lukket tråd ?

  • Helt enig, når man ikke lige ser en tråd, hvis man har været på ferie, eller noget andet.
    Har man et svar, men nej man kan ikke svare da tråden er lukket. KOMPLET :lame:


  • ja kan godt se hva du mener, men så kan du jo fx. selv lave en tråd. havde jeg da gjordt hvis det var mig ..så lige det "problem" syndes jeg ikke er så stort.


    hvis man har fået svar på sin tråd og løst problemet eller fundet løsningen på det selv, har man jo lov til at lukke sin tråd.

  • Hm. Syntes nu ikke det er et problem i forhold til så meget andet ...


    Noget der dog kan irretere mig lidt er når der er en der kommer ind og laver en salgstråd ... og smutter så et par dage og dukker så op og siger " hov, varen er forresten blevet solgt " ... og hvis han så endda glemmer at lukke tråden, så er det jo bare endnu mere irreterende da man så tror at varen stadig er til salg når man glor køb & salgs-forumets oversigt igennem ... X( .... Er også belastende at sælger ikke giver de mest basale oplysninger, så de første 5-10 spørgsmål går ud på det og man er nød til at læse en masse gennem som folk har brugt tid på at hive ud af sælgeren ... :boxed:


    Der er flere der burde læse denne her FØR de sætter noget til salg :


    http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=25064&sid=


    ... Hvis man har noget til salg, så må man jo sørge for at holde den tråd up-to-date hvis Tweak Forumet skal være et dynamisk, ryddeligt og godt sted at handle.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    ved ikke om det bare er mig ;)


    hvad mener i ?(


    Nej, det er ikke kun dig. Jeg undrer mig også. Jeg er fra andre sammenhænge vant til, at en tråd ikke er ejet af den person, som starter den. Der kan dukke ting op i tråden, som andre kan have spørgsmål til, og så virker det lidt sært, at en enkelt person kan lukke tråden, inden de øvrige har snakket færdigt.


  • kan godt så det er en fordel ved køb og salg men ellers syntes jeg ikke det er

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gnavpot


    Nej, det er ikke kun dig. Jeg undrer mig også. Jeg er fra andre sammenhænge vant til, at en tråd ikke er ejet af den person, som starter den. Der kan dukke ting op i tråden, som andre kan have spørgsmål til, og så virker det lidt sært, at en enkelt person kan lukke tråden, inden de øvrige har snakket færdigt.


    håber ikke kun det er pga dit nick du skriver det ;)


    ej det er præcis det jeg mener der er jo flere der kan bruge tråden

  • Quote

    ja kan godt se hva du mener, men så kan du jo fx. selv lave en tråd. havde jeg da gjordt hvis det var mig ..så lige det "problem" syndes jeg ikke er så stort.


    hvis man har fået svar på sin tråd og løst problemet eller fundet løsningen på det selv, har man jo lov til at lukke sin tråd.


    Kan følge kritikerne så langt - som at forfatteren godt lige kunne skrive (samtidig med den post hvor han lukker tråden) - løsningen på problem - på den måde vil løsning altid stå i den sidste post. Men udover den lille ting - så synes jeg nu ikke det er så slemt - faktisk meget rart ind imellem..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD
    Kan følge kritikerne så langt - som at forfatteren godt lige kunne skrive (samtidig med den post hvor han lukker tråden) - løsningen på problem - på den måde vil løsning altid stå i den sidste post. Men udover den lille ting - så synes jeg nu ikke det er så slemt - faktisk meget rart ind imellem..


    Enig ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Kan følge kritikerne så langt - som at forfatteren godt lige kunne skrive (samtidig med den post hvor han lukker tråden) - løsningen på problem - på den måde vil løsning altid stå i den sidste post. Men udover den lille ting - så synes jeg nu ikke det er så slemt - faktisk meget rart ind imellem..


    Ja det er også en løsning men det vil jo hæme videre diskution



    Btw: Grillrotten er der ikke en fejl i din Sig ?(


    When is was here

  • Quote

    Btw: Grillrotten er der ikke en fejl i din Sig ?(


    When is was here



    Hmm - Der bør vel stå:



    Quote

    When I was here, I wanted to be there.
    Whwn i was there, all I could think of, was getting back into the jungle.


    Det fremhævede er så der den halter - men mindre den kun er for de indviede - logik er der sgutte i den - men nu er det jo også Griller's såååå.... :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Btw: Grillrotten er der ikke en fejl i din Sig ?(


    Joh, der var sørme en lille tastefejl ... ;) Takker. Den smuttede. :O


    Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Det fremhævede er så der den halter - men mindre den kun er for de indviede - logik er der sgutte i den - men nu er det jo også Griller's såååå.... :dance:


    Næ, det halter nu ikke ... Det står som det skal stå... ;)

  • Quote

    Næ, det halter nu ikke ... Det står som det skal stå... ;)



    Ja ja - jeg mener nu ikke den hænger sammen - men dig om det.


    Men for nu lige at begrunde - hvorfor jeg ikke mener den hænger sammen.


    1. Du omskriver et ordsprog som - så vidt jeg husker er:
    When I was here, I wanted to be there.
    When I was there, I wanted to be here.


    Men ok dig om "mishandlingen" af ordsproget.. ;)


    2. All I could think of was getting back into the jungle.


    Kan gå med til :


    All I could think of, was getting back in the jungle


    eller:


    All I could think of, was getting back to the jungle


    Men igen - sålænge du selv er tilfreds - såååååå... ;) :cheers:


  • Det er et film-citat ... Så om det måske ikke er korrekt gramatisk engelsk kan jeg ikke tage mig af ... Ifølge englænderne, så er halvdelen af det de snakker i USA jo ikke engelsk alligevel ... ;)


    Kan dog stadig ikke se du har et problem med ordne ... Men fair nok ... Du ved jo nok bedre end dem som har lavet det ikke ? :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Kan følge kritikerne så langt - som at forfatteren godt lige kunne skrive (samtidig med den post hvor han lukker tråden) - løsningen på problem - på den måde vil løsning altid stå i den sidste post. Men udover den lille ting - så synes jeg nu ikke det er så slemt - faktisk meget rart ind imellem..


    Enig.


    Et andet punkt hvor det også kan være rart er hvis starteren af tråden kan se at tråden er ved at gå over i en gang mudderkast, og så beslutter sig til at lukke den.


    Noget jeg så ikke forstår er når en bruger har lukket sin tråd inden det er gået helt over gevind, og der egentlig er styr på tingene, så er der 8o en mod (nævner ingen navne da jeg ikke ønsker at hænge nogen ud) der går ind og skriver et indlæg mere, efter den er lukket 8o , mod'en har godtnok fjernet sit indlæg igen, i den seneste tråd det er sket, men alligevel..., jeg synes det var upassende, at en mod skulle skride ind og på en eller anden måde være flabet og lige komme med den sidste kommentar i en tråd som ellers var lukket og fri for problemer... Men som sagt, det er fjernet igen, forhåbentlig fordi personen selv kunne se det var mindre klogt...

  • Quote

    Kan dog stadig ikke se du har et problem med ordne ... Men fair nok ... Du ved jo nok bedre end dem som har lavet det ikke ? :))


    Har ikke noget problem med ordene - btw. så kan du ikke FORSTÅ at jeg har et problem med ordene.. ;) - men sætningen er nu alligevel (efter min mening) forkert - filmcitat eller ej.... ;)


    Men som jeg har sagt tidligere - dig om det.... :cheers: - ikke noget vi behøver :boxing: over.. ;)