• Iiiiih efter 6 år i Nykredits Hotline har jeg i dag sagt op og underskrevet en ny kontrakt.


    Jeg skal fra 1.Januar starte som supervisor for et callcenter / hotline hvor jeg får omkring 50 unge at holde styr på.


    Er helt vildt glad, så ville lige dele det med jer

  • Det er da også bare iorden at komme med gode nyheder :D


    Synes det lyder til at dit liv bare kører på skinner for tiden ;) - Ny bil, ny kæreste, ny lejlighed, nyt job, fødselsdagsgaver, osv. :crazyeyes:


    Heldige kartoffel tænker jeg bare :) - Men tillykke :cheers:

  • Tillykke m8 :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Det er da også bare iorden at komme med gode nyheder :D


    Synes det lyder til at dit liv bare kører på skinner for tiden ;) - Ny bil, ny kæreste, ny lejlighed, nyt job, fødselsdagsgaver, osv. :crazyeyes:


    Heldige kartoffel tænker jeg bare :) - Men tillykke :cheers:


    Ja det er efterhånden svært at vågne op om morgenen og være sur :))


    Meeeen - ved enhver optur er der vel også en nedtur. Har godtnok været nede og skrabe - både med dumme kærester, familietragedier, mistet 50K på en dårlig bilhandel og kedet mig hver dag på job i mange år. At det så omsider kommer, fordi man kæmper lidt for det, er vel bare bonusen i sidste ende ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Iiiiih efter 6 år i Nykredits Hotline har jeg i dag sagt op og underskrevet en ny kontrakt.


    Jeg skal fra 1.Januar starte som supervisor for et callcenter / hotline hvor jeg får omkring 50 unge at holde styr på.


    Er helt vildt glad, så ville lige dele det med jer



    Tillykke der. Nu håber jeg sgu ikke at det er Nykredit's callcenter - hvor de tager sig af bla. bygnings skader - For så får du fandeme din sag for - De er nogle fucking amatører dem der sidder der i hvert fald.... :roller:

  • Tillykke med det, altid dejligt når tingene kører som man ønsker det.... Håber personligt selv på at få en praktikplads her på mandag som industritekniker, for så kan jeg stoppe med at tænke over at kunne komme i skole praktik, for så dropper jeg imo uddannnelse hvis jeg skal det resten af tiden.


    - Men tillykke med det igen :P

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Tillykke ven. :D


    Det var på tide.


    Nu har vi jo efterhånden hørt på dit hyleri, over det kedelige job i flere år... *G*... :))

  • Tillykke det lyder sq lækkert, så håber man bare du bliver rigtig god og kan lære fra dig og hjælpe.


    God kamp gejst. :)

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Tillykke med det da :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Iiiiih efter 6 år i Nykredits Hotline har jeg i dag sagt op og underskrevet en ny kontrakt.


    Jeg skal fra 1.Januar starte som supervisor for et callcenter / hotline hvor jeg får omkring 50 unge at holde styr på.


    Er helt vildt glad, så ville lige dele det med jer


    hehe nice nok :)


    skal også lige have snakke med min chef om det kursus der var tale om jeg skulle på for længe siden, men har aldrig fået det. Kunne være nice at blive intern uddanner, også hoppe rundt til hele Sjælland op oplære folk til hvad de nu skal :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AtoM!C
    Tillykke Aerial :D


    Som jeg har oplevet dig her på forumet, tror jeg sgu du bliver en god supervisor! :)


    he he tak - har ikke den store ledererfaring, men håber lidt almindelig menneskelighed kan hjælpe på det - det har nok også en del med ens personlighed at gøre

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    Tillykke også fra mig m8


    hvor meget komemr du så til at tjene ?


    nok til flere 100000 tommers tft skærme :)) ;)


    Lad os bare sige at det er næsten det dobbelte af hvad jeg tjener i dag :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Tillykke der. Nu håber jeg sgu ikke at det er Nykredit's callcenter - hvor de tager sig af bla. bygnings skader - For så får du fandeme din sag for - De er nogle fucking amatører dem der sidder der i hvert fald.... :roller:


    ha ha - vores skadecenter er vidst nok i jylland - dem kender jeg intet til (heldigvis) ;)