41

torsdag, 25. november 2004, 19:52

Citeret

Jeg var så ik mere end 14 da jeg tømte den første gang .. *G*

Hmmmm - Burger - du er da vist en værre lille gris - tsk tsk... ;)

42

torsdag, 25. november 2004, 19:53

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Jeg var så ik mere end 14 da jeg tømte den første gang .. *G*

Hmmmm - Burger - du er da vist en værre lille gris - tsk tsk... ;)

*ROFL* .. Du er sq for meget .. :))

Men du skulle bare vide .. ;) eller ej ..

43

torsdag, 25. november 2004, 19:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af p3t3r
Jeg er 13 år og arbejder som flaskedreng. Min chef tager sig ikke en skid af, at jeg ikke må betjene en pappresser. Når der sidder noget pap fast, skal jeg selv op og rode i maskineriet, og det kan være pisse farligt, og hvis man så får pappen fri, kan sådan nogle lemme, eller hvad man kalder dem, klappe ned over ens fingre - synes det er for dårligt..

Du får sgu da bare dine forældre til at kontakte arbejds tilsynet - Men så arbejder du de måske ikke så længe - Men vel også hellere det - end f.eks. få kappet et par fingre af - eller noget andet grimt.. ;(

44

torsdag, 25. november 2004, 20:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Hmm .. Og man skal ellers være 14 år og 9 måneder for at arbejde i de fleste dagligvarebutikker ..

Hm, syntes jeg du så skulle fortælle min lokale fakta ... Ingen der er over 18 ... Heller ikke dem der sidder ved kassen. :))

Har faktisk aldrig set en voksen medarbejder der nede og jeg har handlet der i mange år efterhånden. Lidt spooky ... Men gør også at man lige tjekker datoen på sine varere en extra gang for det har de heller ikke rigtigt styr på ... :crazyeyes:

Hehe "Children Of The Corn" :))

... Eller måske bare "Children of Fakta" ;)

45

tirsdag, 5. februar 2013, 10:30

Faldt lige over post - håber da at ryggen har fået det meget bedre siden den gang. Det er så belastende når maskinerne ikke bliver vedligeholdt. Har selv et par gange oplevet rimelig alvorlige skader på grund af manglende vedligehold.
Hermed en opfordring til alle arbejdsgivere om at bruge din penge et eftersyn nu koster.

46

tirsdag, 5. februar 2013, 15:08

Faldt lige over post - håber da at ryggen har fået det meget bedre siden den gang. Det er så belastende når maskinerne ikke bliver vedligeholdt. Har selv et par gange oplevet rimelig alvorlige skader på grund af manglende vedligehold.
Hermed en opfordring til alle arbejdsgivere om at bruge din penge et eftersyn nu koster.

Ganske fint indlæg, meeeeen...
Er det godt nok til at hive en tråd fra 2004 frem igen? :whistling:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.