Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 23. november 2004, 22:32

Ja jeg står og er helt blank, min kæreste har sagt at jeg skal lave en ønske seddel til jul. Så hvis i har noget som er super nice og man absolut bare burde eje så smid lige et link og prisen.

Max pris er 300 kr Sådan er det aftalt :P

Der udlukkes parfumer, tøj.

Alt andet kan i skrive på :T Så kom glad og smid nogen ideer....

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Artisan" (23.11.2004, 22:33)

2

tirsdag, 23. november 2004, 23:01

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_49/OFF19_B.HTM
EDIT: Aldi's hjemmeside

der er altid gode tilbud i ALDI!! :D

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "ScratchY" (23.11.2004, 23:02)

3

tirsdag, 23. november 2004, 23:05

hehe find dog noget sjovt som man får en grinern af :P

tjek www.gadgets.dk

4

tirsdag, 23. november 2004, 23:23

Ah, ønsk dig dvd'er eller cd'er. Eller have hende en hel dag for dig selv :p eller sådan noget. Hyggeligt halløj!

- Trine, hende den fine

5

tirsdag, 23. november 2004, 23:29

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz
Ah, ønsk dig dvd'er eller cd'er. Eller have hende en hel dag for dig selv :p eller sådan noget. Hyggeligt halløj!

Hvor er tweak.dk folk dog perverse :))
Anyways, ja, noget ikke-materielt slår jo igennem, ellers ønsk dig noget herfra: http://www.thynetstore.dk/da/dept_36.html

:))

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

6

tirsdag, 23. november 2004, 23:45

hovhov, ikke pervers. Jeg ville da bare synes det var fedt, hvis jeg havde en kæreste som ville ønske at nyde mig en hel dag :) hehe!

- Trine, hende den fine

7

onsdag, 24. november 2004, 00:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY
http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_49/OFF19_B.HTM
EDIT: Aldi's hjemmeside

der er altid gode tilbud i ALDI!! :D

Hmm... hvorfor får man kun 6 stk. højttalere med til et 6.1 surround sæt?? Hmm.... troede der hørte 7 komponenter til sådan et sæt :D :D

8

onsdag, 24. november 2004, 01:05

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz
hovhov, ikke pervers. Jeg ville da bare synes det var fedt, hvis jeg havde en kæreste som ville ønske at nyde mig en hel dag :) hehe!

uha - det lyder som engel bruger for meget tid på computeren ;)

Nej - forstår dig godt - fik en tur til et kurcenter i nordsjælland for 14 dage siden i gave og det var superlækkert :D

9

onsdag, 24. november 2004, 14:04

Vi er ikke sammen mere, men ok.
Men anyway, ja sådan noget. Massage eller mudderbad eller sådan noget. Det er jo for lækkert :)

- Trine, hende den fine

10

onsdag, 24. november 2004, 17:53

Jeg hader også at skrive ønskeseddel, jeg føler ikke jeg mangler noget..

Indtil nu har jeg skrevet en deo og trådløs mus til min bærbar :D

Don't get mad, get even...

11

onsdag, 24. november 2004, 18:09

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mazie
Jeg hader også at skrive ønskeseddel, jeg føler ikke jeg mangler noget..

Indtil nu har jeg skrevet en deo og trådløs mus til min bærbar :D

lol hehe... min ønskeliste er på ca. 20 punkter :P

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

12

onsdag, 24. november 2004, 20:15

Syns også det er svært for der er jo ingenting jeg ønsker mig som ikke koster over 4000kr :P

13

onsdag, 24. november 2004, 20:32

Det er sgu et typisk problem... plejer at ende med DVD'er sgu altid en eller anden film man lige mangler :)

I år har jeg skrevet lidt små ting til cam på.

Den med en dag med kæresten er jo heller ikke helt dum.... evt... ønske dig en tur i biffen og i by og æde på hendes regning... bare et forslag til sådan en dag.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

14

onsdag, 24. november 2004, 20:34

Hvad med sådan en fætter her ?( :

:))

15

onsdag, 24. november 2004, 20:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Patrick S
hehe find dog noget sjovt som man får en grinern af :P

tjek www.gadgets.dk

kender det godt. VIRKELIG et fedt sted med det sjoveste lir :P

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "axasion" (24.11.2004, 20:49)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.