NOOOOO 24 timer uden pc

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    det kaldes Off topic og skal ikke tages så seriøst


    Nej, denne tråd kun du squtte heller få mig til at tage seriøst - men derfor vil jeg gerne vide hvad formålet er med den :rolleyes:


    Husk på at selv om det hedder "off Topic" skulle man gerne have en smule fornuft i sig, og tænke sig om inden man starter en tråd, så det ikke bare bliver noget nonsens - hvilket lader til at være tilfældet her :]

  • du lyder da ikke til at være specielt afhængig af din pc? hehe


    hold da ferie 8o


    :roller:


    men har da ondt af dig

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    argh hvordan skal jeg dog overleve det :rolleyes:


    hvem der dog havde en bærbar at tage med sig ;(


    Hvis ikke du kan overleve det,så skulle du nok ta et smut til din læge,inden du kradser af ;)

  • Hvis du ikke engang kan klare 24 timer så har jeg sq ikk noget pænt ord at sige om dig, selv om det her er et computer forum :x - nogen gange så er jeg væk fra min to uger af gangen, men så glæder man sig også til sidst :D

  • må sku også sige at vis du ikke kan leve uden din comp i 24 timer... så ville det være på tide at få et liv ;).... :P


    Men må man spørge hvorfor det er du skal undvære den i 24 timer ?

  • Nu hvor du er væk fra din computer så kom uden for at og være aktiv og så drikke mange bajer! Øl er altid sundt !! :drink:


    Til jer som bare siger at det her topic er lame : I er sgu nogle posthunter, det er sgu nok at en har skrevet det!!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Sig mig lige venligst hvad formålet er, med denne tråd ?(


    Sikkert det samme som, mange af de andre i samme kategori. :roller:
    Men hvad kan vi forvente, når gennemsnitsalderen er så lav, som den er nu ! Selv de ca. 20 børn jeg sidder med lige nu, har højere niveau mens de sidder og chatter på nettet. Det skal lige nævnes, at de går i 3.-, 4.- og 5.-klasse. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Sikkert det samme som, mange af de andre i samme kategori. :roller:
    Men hvad kan vi forvente, når gennemsnitsalderen er så lav, som den er nu ! Selv de ca. 20 børn jeg sidder med lige nu, har højere niveau mens de sidder og chatter på nettet. Det skal lige nævnes, at de går i 3.-, 4.- og 5.-klasse. ;)


    Kan du så ikke sende dem herind? *GG*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pow
    Nu hvor du er væk fra din computer så kom uden for at og være aktiv og så drikke mange bajer! Øl er altid sundt !! :drink:


    Til jer som bare siger at det her topic er lame : I er sgu nogle posthunter, det er sgu nok at en har skrevet det!!


    Til dig er der kun at sige - jøsses en klaphat. Du har været her en uge - og har selv et snit på 4 indlæg om dagen. Flot at du som ny - kommer her og skal sætte os på plads. :T OMG.
    Ville ellers ikke ha' kommenteret sådan et latterligt indlæg - Men så får jeg lige en mere i "kassen". :crazyeyes:
    Edit: Husk - at øl ikke er sundt for børn !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Sikkert det samme som, mange af de andre i samme kategori. :roller:
    Men hvad kan vi forvente, når gennemsnitsalderen er så lav, som den er nu ! Selv de ca. 20 børn jeg sidder med lige nu, har højere niveau mens de sidder og chatter på nettet. Det skal lige nævnes, at de går i 3.-, 4.- og 5.-klasse. ;)


    Ja - Jeg har efterhånden droppet at fortælle "de nye", hvordan man færdes på et forholdsvis voksent forum, men det går som regel temmelig trægt - og så snart den ene har lært lidt om det, kommer der et hold nye, som tror de ved- og ejer det hele... :roller:


    Minder lidt om en karrussel :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    YEAH - godt forslag ;)


    :cheers:


    Nej faktisk ikke :))


    Asus P5B Deluxe/WIFI
    Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
    Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
    GeForce GTS 285
    Antec P182 - Corsair HX520

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Til dig er der kun at sige - jøsses en klaphat. Du har været her uge - og har selv et snit på 4 indlæg om dagen. Flot at du som ny - kommer her og skal sætte os på plads. :T OMG.
    Ville ellers ikke ha' kommenteret sådan et latterligt indlæg - Men så får jeg lige en mere i "kassen". :crazyeyes:
    Edit: Husk - at øl ikke er sundt for børn !


    Bentzin


    Hvad er børn i dine øjne, og hvor gamle er disse ?