Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

søndag, 28. november 2004, 22:15

Der er da godt nok nogen der får nogle syyyge advents gaver herinde :-s

Må nok indrømme at jeg ikk' plejer at få hverken de syge julegaver eller adventsgaver... :-s

22

søndag, 28. november 2004, 22:16

fik Metallica - cunning stunts (dobbelt DVD) :D

23

søndag, 28. november 2004, 22:17

Fik 25 kr. flot pakket ind i papir og tape :D

Gosh mine forældre er opfindsomme :D

24

søndag, 28. november 2004, 22:19

Ik fået noget.. Må vidst hellere få snakket med min mor om det :))

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

25

søndag, 28. november 2004, 22:33

Jeg fik en ny shaver da den gamle var lettere slidt .. hehe.

Jeg synes rigtig godt om Julen, men ikke om alle de gaver fordi folk bliver helt mærkelige.. Nok pengegriske Juleaften.

IMO er Juleaften og generelt hele Juletiden en glædestid hvor man værner om hinanden og hygger sig med Familien og spiser rigtig god mad.

For min skyld kunne Julegaverne godt mindskes lidt.. Det er overvældende nogen gange.

MacBook Air - i7 powered ITX build

26

søndag, 28. november 2004, 22:34

Ehhh er det bare mig eller er det her gaveræs ved at løbe lidt af sporet når man får et SLR kamera til godt 8000 kr i adventsgave, eller jakkesæt???

Det er jo fuldstændigt forrykt! :roller:

27

søndag, 28. november 2004, 22:40

Fuldstændig enig med LecTer ..

Det er flere år siden jeg sidst fik adventsgaver, og det var for omkring 75 kr. pr. søndag .. Jeg synes det var fedt, og det var nok til mig .. :)

28

søndag, 28. november 2004, 22:43

Fik en skrabekalender, og et 2 zoners klippekort.. That's what we like, yeah!

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

29

søndag, 28. november 2004, 22:45

Kan sagtens følge jer. Var også fuldstændigt overvældet. Har aldrig fået adventsgaver før. Havde kaldender da jeg var mindre, og der var det lidt slik og lignende. Og så en enkelt cd et sted på den tror jeg. Men også hvad angår juleaften. Det er ikke unormalt at jeg når at skrabe 2.5-3k sammen på sådan en aften.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

30

søndag, 28. november 2004, 22:48

slettet

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Patrick S" (28.11.2004, 22:53)

31

søndag, 28. november 2004, 22:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
Kan sagtens følge jer. Var også fuldstændigt overvældet. Har aldrig fået adventsgaver før. Havde kaldender da jeg var mindre, og der var det lidt slik og lignende. Og så en enkelt cd et sted på den tror jeg. Men også hvad angår juleaften. Det er ikke unormalt at jeg når at skrabe 2.5-3k sammen på sådan en aften.

Normalt er jeg vist også en smule forkælet juleaften .. Er familiens yngste, lige bortset fra de børn mine søskende har fået, og da jeg er den eneste der ikke har stiftet familie endnu, kan det nok godt ses på gaverne ..

32

søndag, 28. november 2004, 22:51

har ikke fået noget, men ville da godt ha haft et cam til 8000kr tho ;) men så mange penge har vi desværre ikke herhjemme til at uddele sådanne gaver, hehe

33

søndag, 28. november 2004, 22:52

LoL jeg gakker da helt ud nu :S

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Patrick S" (28.11.2004, 22:53)

34

søndag, 28. november 2004, 22:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S
Jeg hader julen synes gaver er noget lort for det er ikke ligefremst folk med den mindste penge pung blir nok lidt triste når de ved at de ikke kan give meget også bliver den der får gaven trist over at de har tæret på personens økonomi, sådan har jeg det ihvertfald ville blive glad hvis man bare spiste noget mad sammen og bare var sammen med familien, personligt får jeg ikke gaver af min mor og far og gjorde jeg heller ikke sidste år, tilgængæld betaler de for at jeg kan gå i et motions center som jeg er meget glad for at være i. :)

Og så synes du ikke hellere tanken bør tælle, og at du skal være glad for at andre bliver glade, selv om du finder det forkert, at de er mere fokuserede på materielle goder?

Men alligvevel kan jeg ikke helt følge dig. Selvfølgelig er det et problem, hvis man bliver alt for fokuseret på, at skulle have et ton af gaver uden at sætte pris på andet i en tid som julen, men jeg synes også det er noget fis at velbeslåede familier, som ofte selv har kæmpet sig til en velfungerende økonomi ikke kan udnytte de goder de nu en gang har til rådighed.

ABit IP35 Pro -- Q6600 -- AMD 7850 HD -- 6GB RAM -- Corsair HX620 -- 120GB SSD -- Auzentech 7.1

35

søndag, 28. november 2004, 22:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer
Ehhh er det bare mig eller er det her gaveræs ved at løbe lidt af sporet når man får et SLR kamera til godt 8000 kr i adventsgave, eller jakkesæt???

hvis man har pengene til det, kan jeg da ikke se noget galt i det ;)

36

søndag, 28. november 2004, 22:55

Det er sq længe siden jeg har fået det :(

Men håber at jeg kan presse de gamle til at betale nogen eller noget af nogen nye sko :))

37

søndag, 28. november 2004, 22:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af ShakaleN
har ikke fået noget, men ville da godt ha haft et cam til 8000kr tho ;) men så mange penge har vi desværre ikke herhjemme til at uddele sådanne gaver, hehe

Tvivler jeg på de færreste har. :)

Patrick_S: Too bad.

Burger: Man skal jo også have lov til at være en smule forkælet en gang i mellem.

38

søndag, 28. november 2004, 22:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af LecTer

Det virker godt nok også vildt... Medmindre man er meget rig er det lidt gak... Advents gave... Dvs 4x8000,- :)) Og derefter julegave :))

39

søndag, 28. november 2004, 22:59

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S
Jeg hader julen synes gaver er noget lort for det er ikke ligefremst folk med den mindste penge pung blir nok lidt triste når de ved at de ikke kan give meget også bliver den der får gaven trist over at de har tæret på personens økonomi, sådan har jeg det ihvertfald ville blive glad hvis man bare spiste noget mad sammen og bare var sammen med familien, personligt får jeg ikke gaver af min mor og far og gjorde jeg heller ikke sidste år, tilgængæld betaler de for at jeg kan gå i et motions center som jeg er meget glad for at være i. :)

Tja .. Mine nevøer/niecer og resten af familien er udmærket godt klar over, at jeg ikke har råd til at give store gaver, og det gør dem ikke kede af det, at gaverne er små .. Og jeg ved, at de sætter mindst ligeså meget pris på de gaver jeg giver dem, som dem de får fra de dele af familien der har råd til lidt større gaver ..

Det er klart tanken der tæller .. Jeg elsker at give - og få gaver - og det jeg rigtig godt kan lide er at bruge tid på at finde den rigtige gave til hver enkelt, og vide, at de også har brugt tid på at finde noget de klart mener jeg vil blive glad for ..

Er også af den opfattelse, at der hører børn med til en rigtig juleaften .. Intet slår deres glæde over deres julegaver, store som små .. Sådan er det i hvert fald i min familie ..

40

søndag, 28. november 2004, 23:00

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alaza
Burger: Man skal jo også have lov til at være en smule forkælet en gang i mellem.

Har heller ikke noget imod at være det .. *G* Jeg er ikke spoleret som nogen måske bliver af for meget forkælelse, og så længe det er med måde, kan jeg heller ikke se det forkerte i det ..

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.