Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

søndag, 28. november 2004, 23:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
Burger: Man skal jo også have lov til at være en smule forkælet en gang i mellem.

Har heller ikke noget imod at være det .. *G* Jeg er ikke spoleret som nogen måske bliver af for meget forkælelse, og så længe det er med måde, kan jeg heller ikke se det forkerte i det ..

Vil sige det sådan, at jeg ikke er nogen Dahla Lahma, men jeg kan godt absorbere fra materielle goder fra tid til anden.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

42

søndag, 28. november 2004, 23:09

Nice' gaver i får herinde da?

Jeg får ikke nogen.. Det gør mig heller ikke så meget, da jeg ikke føler mig lysten til at gengælde dem..

Går alligevel heller ikke helt så meget op i Julen som mange af jer andre, den er sgu blevet for commerciel, det eneste børn forbinder med Jul nu om stunder er gaverne!.. Jeg er da glad nok for maden, men heller ikke meget mere end det..

vil også lige tilføje at vi mangler en lov i Danmark som forbyder Julepynt i November.. Julepynt skulle først måtte bruges efter 1 Advent og/eller 1. December! BASTA! :D :T

Hele min familie, på mors side, er blevet lidt "bitch'ed" de beklager sig over alt og alle, og det samme gælder egentlig også min fars side af familien.. Så det skal nok blive en sjov jul!?

Men anyways, hyggen med Julen er også nice nok!!

GLÆDELIG JUL, guys! :)

43

søndag, 28. november 2004, 23:13

Det med julepynten kan jeg kun bakke op om. Der har nu hængt julepynt på hele Amagerbrogade i en uge... det er fandme for meget.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

44

søndag, 28. november 2004, 23:16

hmm... advendtsgaver ? ... hvem i helvede har opfundet det ? ... gaver skal man da kun ha ved MEGET specielle lejligheder som julen og føsda...

og syns godt nok os jeres forældre forkæler jer, jeg plejer at få for mellem 500 og 700 kr. i julegave ... i alt... damn mand, i får for flere tusinde kroner i advendtsgave... SYGT!

45

søndag, 28. november 2004, 23:16

Ja det er sQ noget pis med julepynt før december der kommer også julekalændere i septemper det er for meget!!!

Your pony died because it wasn't pretty enough

46

søndag, 28. november 2004, 23:21

fik en toblerone 8) det er sku meget rart selvom det ikke er den dyreste gave.. altid nice med toblerone :D

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

47

søndag, 28. november 2004, 23:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af DoDo
Ja det er sQ noget pis med julepynt før december der kommer også julekalændere i septemper det er for meget!!!

DET har jeg godt nok aldrig set. Man kan stadig gå på stranden i sep. Sikker på du ikke mener november?

48

søndag, 28. november 2004, 23:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af ramaskriget
fik en toblerone 8) det er sku meget rart selvom det ikke er den dyreste gave.. altid nice med toblerone :D

hehe ja det er fedt :D ..vi tændte bare adventskrænsen, og fik pandekager med is og kakao og så film :0d :D

49

søndag, 28. november 2004, 23:34

Adventsgaver... 8o

Det har jeg ligegodt aldrig hørt om før...

Sikke noget pjat IMO... :roller:

50

søndag, 28. november 2004, 23:35

jeg får heller intet og har heller aldrig fået det.
Egentlig har jeg det sådan med gaver at de er ret fede at få, men jeg hader at skulle ønske mig noget, har det sgu godt som jeg har det..
Ingen kan købe tøj til mig af en eller anden grund. Men hvis bare folk finder på noget er det fint. Det behøver heller ikke koster flere tusinde kroner ligefrem ;)

51

søndag, 28. november 2004, 23:37

Heller intet her :]

52

søndag, 28. november 2004, 23:50

fik også en skrabe kalender..

53

mandag, 29. november 2004, 00:03

fik også en skrabe julekalender..

