Ros til Getmore.dk

  • Ved ikke hvor mange af jer der rent faktisk kender denne formidable forretning. Men ønsker blot at sprede det lidt :)


    Købte i sin tid mit lydsystem hos dem. Rigtig hurtig levering, desværre over en weekend, så alligevel lidt svært at vurdere.


    Men mere nyligt er, at jeg sendte dem en mail for at stille nogle spørgsmål til deres butik, og allerede næste formiddag modtog jeg svar. Da jeg så skrev tilbage for at takke dem (hvilket jeg følte var på sin plads, eftersom jeg var så euforisk af tilfredshed), modtog jeg kun 15 minutter efter et svar fra dem, hvor de sagde "Ingen årsag" :)


    Ydermere er deres priser meget lave. Deres varesortiment er måske begrænset, men tjek dem da ud, næste gang I skal handle ind...


    Fx koster en MX510 (blå) vist nok 288,-. Hvilket er tilsvarende medarbejder prisen der hvor jeg er ansat. Det er da kanon...


    Der er en del af spare hos dem, og deres kundeservice er i top. I modsætning til visse andre...*host* shg *host*


    Bare en lille varm anbefaling :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • har selv handlet med dem og det gik godt :P

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro


  • det er da fedt at høre :D jeg har netop bestilt en mx1000 ,en icemat og et logitech keyboard hos dem ;)


    da der midt i en lille føsdags fest i weekenden blev spildt en øl ud over mit det gamle tastatur :O men det ka jo ske..nu sidder jeg med et old gammelt ibm tastatur :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ShakaleN
    hehe..mit kunne heller ik lide sårn en ½liter jule fadøl..kan jeg ellers ikke forstå ;) ..fra nu af er der bare ingen øl drikning ved pceren :]


    PS: sårn en cubu karamel med kakao er ikke dårlig ;)


    Jeg æder og drikker foran min computer...and I love it! :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Må man spørge, hvor længde du har handlet hos Getmore ?


    Den ros du giver dem, plejer SHG også at kunne leve op til. Det har de bare ikke kunnet i år. De har nosset så meget i det, at jeg ikke handler hos dem mere.
    At sende tingene hurtigt og svare på en mail, er der mange firmaer som kan, men at levere en ordentlig RMA, kniber det gevaldigt med mange steder. ;)

  • Elsker deres hjemmeside, synes den er stilfuld :)

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

  • The Hans - ja, jeg burde nok have nævnt med det samme, at mit kendskab til dem ikke er så dybt i grunden, som jeg måske har givet udtryk for. Men min trang til at rose dem blev også pænt stimuleret af, at shg endnu ikke har svaret på min mail. :P


    Jeg har ikke haft en RMA sag hos dem. Ved godt, at man réelt set først skal bedømme en butik, ud fra, eller måske efter, hvordan de er til at behandle en RMA.


    Men still, du kan jo høre, at jeg ikke er den eneste der er tilfreds :P


    Er spændt på at se hvad Shakalen siger til det, nu hvor han lige har bestilt nogle varer :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    The Hans - ja, jeg burde nok have nævnt med det samme, at mit kendskab til dem ikke er så dybt i grunden, som jeg måske har givet udtryk for. Men min trang til at rose dem blev også pænt stimuleret af, at shg endnu ikke har svaret på min mail. :P


    Jeg har ikke haft en RMA sag hos dem. Ved godt, at man réelt set først skal bedømme en butik, ud fra, eller måske efter, hvordan de er til at behandle en RMA.
    Men still, du kan jo høre, at jeg ikke er den eneste der er tilfreds :P


    Er spændt på at se hvad Shakalen siger til det, nu hvor han lige har bestilt nogle varer :D



    Det var lige præcis min pointe, for det er nemlig der, deres sande jeg kommer frem og det virkeligt viser sig, om de er værd at være kunde hos. ;)


    Du har ret. Det er SHG ikke mere. ;)

  • Men jeg er sikker på, at det er de bare helt kanon til :T

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Mit keyboard har fået
    ca 4x cola
    ca 2x alcohold
    ca 6x ketchup
    det tager bare det hele


    det er et logitech elite keyboard (det sorte gamer keyboard)

    Your pony died because it wasn't pretty enough

    Rettet en gang, sidst af DoDo ().