1

tirsdag, 23. november 2004, 21:57

Måtte bare dele den med jer :D

Fordele og ulemper ved overclocket strøm: Her i firmaet blev vi fornyligt tilsluttet Jydsk Atomkraft. Det har delvis været en god oplevelse. Vi må dog konstatere at på vores reservedelslager har vi været nødt til at ansætte en ekstra person til at gribe udskrifterne når de kommer ud af printeren, det koster naturligvis nogle lønkroner og er derfor lidt uhensigtmæssigt.
Vi har dog kunne hente lidt af den tabte økonomi ved at vi siden vi er gået over til 100Hz har sparet en del på porto, når vi skal sende ordbrekræftigelser osv. til vores kunder. Vi peger simpelthen bare printeren i den rigtige retning og trykker udskriv.

mer her http://www.jydskatomkraft.dk/sw779.asp

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "shahid_2dk" (23.11.2004, 21:58)

2

tirsdag, 23. november 2004, 21:57

Puha, det er sgu gammelt stof det der :P

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

3

tirsdag, 23. november 2004, 21:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg

den er bare sååå sjovt :clap:

4

tirsdag, 23. november 2004, 22:00

Kan huske jeg kom ind på siden, da jeg arbejdede med atomkraft i 2. g. Var pænt griner :P Man fatter ikke at det er en stor joke til at starte med :D

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

5

tirsdag, 23. november 2004, 22:03

ROFL - den havde jeg alligevel ikke set før :))

Fed side! Tak Shahid :D

6

tirsdag, 23. november 2004, 22:17

Citeret

Shahid din klovn - du må fandeme da ikke poste noget - som nogen allerede har set - så skide vær med at nogle af os ikke har set det - og iøvrigt synes den var meget god... ;)

7

tirsdag, 23. november 2004, 22:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

Shahid din klovn - du må fandeme da ikke poste noget - som nogen allerede har set - så skide vær med at nogle af os ikke har set det - og iøvrigt synes den var meget god... ;)

Har ikke sagt, at det er et problem, at han poster det. Bare fordi jeg kender det.

Har ikke sagt at ingen andre må se det.

Havde troet jeg gav udtryk for en positiv holdning, ved at sige det er sjovt.

PS. Jeg hader sarkasme....

8

tirsdag, 23. november 2004, 23:55

Dejlig side... jeg var nummer 13 der i sin tid "rapporterede bemærkninger". Har fandme grint meget over den side... så i øvrigt 4 gutter der rendte rundt med sådan nogle t-shirts oppe i skolen den anden dag ?

edit: Har fundet forklaringen

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Nicky" (23.11.2004, 23:56)

9

onsdag, 24. november 2004, 00:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky
Dejlig side... jeg var nummer 13 der i sin tid "rapporterede bemærkninger". Har fandme grint meget over den side... så i øvrigt 4 gutter der rendte rundt med sådan nogle t-shirts oppe i skolen den anden dag ?

hvad er den :D

10

onsdag, 24. november 2004, 01:02

Citeret

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky

hvad er den :D

At man er begyndt at kunne købe merchandise på www.jydskatomkraft.dk :P

11

onsdag, 24. november 2004, 15:14

Haha :)) - professionelle metoder :clap:

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.