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=11063&sid==[/IMG]

54

mandag, 29. november 2004, 00:58

Jeg må indrømme at julen for mig er en glædens tid, men at den komemr alt for tidligt ind i billedet :-s Man når jo at blive træt af den før det bli'r juleaften :-(

Jeg elsker julen, elsker samværet med min familie som jeg/vi ikke ser meget til pga. de bor mindst 1½times kørsel herfra :-s

Jeg elsker at gi' gaver og jeg elsker at få gaver... Elsker faktisk at gi' gaver så meget at jeg gi'r for mere end mine forældre nu :D

.oO( Hvordan kan det være at man får de store dyre gaver som barn og ikke som teenager/voksen, når den barnlige glæde over bare at få en gave så småt er ved at gå over?? ;) :p )

Misforstå mig nu ikke, jeg er ikke ude efter dyre gaver, selv om det er dem jeg ønsker mig, men et tilskud til dem er altid rart :D :D

Adventsgaver er nu et mærkeligt fænomen, men rart alligevel, er glad for at få dem, og får ikk' for "mere" end en 50-100,- pr. advent :D :D

Elsker jul, så god jul til alle jer forhåbentlig glade tweakere!!

55

mandag, 29. november 2004, 01:17

hva ikke engang klar over at det var advent igår 8o Men nu ved jeg det da :))

asus P8P67 evo
16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
coolermaster 600m silent pro
msi GTX970 gaming.
AOC 24 G2460PG
steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

56

mandag, 29. november 2004, 07:04

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN

Citeret

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

hehe ja det er fedt :D ..vi tændte bare adventskrænsen, og fik pandekager med is og kakao og så film :0d :D

lækkert :D pandekager kan man altid bruge. og is... mmmm chocolate :crazyeyes: håber jeg får en mega juletræsslikpind ligesom sidste år. den varede tre dage før den var spist :dance:

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

57

mandag, 29. november 2004, 08:31

det er første år hvor jeg for adventsgaver.. :P jeg fik en gang
Toms chokolade plade med knas ;)
Skrabekalender for teh wind ! :P
og så en masse små forsekllige skrutrækker sets :P

julen er bare endnu en årstid man skal igennem. synes stadig jeg vil hellere have 7 ugers sommerferie end julegaver :P julegaver er ikke lige til helt ultimative. :P heh dog for jeg da nogle lidt syge ting en gang i mellem.. fik da både comp, comp stol :P, harddisk, den store køreprøves bog da jeg i gang med kørekort..

så helt søgeveligt er det ikke.. men det er sku ikke lige det jeg ønsker mig da jeg ikke behøver flere af de ting jeg har.. :D
men jeg er da glad for ting jeg for.. og dog folk kan ikke lide min tøjstil så det for jeg intet af. så det må jeg sku bytte det der gay tøj de køber til mig og så ud og købe ind selv ;)
men julen er hvor man skal æde sig fed og drikke et par pils :cheers:

Erbo Entertainment
(Promotions, Video and Audio production)

www.kazi-networks.com
(Webhosting!)

Donkey Sound
(Record Label)

58

mandag, 29. november 2004, 08:54

he! Skrabejulekalendere er vist bare advents-dillen i år! :D
Fik også en :)

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

59

mandag, 29. november 2004, 11:15

får intet og har aldrig gjort det,men det generer mig heller ikke..

jeg synes at folk er begyndt at bruge voldsomt mange penge på julen,det er nogle gange fuldstændig hovedløst hvad de giver deres børn.

Intel Q6600@3600
Asus P5K
4 GB Corsair XMS2 PC-6400
XFX HD5850
Samsung T220
Corsair HX 620W

60

mandag, 29. november 2004, 11:25

Til alle jer som får adventsgaver i 200 og op efter klassen, i skal bare lige vide at i er meget forkælet. Folk snakker om så mange ting de ønsker sig, computere, kamera, fjernsyn osv. Synes det er komplet sindssygt at nogen overhovedet overvejer at skrive disse ting på deres ønskeseddel. Hvert år får jeg for 1000 kr af min mor og far, ikke en øre mere... Har aldrig gjort det.. Synes også længe det er nok, nu er man jo voksen og kan efterhånden købe sine egne ting..

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "vipvop" (29.11.2004, 11:27)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.