2004, 11:40

Jeg tænkte på, blev I også altid bildt ind at det var nissen/julemanden der kom med gaverne da I var små?

Hjemme hos os har det i hvert fald altid været nissen... :]

68

tirsdag, 30. november 2004, 12:30

<opstød type="surt">
F*ck hvor er i da bare misundelige! Det er da helt galt! Ja - der var en der fik et meget dyrt kamera - og hvad så?! Hvis jeres forældre havde så mange penge, at de sagtens kunne give dig et kamera i adventsgave - ville i så sige "Nej, jeg vil ikke have kameraet, det er synd for dem der får meget mindre end det i julegave"? GU VIL I EJ!
Damn hvor er det klamt at se på sådan en gang lort.
</opstød>

Personligt får jeg en Super Nintendo med Super Mario Allstars, vundet på en auktion. Egentligt ville jeg selv have købt den, da min mor havde sagt vi ikke fik adventsgaver i år, men da jeg havde vundet auktionen spurgte min mor om jeg ikke ville have den i advents gave - det siger man da ikke nej til :]

69

tirsdag, 30. november 2004, 13:16

Jeg har fået den fedeste adventgave:

Jeg har fået en Chokolade Julekalender :D

70

tirsdag, 30. november 2004, 14:33

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tismund

Vandt du noget? :)

71

tirsdag, 30. november 2004, 14:47

yir fik lige en forsinket "adventsgave" af min fætter 30x33cl tuborg :D så er der til en weekend igen :))

72

tirsdag, 30. november 2004, 14:48

Gid man stadig fik den slags....den tid er forbi :]

73

tirsdag, 30. november 2004, 14:53

Fik en lommeregner :boxed: Men fik så lige HL2 her idag :D

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

74

tirsdag, 30. november 2004, 15:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af chhr
<opstød type="surt">
F*ck hvor er i da bare misundelige! Det er da helt galt! Ja - der var en der fik et meget dyrt kamera - og hvad så?! Hvis jeres forældre havde så mange penge, at de sagtens kunne give dig et kamera i adventsgave - ville i så sige "Nej, jeg vil ikke have kameraet, det er synd for dem der får meget mindre end det i julegave"? GU VIL I EJ!
Damn hvor er det klamt at se på sådan en gang lort.
</opstød>

<antiopstød type="basisk">
Hvem er det lige der har sagt herinde at man ville sige nej til sådan en gave!?!?

Og som mange skriver, så er man da forkælet hvis man får et møj dyrt kamera i adventasgave, det er der ingen der kan lave om på, så stop dit brok og læs lige hvad det folk egentlig skriver!
</antiopstød>

75

tirsdag, 30. november 2004, 16:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tismund

Vandt du noget? :)

En skallet 20´er :D Bedre end ingen ting

76

tirsdag, 30. november 2004, 17:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S
Jeg får heller advent det er faktis først i år jeg fandt ud af hvad advendt var :D

Men du er da vidst stadig usikker på, hvordan det staves ;)!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

77

tirsdag, 30. november 2004, 17:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky
Jeg tænkte på, blev I også altid bildt ind at det var nissen/julemanden der kom med gaverne da I var små?

Hjemme hos os har det i hvert fald altid været nissen... :]

Nej det blev jeg godt nok ikke bildt ind - hvorfor skulle jeg tro på at det var julemanden der kom med gaverne? Seriøst, jeg var jo ikke dum som barn, der stod jo "fra far og mor" eller noget i den stil. At skrive "Fra Julemanden" er da latterligt...

78

tirsdag, 30. november 2004, 17:26

Jeg fik en chokoladejulekalender :D

CPU i7-4790k
MB ASRock Z97 Pro4
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 840 Evo 250GB
PSU Corsair RM550
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

79

tirsdag, 30. november 2004, 19:53

Fik forresten også en MARS chokolade kalender.. Synes aldrig man kan blive for gammel til kalendergaver ect.

Mig og min bror lavede f.eks. en adventskalender til min mormor, med gaver lørdag og søndag, i år.. Så det med at man er for gammel, holder ikke.. Det e rbare ens børn der er for unge.. :P

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

80

tirsdag, 30. november 2004, 21:49

wee så fik jeg faktisk også noget.. utroligt nok.. min far havde sgu købt en lækker chokoladekalender, sådan en tyk en med luksuschokolader... så det er sgu lækkert nok.. dog ikke et kamera til 8k.. FOR DÅRLIGT!! :]

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.