Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

søndag, 21. november 2004, 01:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

den var ikke opfundet i 1856 :))

*GG*... Jeg har hørt et rygte om at Bentzin og Jesus gik i samme klasse i skolen... :))

Han gik vist et par klasser over Gravballe-manden så vidt jeg ved...*GG* :))

;)

42

søndag, 21. november 2004, 01:26

Citeret

Citeret

*GG*... Jeg har hørt et rygte om at Bentzin og Jesus gik i samme klasse i skolen... :))

Det var imens du gik i børnehave så ? ;)

43

søndag, 21. november 2004, 01:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Citeret

ROFL :)) Der fik du ham ;) *GG*

:crazyeyes:

44

søndag, 21. november 2004, 01:45

Citeret

har man et problem med en tråd som nogle poster.
melder man det til en mod så ser han på sagen.

at poste en tråd som denne gør det ihvertfald ikke bedre.

så lad os nu alle tælle til ti og tage en slapper
vi er her jo for hyggens skyld eller hvad ;)

Hva' snakker du nu om ? Hva' galt er der i denne tråd ? Lige før kunne du da godt fyre en en smart og fræk bemærkning af - afsluttet med en grinende smiley. Har lidt svært ved at se - hvad du i hele taget mener. :roller:
Er det at tage en slapper, at postulere at denne tråd er et big problem ?( OMG - nu glimrer du igen med dine noget særegne meninger. Men dig om det.
Jeg ser det som et noget større problem, at der er nogle folk der ikke fatter ret meget og slet ikke ved hvad ironi er. :(

45

søndag, 21. november 2004, 01:51

Ja, skal vi ikke banne DEVIL_DK for at opfordre til stikker-virksomhed? ... Politi-agenter er vist ikke tilladt.

Fy skam dig. *LOL* :))

46

søndag, 21. november 2004, 01:53

Citeret

Ja, skal vi ikke banne DEVIL_DK for at opfordre til stikker-virksomhed? ... Politi-agenter er vist ikke tilladt.

Fy skam dig. *LOL* :))

47

søndag, 21. november 2004, 12:49

bentzin

grundlaget tråden er startet op er lidt plat men den er blevet meget sjov :))

du må da være enig i at hvis alle postede en modtråd til en tråd de syntes er latterlig ville antallet at tråde stige vildt.

48

søndag, 21. november 2004, 13:50

Citeret

du må da være enig i at hvis alle postede en modtråd til en tråd de syntes er latterlig ville antallet at tråde stige vildt.

Ikke hvis det fremover får folk til at tænke sig om, inden de starter den første latterlige tråd.

Men jeg skal da gerne indrømme, at det måske er et naivt håb i en verden, hvor folk stadig starter tråde med emnet "Hjælp" på trods af, at allerførste tråd i forummet er en sticky, som opfordrer til det modsatte.

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Altså Bent .. Da du blev 25 havde du vel ikke engang en computer? :))

Jo, de havde skam computere. Men de var så fattige, at de ikke havde råd til rigtige 0'er og 1-taller, så i stedet blev de nødt til at skrive al deres maskinkode med stort O og lille l.

-

49

søndag, 21. november 2004, 13:52

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger
Altså Bent .. Da du blev 25 havde du vel ikke engang en computer? :))

Jo, de havde skam computere. Men de var så fattige, at de ikke havde råd til rigtige 0'er og 1-taller, så i stedet blev de nødt til at skrive al deres maskinkode med stort O og lille l.

*LOL*

Hehe .. Skrev nu du, og mente du .. Så om Bent havde computer den gang, er der vist ikke andre der kan svare på ..

50

søndag, 21. november 2004, 13:56

Citeret

bentzin

Det kan da godt være, at du synes den er plat. Men jeg synes nu grundlaget er okay. Da flere har tilkendegivet, at de også synes det med at oprette tråde om sin egen fødselsdag, er helt ude i hampen.
Okay - kan da godt se lidt rigtigt i dit sidste argument. Nu er det jo heller ikke noget jeg plejer at bruge energi på. Men den her følte jeg bare, at jeg måtte lave, da det irriterede mig meget. Der udover er der dælme mange meget mere underlige tråde, som ikke har ret meget relevans og som IMO er totalt ligegyldige. Men det er så bare min mening.

