Combi Dvd/VHS, til B&O fjernsyn

  • Hej alle


    Jeg har brug for en dvd- og vhs-maskine til en af mine ældre familiemedlemmer og det skal passe til hans B&O fjernsyn...


    Er her nogen som ved hvilke mærker der kan køre med B&O fjernsyn?
    Og er her nogen som kender en sådan maskine, som I kan anbefale?


    Den må ikke helst ikke overstige 2.000 kr


    På forhånd tak :)

  • Jeg har selv et B&O tv og det er ret ligeglad med, hvad jeg slutter til, enten via Scart eller super VHS stikket.
    Det jeg har er et MX6000.


    Edit: Ret ligeglad med = Alt hvad jeg hidtil har tilsuttet virkede fint.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Jeg har selv et B&O tv og det er ret ligeglad med, hvad jeg slutter til, enten via Scart eller super VHS stikket.
    Det jeg har er et MX6000.


    Edit: Ret ligeglad med = Alt hvad jeg hidtil har tilsuttet virkede fint.


    Okay - jeg ville nu gerne have nogle specifikke mærker oplyst ;) - det vil være så ærgeligt at købe en maskine og installere og gøre ved - og så den slet ikke er kombitabel med B&O... :(


    Du kan ikke nævne nogle af de mærker du har haft tilsluttet?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Okay - jeg ville nu gerne have nogle specifikke mærker oplyst ;) - det vil være så ærgeligt at købe en maskine og installere og gøre ved - og så den slet ikke er kombitabel med B&O... :(


    Du kan ikke nævne nogle af de mærker du har haft tilsluttet?


    Jeg forstår ikke hvad problemet er. Jeg har aldrig hørt noget om at B&O har problemer med tilsutning af standard Video og DVD maskiner ???


    I øjeblikket har jeg Panasonic DVD og video tilsuttet.
    Alle mulige andre mærker som Pioneer, Dantax, Samsung og diverse kameraer virkede også fint. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jeg forstår ikke hvad problemet er. Jeg har aldrig hørt noget om at B&O har problemer med tilsutning af standard Video og DVD maskiner ???


    I øjeblikket har jeg Panasonic DVD og video tilsuttet.
    Alle mulige andre mærker som Pioneer, Dantax, Samsung og diverse kameraer virkede også fint. ;)


    Nå okay! - det var nemlig hvad jeg selv havde hørt - at det kun var visse mærker der kunne sammen med B&O, men hvis du selv har erfaret at det ikke er tilfældet, så fino fino :D


    Thx ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jeg forstår ikke hvad problemet er. Jeg har aldrig hørt noget om at B&O har problemer med tilsutning af standard Video og DVD maskiner ???


    I øjeblikket har jeg Panasonic DVD og video tilsuttet.
    Alle mulige andre mærker som Pioneer, Dantax, Samsung og diverse kameraer virkede også fint. ;)


    Der kan være problemer med hvad du tilslutter til B&O.
    Det er dog mest videomaskiner , ikke dvd maskiner.
    Det er de maskiner som IKKE sender et signal ud når du starter maskinen så tv kan " åbne " for den scart indgang.



    The_Unforgiven


  • Det må være 12 V switching signal du tænker på.
    Eneste forskel ville være, at TV'et ikke selv ville skifte om på videokanal, når man starter videoen. Problemet er ikke større, end at man kan gøre det ved at trykke på "video" på fjernbetjeningen, hvis man skulle få fat i sådan en videomaskine. Det ville i så fald være nøjagtigt det samme med andre TV mærker. ;)