61

søndag, 21. november 2004, 18:05

Citeret

He he... Med alle de gange WizzarD har været efter mig, i tankerne...

Det er lige præcis sådan, jeg har forestillet mig, at WizzarD ser ud.... gnæk gnæk gnæk... :))

Who da' fuck are U calling a nigger - U daaaaaamn North German Sveinhund...........

Nå ja - hvis jeg skulle være en af de tosser - så er Mr. T. sgu da ok.... :cheers:

BTW: Pas nu på lille NooB - kunne jo være man fandt til postnr. 3000 inden så længe....

BTW 1 : picture of Mikkel A.K.A. NooB:

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "WizzarD" (21.11.2004, 18:07)

62

søndag, 21. november 2004, 18:11

Citeret

Oprindeligt indlæg af WizzarD

Citeret

He he... Med alle de gange WizzarD har været efter mig, i tankerne...

Det er lige præcis sådan, jeg har forestillet mig, at WizzarD ser ud.... gnæk gnæk gnæk... :))

Who da' fuck are U calling a nigger - U daaaaaamn North German Sveinhund...........

Nå ja - hvis jeg skulle være en af de tosser - så er Mr. T. sgu da ok.... :cheers:

BTW: Pas nu på lille NooB - kunne jo være man fandt til postnr. 3000 inden så længe....

BTW 1 : picture of Mikkel A.K.A. NooB:

Faldt lige på gulvet af grin....
Det er præcis som jeg forestiller mig Mikkel... Muahahahha... :))

Uhhh Mr. T you're scaring me now...

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (21.11.2004, 18:14)

63

søndag, 21. november 2004, 18:23

Citeret

Faldt lige på gulvet af grin....
Det er præcis som jeg forestiller mig Mikkel... Muahahahha... :))

Uhhh Mr. T you're scaring me now...

Ja ja - du har vist ikke set den lille chimp's mor når hun går amok og flår et sagesløst dyr fra hinanden - såååååååååååå..... ;)

64

søndag, 21. november 2004, 20:37

Jaja :)) - I kan bare komme an :boxing:

65

søndag, 21. november 2004, 22:08

Nøj du er gammel :T ej. jeg syntes også at det er ånsvagt i mindre man har en go grund til og lave sådan en post..

Your pony died because it wasn't pretty enough

66

søndag, 21. november 2004, 23:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Hmm...:idea: al den her søndags-ståhej, har nu alligevel vækket mit kreative jeg :crazyeyes: - så jeg er hermed stolt af at kunne præsentere:

"KAMPEN MOD DE LAMME TRÅDE!"

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=4965&sid=[/IMG]

:)) :dance:

Yeah. :)) Me like. :clap:

67

mandag, 22. november 2004, 15:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Eller også kunne man bare lade være med at læse tråden.. og svare i den for den sags skyld.. man KAN godt lade være med at svare..

Nej for så får man ikke nogen posts... Tror MANGE laver de tråde/skriver i dem bare for at få et højere post-count.. jeg bruger stort set ikke off-topic afdelingen da jeg synes det bare er til for at folk kan få posts.. For et par uger siden kiggede jeg lige ind for at se hvad der foregik og jeg så folk som havde over 750 posts hvis navn jeg aldrig har set før?! Synes off-topic forummet er gået helt over gevind...

Asus P5B Deluxe/WIFI
Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
GeForce GTS 285
Antec P182 - Corsair HX520

68

mandag, 22. november 2004, 16:46

Citeret

Nej for så får man ikke nogen posts... Tror MANGE laver de tråde/skriver i dem bare for at få et højere post-count.. jeg bruger stort set ikke off-topic afdelingen da jeg synes det bare er til for at folk kan få posts.. For et par uger siden kiggede jeg lige ind for at se hvad der foregik og jeg så folk som havde over 750 posts hvis navn jeg aldrig har set før?! Synes off-topic forummet er gået helt over gevind...

Det vil sige at du anklager - bla. MIG for at være en post whore. Jeg skriver vel de fleste af mine posts i off-topic - men jeg er da fløjtende ligeglad med hvor mange posts / stjerner / what ever jeg har.

BTW: Så er det vel ikke underligt at folks navn ikke klinger - når du aldrig kigger/skriver i off-topic. Vi kan blive enige om at nogle tråde er til grin - men det burde jo være en opgave for divers mod's at opdrage lidt på folk.... ;)

69

tirsdag, 23. november 2004, 12:41

Citeret

Citeret

Det vil sige at du anklager - bla. MIG for at være en post whore. Jeg skriver vel de fleste af mine posts i off-topic - men jeg er da fløjtende ligeglad med hvor mange posts / stjerner / what ever jeg har.

BTW: Så er det vel ikke underligt at folks navn ikke klinger - når du aldrig kigger/skriver i off-topic. Vi kan blive enige om at nogle tråde er til grin - men det burde jo være en opgave for divers mod's at opdrage lidt på folk.... ;)

Jeg anklager ikke nogen for at være post-luder, men både du og jeg ved at de findes.. Dit navn kender jeg.. du er aktiv i de "alm. fora" og det er det jeg synes nogen mangler at være..

Jeg hverken kan eller vil tvinge folk til at bruge de andre fora, men jeg forstår ikke hvorfor folk laver en profil på tweak.dk bare for at chatte som de ka gøre på arto.dk eller jubii.dk eller hvad ved jeg.. dette er et computer-site.

