Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 20. november 2004, 19:27

Citeret

Oprindeligt indlæg af bentzin

Citeret

Oprindeligt indlæg af Falsk
så du vil kun have rygklappere til at skrive i denne tråd?

"Over head not" - men det du skrev først - er jo lige som at stå på et skib og så pisse op i mod vinden ;)

aj, det jeg forsøgte at få ud, var at du jo ikke behøves at skrive tillykke eller hurra hurra til de folk der har fødselsdag :) End heller læse tråden, hvis det ikke er nogen du kender.
Jeg syntes som regel kun der bliver opret "tillykke tråde" til folk der har været her i noget tid.
Desuden syntes jeg da det var dejligt med en tillykke tråd da jeg rundede the big 3 0.
Og så vil man da godt fejres lidt når det nu er så sjælent at man har fødselsdag (en gang om året sidste jeg regnede på det :) )

Venlig hilsen
"Foreningen for eet stort "kort" i stedet for mange små" ;)

22

lørdag, 20. november 2004, 19:35

Jeg synes det er fint nok, at man laver en tråd og ønsker tillykke til en man kender her, eller har snakket en del med gennem tiden.
Den er jeg da helt klart med på.

Hvad jeg så ikke synes er fint er, når en eller anden starter en ny tråd, for at ønske tillykke til nogle, som slet ikke er aktive medlemer og ikke har været det længe. :roller:

En endnu værre en, er en person, som har fødselsdag og optretter en tråd for sig selv og siger: Kom lige og klap mig på skulderen. De tråde holder jeg mig langt fra. Synes de stinker gevaldigt. :roller:

23

lørdag, 20. november 2004, 19:44

den her tråd er nok det værste bavel længe.

24

lørdag, 20. november 2004, 19:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

Citeret

men det du skrev først - er jo lige som at stå på et skib og så pisse op i mod vinden ;)

Tja, sådan er de fleste ting jo, der er ingen der har konstant medvind på cykelstierne...

Må sige jeg blev lidt chocket da jeg så "Ham-som-altid-er-efter-de-andre" lave en tråd som denne, politiet går jo heller ikke ud og laver bankrøverier hvis der ligepludselig kommer mange af dem, for det bliver der jo ikke færre bankrøverier af, tværtimod. Og tror sq heller ikke din lille tråd her får den store indvirkning, desværre...

Du ligner dig ikke at lave sådan en tråd her, og det "klæ'r" dig heller ikke....

Ved godt "det ikke ligner mig" - men jeg er nok blevet smittet af al den barnlighed og det teenage-bwadr, som jeg synes der er en hel del af her på siderne. Det er ihf. min opfattelse - jeg synes der er langt mellem de ordentlige tråde efterhånden.
Ka' da også være at der er et tegn på kedsomhed - maybe ;)

25

lørdag, 20. november 2004, 19:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Jeg synes det er fint nok, at man laver en tråd og ønsker tillykke til en man kender her, eller har snakket en del med gennem tiden.
Den er jeg da helt klart med på.

Hvad jeg så ikke synes er fint er, når en eller anden starter en ny tråd, for at ønske tillykke til nogle, som slet ikke er aktive medlemer og ikke har været det længe. :roller:

En endnu værre en, er en person, som har fødselsdag og optretter en tråd for sig selv og siger: Kom lige og klap mig på skulderen. De tråde holder jeg mig langt fra. Synes de stinker gevaldigt. :roller:

Nemlig :)

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

26

lørdag, 20. november 2004, 20:06

Citeret

Ved godt "det ikke ligner mig" - men jeg er nok blevet smittet af al den barnlighed og det teenage-bwadr, som jeg synes der er en hel del af her på siderne. Det er ihf. min opfattelse - jeg synes der er langt mellem de ordentlige tråde efterhånden.

Synes stadig ikke det retfærdiggør at du hopper med på "barnlighedens vogn", det du laver her er jo bare endnu en latterlig tråd...Der bliver lavet mange latterlige tråde fra folk som keder sig, og har set dig være inde og brokke dig i dem, så den undskyldning kommer du ikke langt med IMO.

Citeret

Don't argue with idiots, they'll bring you to their level, and beat you with experience.

..... ;)

Citeret

Kunne ikke være mere enig.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Try-this" (20.11.2004, 20:06)

27

lørdag, 20. november 2004, 20:07

*LOL* .. Kan faktisk godt se det sjove i den her tråd .. Må sige jeg rystede på hovedet da en af dagens fødselarer lavede en tråd for sig selv .. Må jeg også hellere gøre, når jeg næste år, forhåbentlig, sidder i varmen i Sydcalifornien .. :))

28

lørdag, 20. november 2004, 20:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

Citeret

Synes stadig ikke det retfærdiggør at du hopper med på "barnlighedens vogn", det du laver her er jo bare endnu en latterlig tråd...Der bliver lavet mange latterlige tråde fra folk som keder sig, og har set dig være inde og brokke dig i dem, så den undskyldning kommer du ikke langt med IMO.

