Engelsk eksamen A

  • Ja til dem der har læst min anden tråd. eks hvis man skal videre uddanne sig til ergoterapout, kræver det jo 8,5 i gennemsnit eller noget, og det er fucking ligegyldigt hvad ens engelsk karakter er! I tror i er sådan et par dejlige gode og flittige mennesker som aldrig gør noget forkert, og som kommer med seje meninger om livet herinde på tweak.dk som om i er sådan normalt!
    Aftenen før en eng prøve kan man jo ligesom ikke nå at øve sig mere vel! Sad det meste af dagen og læste på grammatik, så lad være at spil så smarte!
    Desuden fandt jeg hvad jeg søgte, og det var en ok hjælp :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    Ja til dem der har læst min anden tråd. eks hvis man skal videre uddanne sig til ergoterapout, kræver det jo 8,5 i gennemsnit eller noget, og det er fucking ligegyldigt hvad ens engelsk karakter er! I tror i er sådan et par dejlige gode og flittige mennesker som aldrig gør noget forkert, og som kommer med seje meninger om livet herinde på tweak.dk som om i er sådan normalt!
    Aftenen før en eng prøve kan man jo ligesom ikke nå at øve sig mere vel! Sad det meste af dagen og læste på grammatik, så lad være at spil så smarte!
    Desuden fandt jeg hvad jeg søgte, og det var en ok hjælp :)


    Tag dig sammen ! :ban:


    Fucking cheater ... :lame:

  • grillrotten er mit store idol
    fordi han elsker at lave lektier og aldrig ALDRIG kunne finde på at skrive af eller noget fra nogen andre :T
    Jeg syntes du er sej, og og og NEJ!
    Tag jer sammen man, som om jeg hopper på jeres usle løgne om at være perfekte borgere! :dots:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    grillrotten er mit store idol
    fordi han elsker at lave lektier og aldrig ALDRIG kunne finde på at skrive af eller noget fra nogen andre :T
    Jeg syntes du er sej, og og og NEJ!
    Tag jer sammen man, som om jeg hopper på jeres usle løgne om at være perfekte borgere! :dots:


    Du er da intet mindre end latterlig nu... :roller:


    :ban: