Programmer til at lave en hjemmeside.

  • Jep...


    Jeg ville godt høre om i kendte nogen gode programmer til at lave en hjemmeside med, fordi jeg måske skal lave en hjemmeside for det stenhugger firma min mors kæreste arbejder i.


    Jeg har arbejdet lidt med, at lave hjemmesider, men det var med sådan noget, som sol, subnet osv. og da det her skal være lidt mere "prof" ville jeg godt have et ordentligt program.


    Selve hjemmesiden skal ikke være så "avanceret", dvs der skal bare stå lidt om firmaet, hvad de laver, hvor det ligger og lidt om ejeren.


    Så kom med gode ideer og råd.

  • Hvad er der galt i at lave hjemmesiden fra bunden selv med f.eks. Notepad, eller anden teksteditor?

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Hvad er der galt i at lave hjemmesiden fra bunden selv med f.eks. Notepad, eller anden teksteditor?


    det kunne man jo også godt hvis der kun skal være text og et par billeder i mellem :rolleyes:


    -----------------------------------------------------------------
    blablabla
    pic pic
    blabla*2
    blabla også pic
    ----------------------------------------------------------------


    :T


    også skal man også kunne alt der der html stuff eller php osv


  • Man kan da lave alt i notepad?
    (stort set)

    så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Hvad er der galt i at lave hjemmesiden fra bunden selv med f.eks. Notepad, eller anden teksteditor?


    det er jo ikke alle som er så hadcore ;) så er et program jo smart :D


  • HTML er ikke en disse svært overhovedet. PHP skal du ikke bare regne med at kunne få et program til, til at lave alt for dig. Så der er du tvunget til at skrive det selv, medmindre du fisker noget færdiglavet et eller andet sted. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Hvad er der galt i at lave hjemmesiden fra bunden selv med f.eks. Notepad, eller anden teksteditor?


    ja, det er på en måde sjovere, og så føler man at man selv har lavet det hele, istæedet fx front page

  • Min mening uanset om man bruger program eller aj så skal man fatte den kode der bliver brugt på de hjemmesider man laver.


    Som en siger PHP finder du ikke lige et program der laver for dig.. det er noget man selv skriver.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • på mit "arbejde" bruger vi Macromedia Dreamweaver MX 2004, TSW WebCoder, PhotoShop og det "gode" gamle program NOTEPAD :P (længe leve det herlige program)....
    Her hjemme bruger jeg TSW WebCoder og HTML-Kit som han hentes gratis fra HTML's Download sektion


    held og lykke her fra....