Mine små katte :D

  • Så fik jeg katte igen, denne gang 2 meget små og meget trætte killinger, når de ikke sover, hvilket de bruger det meste af dagen på, så slås de. :D


    De er vildt sjove såden nogle små nogen. :D

  • Hvor er de kære :D Må jeg få 1?


    Nah, går nok ikke...min nuværende kat æder den nok...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    Så fik jeg katte igen, denne gang 2 meget små og meget trætte killinger, når de ikke sover, hvilket de bruger det meste af dagen på, så slås de. :D


    De er vildt sjove såden nogle små nogen. :D


    hehe cute :)


    det må være stener 1 og stener 2 :T

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hehe cute :)


    det må være stener 1 og stener 2 :T


    hehe ja, er vist også ude i at finde nogle navne der fortæller lidt om hvor stenede de er. ;) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    hehe cute :)


    det må være stener 1 og stener 2 :T


    Nej da. De har hvert sit navn
    Stener og Tåger :))


    Der er ikke noget mere kært end killinger, især fordi de er så nysgæringe :D

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Søde ser de ud, bare en skam man ikke kan tåle dem :(

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Seriøst deres navn?


    Nåh.. WTF.. bare husk at give dem lidt TØRRE TÆSK i deres opdragelse, så de kan lære at HØRE.. :D


    Nåh nej.. Det er hunde.. Store hunde..! :D


    Vore "lille" bullterrier er ustyrlig, den fik nok ikke tæsk nok i sin barndom.. :P


  • De har ikke fået navne endnu, det kommer lidt hen ad vejen. :)
    Nu sover de igen, de var lige vågne i 10 min. *gg*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand


    Nej da. De har hvert sit navn
    Stener og Tåger :))


    Der er ikke noget mere kært end killinger, især fordi de er så nysgæringe :D


    Stener og Tåger.. Det kan man jo ikke hedde :S Synes det ville være sjovere at kalde dem Taage og Sten (Taage med 2 a'er fordi det kan tolkes som å ;)).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chhr


    Stener og Tåger.. Det kan man jo ikke hedde :S Synes det ville være sjovere at kalde dem Taage og Sten (Taage med 2 a'er fordi det kan tolkes som å ;)).


    Tænkte også på Sten og Tage. Men det andet lød sejere :))
    Ellers skal den ene af dem hedde Bent. Da vores engelsklærer på gym hedder Bent, og han er en direkte skræmmende stener :))


    Bentzin, nu må du ikke føle dig stødt, af jeg nævner dit navn. Men det er ikke dig jeg snakker om ;)

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEEF
    De er lige lidt over 8 uger. :D


    Hmmm, så er de faktisk ikke lovligt solgt eller givet væk, da en kattekilling mindst skal være 12 uger når de kommer fra moderen. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand


    Nej da. De har hvert sit navn
    Stener og Tåger :))


    Der er ikke noget mere kært end killinger, især fordi de er så nysgæringe :D


    nysgerrige siger du?? :]
    de ser ikke så nysgerrige ud ;)
    det er rigtigt at de er søde som killinger.. og også som voksne hvis de er indekatte, velfodrede og ikke river og bider.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Twilight


    Hmmm, så er de faktisk ikke lovligt solgt eller givet væk, da en kattekilling mindst skal være 12 uger når de kommer fra moderen. ;)


    Tror vidst heller ikke der er nogen der snakker om at sælge dem endnu ;)