Citeret

Don't argue with idiots, they'll bring you to their level, and beat you with experience.

..... ;)

Citeret

Kunne ikke være mere enig.

Synes nu ikke den er så latterlig. Vi har fået en nogenlunde saglig disput ud af denne. Vi sidder da ikke og siger: "også et tillykke herfra" og lignende. Men kommer frem med vores meninger og holdninger om fødselsdagstråde.
Det synes jeg da er okay. 8)
Den oprindelige årsag var tråden: "Jeg runder 25 i dag". Der var jeg lige ved at tabe fatningen og tænkte hold da helt ferie. Men det ka' jeg jo ikke - da jeg jo lige har holdt min. :)

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Bentzin" (20.11.2004, 20:56)

29

lørdag, 20. november 2004, 20:54

Citeret

Den oprindelige årsag var, tråden: Jeg runder 25 i dag. Der var jeg lige ved at tabe fatningen og tænkte hold da helt ferie. Men det ka' jeg jo ikke - da jeg jo lige har holdt min. :)

Altså Bent .. Da du blev 25 havde du vel ikke engang en computer? :))

30

lørdag, 20. november 2004, 20:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Den oprindelige årsag var, tråden: Jeg runder 25 i dag. Der var jeg lige ved at tabe fatningen og tænkte hold da helt ferie. Men det ka' jeg jo ikke - da jeg jo lige har holdt min. :)

den var ikke opfundet i 1856 :))

31

lørdag, 20. november 2004, 20:58

Citeret

Synes nu ikke den er så latterlig. Vi har fået en nogenlunde saglig disput ud af denne. Vi sidder da ikke og siger: "også et tillykke herfra" og lignende. Men kommer frem med vores meninger og holdninger om fødselsdagstråde.
Det synes jeg da er okay. 8)

det seføli rigtigt nok..., heldigt nok for dig at der er nogle der brokker sig ;)

32

Citeret

Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK

*GG*... Jeg har hørt et rygte om at Bentzin og Jesus gik i samme klasse i skolen... :))

33

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

Citeret

*GG*... Jeg har hørt et rygte om at Bentzin og Jesus gik i samme klasse i skolen... :))

Så Så - kom nu ik' for godt i gang - i ½ gamle gubber

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (20.11.2004, 21:01)

34

lørdag, 20. november 2004, 21:01

Citeret

Citeret

ja det har jeg også hørt men trode ikke på det er Jesus ikke meget yngre :))

35

lørdag, 20. november 2004, 21:03

Citeret

Citeret

Nu er det jo kun rygter :) - men der var en hel del der lignede ham.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (20.11.2004, 21:04)

36

lørdag, 20. november 2004, 22:28

Jesus var lærer på min skole, fik aldrig taget et billed. Damn han VAR virkelig Jesus.

så alt kritik af min lyrikker! alt det han sir, hun sir hva skal jeg med det pjat jeg får jo min brunsvir

37

lørdag, 20. november 2004, 22:36

En klog mand sagde engang noget lignende, selvom din nabo går over for rødt lys, behøver du ikke at gøre det, synes jeg at jeg kan huske..

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

38

lørdag, 20. november 2004, 22:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes
En klog mand sagde engang noget lignende, selvom din nabo går over for rødt lys, behøver du ikke at gøre det, synes jeg at jeg kan huske..

Og hvor er det så, sådan en gang vrøvl, passer ind lige i denne tråd ? Er det fordi du ikke har fattet essensen af denne tråd eller er det bare, en af de sædvanlige dumsmarte bemærkninger. :roller:

39

lørdag, 20. november 2004, 23:00

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af Hayes

Og hvor er det så, sådan en gang vrøvl, passer ind lige i denne tråd ? Er det fordi du ikke har fattet essensen af denne tråd eller er det bare, en af de sædvanlige dumsmarte bemærkninger. :roller:

Det kan godt være jeg ikke har fattet essensen, men lad mig spørge dig så, du har gjort noget du synes er dumt, fordi andre gør det?
Tænk hvis alle gjorde sådan.. Hvis du synes at det er en dumsmart bemærkning, så sig da endelig til, så skal jeg nok holde mig væk..

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

40

lørdag, 20. november 2004, 23:55

har man et problem med en tråd som nogle poster.
melder man det til en mod så ser han på sagen.

at poste en tråd som denne gør det ihvertfald ikke bedre.

så lad os nu alle tælle til ti og tage en slapper
vi er her jo for hyggens skyld eller hvad ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.