SHG @ mail ?

  • jeg har sendt så mange mails til shg at jeg er ved at være små træt over det de skylder mig 3.5k da jeg fik byttet min 4000+ til 3500+ men det eneste jeg har fået er en nedgredering ind til videre jeg har sendt adskillige mails i 4 dage nu med mit konto / reg nr og de sender ik en hat i morgen ringer jeg der ind.... men jeg har ikke engang fået et svar på nogle af alle de mails jeg har sendt det er fandme for dårligt er der andre der har haft probs med deres support mail ???

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WiruZDK
    jeg har sendt så mange mails til shg at jeg er ved at være små træt over det de skylder mig 3.5k da jeg fik byttet min 4000+ til 3500+ men det eneste jeg har fået er en nedgredering ind til videre jeg har sendt adskillige mails i 4 dage nu med mit konto / reg nr og de sender ik en hat i morgen ringer jeg der ind.... men jeg har ikke engang fået et svar på nogle af alle de mails jeg har sendt det er fandme for dårligt er der andre der har haft probs med deres support mail ???


    De er altid lidt tid om at svare.. Ring til dem - de plejer at være meget flinke!


    De skylder også mig 800kr. 8o


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jeg har heller ikke fået svar på den mail jeg skrev til dem i søndags. Er sgu fordårligt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • flyttet til off topic.


    og tag da og ring til dem før du starter en tråd.


    husk at vælg bogholderriet når du ringer mener det er 2.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    flyttet til off topic.


    og tag da og ring til dem før du starter en tråd.


    husk at vælg bogholderriet når du ringer mener det er 2.


    hvis de har en support mail og jeg ikke har telefon vælger jeg da support mail i stedet og det burde ikke engang være nødvendigt og sende en mail jeg skal enyway have mine penge..


    hvis de har en support mail skal de jo også svare på den dagligt lige som  MIDTDATA


    i øvrigt har det intet at gøre med at ringe til dem jeg skabte denne tråd på grund af dårlig support på deres email ( ingen support ) ikke for at vide jeg skulle ringe som jeg også har skrevet øverst !!!

  • får nu altid svar på mine mails til dem.


    mindtdata derimod siger en ting men gør noget andet.


    men sådan er vi alle heldige og uheldige.

  • Hvis du vil være sikker på et svar, kan du prøve at skrive personligt til nogen af shg medarbejderne. Plejer jeg at gøre hvis det skal gå stærkt. Nogen af dem er meget flinke og svarer med det samme :)

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra