Det har vist slået klik for ham her

  • Man må da sige, at manden tager sagen i egen hånd. Føreren havde måske nok fortjent det, men den måde det er foregået på ....hmm ja, han skulle nok have tænkt sig om en ekstra gang.
    Dog kan man sige, at slutningen er meget doppelt moralsk, men måske var det kærlighed til kvinden og den nu invalide knægt, som fik ham til at gå bananas.


    Hvad havde I gjort i den situation ?? Jeg synes det er et meget nærliggende spøgsmål, da der jo stort set ik har været andet i nyhederne i den senere tid med sagesløs kørsel og uskyldige implicerede iblandt ofrene !!


    se artiklen her

  • havde nok også kunne finde på at give ham tæsk, men sg* ikke kæresten 8o


    Viser jo bare at i dette tilfælde er ham den 45årige også syg i potten.


    I brummen med begge 2 :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    havde nok også kunne finde på at give ham tæsk, men sg* ikke kæresten 8o


    Viser jo bare at i dette tilfælde er ham den 45årige også syg i potten.


    I brummen med begge 2 :D


    På en måde forstår jeg sgu godt ham den 45-årige, men det tillader ham jo ik at tage loven i egen hånd. Det ændrer jo ikke den 52-åriges dom. Desuden ændrer det ikke kendsgerningen, at den 52 årige er skyldig, skønt han "frasagde sig efterfølgende i et brev ansvaret for den tragiske ulykke" - Typisk alkoholiseret kommentar.


    Tror i bund og grund, at den 52 årige slipper billigt ifølge retssystemet.


    Man ved sgu ikke hvordan man reagerer på omstændighederne, før man selv står i slamassellet. Ved ikke om jeg direkte ville have opsøgt ham, hvis det havde været mig - men et par slag på tasken skulle han nok forvente sig, hvis jeg mødte ham på et mørk vej eller værthus en sen aften.


  • Jamen forstår ham skam også fint - Sad og nikkede genkendende igennem hele teksten ned til det med kæresten - så mistede jeg sg* alt for ham igen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    havde nok også kunne finde på at give ham tæsk, men sg* ikke kæresten 8o


    Viser jo bare at i dette tilfælde er ham den 45årige også syg i potten.


    I brummen med begge 2 :D


    Nemlig! - Hverken mere eller mindre! ;) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Jeg kan nu godt forstå ham... Ham den 52-årige må fanme tage ansvar for sine handlinger..


    Og ligeledes kæresten ? :)


    Jeg synes godt nok det er fejt at gennemtæske en kvinde :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Jeg kan nu godt forstå ham... Ham den 52-årige må fanme tage ansvar for sine handlinger..


    Ja også min holdning,det er fanneme for dumt at køre med sprit i blodet.

  • Tror vidst vi alle kan nikke genkendende til at ham den 52 årige mest af alt fortjener en røvfuld, men når ham den 45 årige går hjem og tromler konen ned så er han sg* ikke meget bedre


    børnemishandlere, spritbilister, wife-beaters dont care - de skulle have røvfuld hele striben :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Tror vidst vi alle kan nikke genkendende til at ham den 52 årige mest af alt fortjener en røvfuld, men når ham den 45 årige går hjem og tromler konen ned så er han sg* ikke meget bedre


    børnemishandlere, spritbilister, wife-beaters dont care - de skulle have røvfuld hele striben :evil:


    Så er du mindst lige så god som ham, hvis du synes at de skal ha en røvfuld ;)

  • smid dem begge i samme celle så kan de banke hendannen ihjel.
    de er begge nogle tåber.


    folk der køre bil med sprut i blodet
    burde have samme straf som folk der skyder andre.