Engelsk termin A

  • Hey derude....


    Skal til engelsk terminsprøve i morgen...
    Der skulle vel ik være nogen derude der var oppe i sommers, for det er jo altid eksamensopgaven fra året før der er terminsprøven...


    Nogen der har en stil liggende?
    Eller evt ved hvad emnet omhandler..?


    Håber I kan hjælpe mig... :)

  • Du får intet :P


    Men held og lykke!

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Gider ikke lede :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    aarh come onn beee ooom, har hørt det skulle handle om kina og globaliseringen? kan det passe?


    Nu er det jo meningen at du selv skal lave det... så du få heller ikke noget her fra ;)

  • :lame:


    Hm. Hvordan føles det så at have spildt et år af sit liv ved at sove i timen ? ... Må jo være det siden du har brug for hjælp med det som du burde kunne finde ud af ? ... :boxed:


    Tag dig sammen og pas din skole ... og hvis du ikke vil det, så få dig et job ...


    Det er kun kællinger der hyler, så pak tudekiksne væk og kom i sving ...

  • Det er jo plat at sige, bare fordi man er dårligt i et enkelt fag! :boxed:


    Jeg passer sku min skole, jeg har det klar til i morgen hvad angår eassy memo og hvad der ellers hører til. Men engelsk er ikke lige mig! :crazyeyes:
    og kæmper for at få karakteren op i det fag jeg skoder mest til :) er det så mærkeligt?
    I sidste ende er det jo karakteren det handler om, desuden sku det finde mig mærkeligt om du Grilrotten aldrig har skrevet en opgave af!


  • Lige akku-fucking-rat.... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    Det er jo plat at sige, bare fordi man er dårligt i et enkelt fag! :boxed:


    Jeg passer sku min skole, jeg har det klar til i morgen hvad angår eassy memo og hvad der ellers hører til. Men engelsk er ikke lige mig! :crazyeyes:
    og kæmper for at få karakteren op i det fag jeg skoder mest til :) er det så mærkeligt?
    I sidste ende er det jo karakteren det handler om, desuden sku det finde mig mærkeligt om du Grilrotten aldrig har skrevet en opgave af!


    Og du vil kæmpe for en bedre karakter - ved at svindle - Grow the fuck up kid.... :roller: :roller:


    Tror du selv du kan narre nogen i det lange løb - hvis du ikke kan sproget - så er din evt. gode karakter sgu da værdiløs.... :lame:

  • meget passende wizzard..man hjælper ham sq ikek ved at give ham svarene...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg vil gerne hjælpe, men min er fra 98 sidste år på HH, hvis vi snakker folkeskolen, så tror jeg ikke du kan bruge mine - de er jo lidt for gamle !

    CPU: Q6600 @ 3ghz - Bundkort: Asus P5K Premium/ WiFi-AP Black Pearl Edition
    RAM: 4 GB Corsair XMS2 (4-4-4-12) HD: 2 x 320 WD (raid 1) GFX: 8800GTS 640
    OS: Vista 64 bit - Skærm: Samsung 204B - Keyboard: Logitech Dinovo
    Mus: Logitech MX1000 Laser - Højttalere: Altec Lansing