• ja jeg ved godt det er et lidt latterligt spg. men...
    jeg sad her for en times tid siden og så film med benende (stavebøf?) oppe og så lige pludselig blev min skinnebens muskel spændt :boxed: og HDK hvor gjore det nas... men her kommer så mit spg. hvad skyldes krampe egentlig ?


    please ingen flame

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CoolCashCarl
    ja jeg ved godt det er et lidt latterligt spg. men...
    jeg sad her for en times tid siden og så film med benende (stavebøf?) oppe og så lige pludselig blev min skinnebens muskel spændt :boxed: og HDK hvor gjore det nas... men her kommer så mit spg. hvad skyldes krampe egentlig ?


    please ingen flame


    Goggle er din ven IGEN

  • Stræk musklen ud, hold den spændt, det plejer at hjælpe her.. Får nogle gange kramper i hagen, og det er dog møgirriterende, for så skal man sidde og kæmpe med at trykke på den.. Specielt underholdende hvis man sidder i en klasse og er ved at fremlægge noget, f.eks.

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Får ogsåofte krampe under hagen/kæben. Når jeg gaber...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Samme her mht. hage-krampe :D


    Me too. Fik det også da jeg prøvede om jeg kunne gabe over en coladåse, var SÅ tæt på, og så gjorde det ellers bare nas. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • hmm... jeg har nu ikke så mange probs med kramper, hehe... kun en gang imellem, men jeg kan f.eks. ikke sidde i skrædderstilling, for så låser mine knæ, og ledbåndene hopper fra sin plads, og jeg kan sige jer, det gør så ondt. man kniber sq godt nok en tåre når det sker, og det samme kan der ske med mine albuer - total dårlig værkstedshumor.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    hmm... jeg har nu ikke så mange probs med kramper, hehe... kun en gang imellem, men jeg kan f.eks. ikke sidde i skrædderstilling, for så låser mine knæ, og ledbåndene hopper fra sin plads, og jeg kan sige jer, det gør så ondt. man kniber sq godt nok en tåre når det sker, og det samme kan der ske med mine albuer - total dårlig værkstedshumor.


    Har du overvejet at blive normal??? :T


    Døjer selv meget med krampe i benene.
    Kan nemt få det og til flere gange og dagen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Me too. Fik det også da jeg prøvede om jeg kunne gabe over en coladåse, var SÅ tæt på, og så gjorde det ellers bare nas. :crazyeyes:


    idiot S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CoolCashCarl
    Takker Avartar....


    Raller hvad gjorde du for at få det til at stoppe ??


    Jeg sprang ud af sengen og rejste mig op også stoppede det :) så hvis du får det igen så prøv at rejse dig op ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Får ogsåofte krampe under hagen/kæben. Når jeg gaber...


    ja det kender jeg sku godt.. og det kan sku også godt gøre nas nogen gange..


    krampe sku forbydes

  • Hehe, jeg synes krampe er totalt griner, i hvert fald når andre får det.
    En af mine venner får det tit. Så kan man sidde og game, han rejser sig, tager sig til foden og begynder at skrige, hehe :T
    Smerte er godt :))

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Har sq også tit krampe i min fod:D Men det sker altid når jeg strækker mig :crazyeyes:

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Det kan godt være lidt svært at strække muslen ud når man har krampe, fordi det føles som om hele armen eller benet sprænger i luften :D Men det skader ikke bare stræk løs :D