Asus P5B Deluxe/WIFI
Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
GeForce GTS 285
Antec P182 - Corsair HX520

70

tirsdag, 23. november 2004, 13:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af spazoid

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
Eller også kunne man bare lade være med at læse tråden.. og svare i den for den sags skyld.. man KAN godt lade være med at svare..

Hvis jeg er en af de MANGE, så er du helt galt på den. Jeg er bedøvende ligeglad med hvor mange stjerner og hvad jeg har af rang ! Det la' jeg alle de unge knøse om. ;)
Jeg lavede denne tråd - lidt i protest og som et ironisk modspil til de: "Se jeg fylder år"-tråde. Som IMO er totalt :crazyeyes: :T
Hvis du har svært ved at se dette, så har du et problem som MANGE har herinde. Nemlig at de ikke læser hvad der står og ikke har situationsfornemmelse el. hvad det nu hedder.
Som jeg tit har bedt om, så læs dog hvad der står, før i drager jeres konklusioner. Tak !

71

tirsdag, 23. november 2004, 21:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Red_ninja
Det var mig der oprettede tråden : Runder 25 år idag

Jeg syntes godt nok det er utroligt, at i ( BentZin ) med flere kan hidse som så meget op over så lidt :roller:

Men hva, hvis man ikke har noget at give sig til at. kan man jo altid irritere andre :lame:

Denne tråd er noget at det mest :lame: jeg har set.

Jeg tillader mig lige at... Skrubgrine... :))

72

tirsdag, 23. november 2004, 21:44

Citeret

Jeg hverken kan eller vil tvinge folk til at bruge de andre fora, men jeg forstår ikke hvorfor folk laver en profil på tweak.dk bare for at chatte som de ka gøre på arto.dk eller jubii.dk eller hvad ved jeg.. dette er et computer-site.

OK - der er vi så enige - Det er vel også derfor bla. jeg "tillader" mig at kommentere folks tåbelige posts - netop fordi Tweak vel først og fremmest BØR være et forum om HW - At vi så også SKAL kunne snakke om andet er i mine øjne en selvfølge - Folk skal så bare lige lære at det ikke er alt som har andres interesse...... :cheers:

EDIT: F.eks. at en eller anden klovn bliver 25 år - og så gud hjælpe mig - selv poster en tråd om det.... :roller: :roller: - og så oven i købet tillader sig at kommentere kritikernes - berettigede - posts.. :lame:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (23.11.2004, 21:46)

73

tirsdag, 23. november 2004, 22:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Det var mig der oprettede tråden : Runder 25 år idag

Jeg syntes godt nok det er utroligt, at i ( BentZin ) med flere kan hidse som så meget op over så lidt :roller:

Men hva, hvis man ikke har noget at give sig til at. kan man jo altid irritere andre :lame:

Denne tråd er noget at det mest :lame: jeg har set.

Du er velkommen... :))

Hvis du syntes den slagt er sjovt :roller:

------------------------------------------------------------------
19 tommer.
TFT. Samsung syncmaster 913N 8)
Logitech Internet Navigator SE Tastatur
Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse
Asus DVDx16 / CDx48,Black, ATA66
LG Electronics, dual layer dvd brænder
Intel pentium 4. 2,6GHz@3,2GHz
HIS X850XT IceQ II Turbo 256MB GDDR3

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Red_ninja" (23.11.2004, 22:03)

74

tirsdag, 23. november 2004, 22:05

Citeret

Med fare for at blive kaldt medløber, så griner jeg med .. :))

*FASAG*

75

tirsdag, 23. november 2004, 22:05

Citeret

Citeret

OK - der er vi så enige - Det er vel også derfor bla. jeg "tillader" mig at kommentere folks tåbelige posts - netop fordi Tweak vel først og fremmest BØR være et forum om HW - At vi så også SKAL kunne snakke om andet er i mine øjne en selvfølge - Folk skal så bare lige lære at det ikke er alt som har andres interesse...... :cheers:

EDIT: F.eks. at en eller anden klovn bliver 25 år - og så gud hjælpe mig - selv poster en tråd om det.... :roller: :roller: - og så oven i købet tillader sig at kommentere kritikernes - berettigede - posts.. :lame:

Gider slet ikke kommenterer det ;)

19 tommer.

76

tirsdag, 23. november 2004, 22:14

Citeret

Men du gjorde det jo - Gentager lige hvad jeg sagde tidligere : KLOVN..... :roller: :roller:

EDIT: Stiller mig lige op ved siden af Hans og Whopperen - og slår mig på låret af grin.... :dance:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (23.11.2004, 22:15)

77

tirsdag, 23. november 2004, 22:19

Citeret

Jeg takker.

Ja, jeg synes da det er sjovt, har faktisk ventet længe på en reaktion. ;)

Een ting må du give dem, der ikke brød sig om din tråd. Der var ingen, der gik ind i tråden og ødelagde den. ;)

78

tirsdag, 23. november 2004, 22:46

Citeret

Citeret

Jeg takker.

Ja, jeg synes da det er sjovt, har faktisk ventet længe på en reaktion. ;)
Een ting må du give dem, der ikke brød sig om din tråd. Der var ingen, der gik ind i tråden og ødelagde den. ;)

Hehe..ja og nu fik du den ;)

19 tommer.

79

tirsdag, 23. november 2004, 22:47

Citeret

Citeret

Men du gjorde det jo - Gentager lige hvad jeg sagde tidligere : KLOVN..... :roller: :roller :

EDIT: Stiller mig lige op ved siden af Hans og Whopperen - og slår mig på låret af grin.... :dance:

haha som om du er normal.... :))

19 tommer.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.