Politiets døgnrapporter :D

  • Har fået mig en lille ny hobby!


    Jeg bor i Odense og har for noget tid siden fundet ud af at man kan læse døgnrapporter fra politiets arbejde i løbet af dagen :D


    http://www.odensepoliti.dk


    Ved ikke om man kan i alle politikredse, men i kan jo selv kigge. Det kan være ret "skægt" at læse om.


    Udklip fra en i odense


    "Groft uforsvarlig kørsel
    onsdag den 171104 kl. 2011 på Middelfartvej i Odense V, hvor en færdselspatrulje foretog en hastighedsmåling på en personbil, der med stor fart kørte i vestlig retning. Køretøjet blev bragt til standsnig på Middelfartvej ved Ubberudvej, hvor patruljebilen holdt ca. 1 meter bag den standsede bil. Føreren af bilen satte i bakgear og påkørte patruljebilen - i den hensigt at skade bilen, hvorefter føreren med stor fart fortsatte i vestlig retning ad Middelfartvej. Patruljebilen optog forfølgelsen af flugtbilen, der fortsatte gennem Magtenbølle til Vissenbjerg, hvor føreren trak over i modsatte kørebane og i krydset ved Søndersøvej påkørte en venstresvingende "medkørende" bil. Ved påkørslen mistede flugtbilisten herredømmet over bilen, der skred ud og kørte i grøften. Føreren var sluppet uskadt fra uheldt, og han undløb fra stedet. Bilen var brugsstjålet. Føreren efterfølgende genkendt efter foto, og der venter nu et retslig efterspil."

  • Jeg har overvejet at anskaffe en politi scanner istedet for så jeg kan høre når der sker noget et eller andet sted.


    Jeg tager en del billeder og hvis man vidste når der skete noget kunne man hurtigt komme ud og knipse lidt... også er det jo bare med at se om man kan få solgt skidtet til avisen :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^
    Kan ikke se det sjove i den ?(


    Heller ikke her - men hver sine særheder !
    Hvordan kan denne tråd, allerede ha' fået 5 stjerner i bedømmelse. 8o


    Edit: Nå nu er det lige pludselig kun 2 stjerner - hmm :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Folk stemmer måske på sine egne tråde .. Eller også er der et andet fjols der har gjort det .. Men det kan der da laves om på ..


    what the woman said ;)