car mod forum ???

  • Nogle bestemte mærker af biler ?( Der finder en masse rundt omkring, men skal det være om ICE, eller bare udvendig/indvendig styling, eller bare sider med billeder .....


    - Hvis du søger bestemte mærker af biler har de forskellige klubber ofte et forum på deres hjemmesider hvor der næsten altid er et rum for styling.


    - Men ved bare simpel søgning på google finder du jo flere hundrede sider med det..

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    det var bare til en Skyline GT fandt lige ud af de kun koster en 150k i sverige


    - Overvejer du at gå igang med en Skyline i Danmark ? ikke lige frem det nemmeste projekt. I Sverige koster de ikke så meget igen, dog skal man stadig vænne sig til rattet i højre side..... Hvis du bare søger om Skyline er der nu tons vis af sider at kigge på, både styling og tuning.


    - Edit igen igen : Så først lige i din profil at du bor i Sverige....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 3 gange, sidst af Henrik- ().

  • Quote

    yep bor i sverige hehe


    - Undrede mig også lidt over valget på Skyline hvis man boede i DK, ikke ligefrem det nemmeste valg :(


    http://www.blocket.se/view/354…ller=sbl_s&l=0&c=1&city=0
    http://www.performancebyz.se/till-salu.htm
    http://www.hotimports-swe.com/stocklist/nissan.html


    - Bare nogle steder med at par fede Skylines... Gid man boede i Sverige og havde pengene :))

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Jeg læste at hvis man impoterer en Skyline til danmark skal ALT ordnes motor blokken skal vægtes af og lyden skal justeres deter helt sindsygt som der skal gøre ved den.. No wonder der kun er 2 Skyline på danske plader..

  • Quote

    Jeg læste at hvis man impoterer en Skyline til danmark skal ALT ordnes motor blokken skal vægtes af og lyden skal justeres deter helt sindsygt som der skal gøre ved den.. No wonder der kun er 2 Skyline på danske plader..


    - Godt nok lang tid siden jeg snakkede med en om det, mener de forurener for meget og så er de heller ikke typegodkendt. Skal dog lige prøve og se om jeg kan finde det frem igen...


    - Hvor fra kender du 2 Skylines på plader ? Kender personligt kun til en R33 ( Kim´s ) og mener absolut ikke der er flere på Danske, dog findes der mere end denne ene, men tror ikke den/de er på plader - Hvilke kender du ?

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Zlinky nej vi køre i samme side som i DK hehe


    men skyline har bare rettet siddene i den anden side, dont ask me why. :D


    ja den er ikke lige just miljø venlig, men det er for fed en bil :P
    den og dodge viper er mine drømme biler, viper må dog vente et par år hehe :D


    men der er sku så mange andre ting der er meget mere miljø farlige :)


    jeg kender ingen danskere der har en, men jeg kender tons of svenskere der har :)

  • Quote

    Ham Racer køreren Niclas Kiesa har også en på danske plader. Den holder i Hastrup nær Køge. Har set den 2 gange..


    - Vidste godt at Kiesa har en R34, men troede bare ikke at den var kommet på danske plader, men det er nu også noget tid siden jeg har læst på det. Jan O ( Speedway køren ) har også en Skyline dog på engelske plader, med mindre det også har ændret sig siden jeg sidst læste om den....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 3 gange, sidst af Henrik- ().