51

søndag, 21. november 2004, 13:58

Citeret

Nice try, men jeg har aldrig gået i børnehave. Den var ikke opfundet dengang. Vi passede får i stedet for.. :))

Faktisk kunne jeg læse, skrive og regne, da jeg startede i første klasse og det var på tale, at jeg skulle springe de første 3 klasser over, men jeg var ikke gammel/moden nok. ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "The Hans" (21.11.2004, 14:00)

52

søndag, 21. november 2004, 14:00

Citeret

Citeret

Nice try. men jeg har aldrig gået i børnehave. Den var ikke opfundet dengang. Vi passede får i stedet for.. :))

Faktisk kunne jeg læse, skrive og regne, da jeg startede i første klasse og det var på tale, at jeg skulle springe de første 3 klasser over, men jeg var ikke gammel/moden nok. ;)

Ja, for hvor mange skole-reformer siden? :P

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

53

søndag, 21. november 2004, 14:13

jeg vil vædde med du ikke engang var 51 år og 7 måneder gammel da du postede tråden :crazyeyes:
det VILLE jo være noget nemmere hvis vi bare sagde tillykke over PM. måske blev personens "brevkasse" fyldt helt op, men none the less.. det ville være smartere end at vi hver gang skulle ud i den her diskution..

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

54

søndag, 21. november 2004, 14:15

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

bentzin

Det kan da godt være, at du synes den er plat. Men jeg synes nu grundlaget er okay. Da flere har tilkendegivet, at de også synes det med at oprette tråde om sin egen fødselsdag, er helt ude i hampen.
Okay - kan da godt se lidt rigtigt i dit sidste argument. Nu er det jo heller ikke noget jeg plejer at bruge energi på. Men den her følte jeg bare, at jeg måtte lave, da det irriterede mig meget. Der udover er der dælme mange meget mere underlige tråde, som ikke har ret meget relevans og som IMO er totalt ligegyldige. Men det er så bare min mening.

kan kun være enig i der er mange tråde der ikke burde være oprettet.

men det er svært at gøre noget ved dem for det giver også en masse blade.

55

søndag, 21. november 2004, 14:21

Hmm...:idea: al den her søndags-ståhej, har nu alligevel vækket mit kreative jeg :crazyeyes: - så jeg er hermed stolt af at kunne præsentere:

"KAMPEN MOD DE LAMME TRÅDE!"

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=4965&sid=[/IMG]

:)) :dance:

56

søndag, 21. november 2004, 14:24

Synes der er mange ting igang i den her tråd...

Men der er ikke nogen der har nævnt de 20 centimeter sne!

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

57

søndag, 21. november 2004, 14:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Berleburg
Synes der er mange ting igang i den her tråd...

Men der er ikke nogen der har nævnt de 20 centimeter sne!

"Go' værksteds humor"

58

søndag, 21. november 2004, 14:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af ramaskriget
jeg vil vædde med du ikke engang var 51 år og 7 måneder gammel da du postede tråden :crazyeyes:
det VILLE jo være noget nemmere hvis vi bare sagde tillykke over PM. måske blev personens "brevkasse" fyldt helt op, men none the less.. det ville være smartere end at vi hver gang skulle ud i den her diskution..

Jo det var jeg lige nøjagtig - det kan du tjekke i min profil. Til det sidste - ja det forslog jeg og gør det også selv.

59

søndag, 21. november 2004, 14:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af ramaskriget

Jo det var jeg lige nøjagtig - det kan du tjekke i min profil. Til det sidste - ja det forslog jeg og gør det også selv.

bentzin skrev en PM til mig på min dag :) blev helt rørt :P

Så ja, det er MEGET mere personligt, at få en PM. Men så sker der måske det, at det ikke er alle der lige opdager at personen har b-dag...

60

søndag, 21. november 2004, 16:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Hmm...:idea: al den her søndags-ståhej, har nu alligevel vækket mit kreative jeg :crazyeyes: - så jeg er hermed stolt af at kunne præsentere:

"KAMPEN MOD DE LAMME TRÅDE!"

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=4965&sid=[/IMG]

:)) :dance:

He he... Med alle de gange WizzarD har været efter mig, i tankerne...

Det er lige præcis sådan, jeg har forestillet mig, at WizzarD ser ud.... gnæk gnæk gnæk... :))

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.