Ny genial og super brugbar idé

  • Har posted en masse posts i en tråd.. men ka ik husk hvilken katogori det var i.. ka heller ik husk hva tråden hed.. det er sket rimelig tit for mig :roller:


    Kunne ikke forstille mig jeg er den eneste.. eller? :baby:


    Jeg ville derfor foreslå et lille site opdate.. hvor man under sin profil kan se de sidste 25 posts og klikke sig ind på dem!


    Hva synes i?? Stem løs!

  • Det ville da ikke gøre mig noget :P

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Hvis du nu gad at undersøge det selv først, frem for at oprette en ny tråd, ville du nok blive overrasket over at se at muligheden allerede er der. Faktisk kan man se MANGE måneder tilbage. Der er et SEARCH felt du kan klikke.


    EDIT; Desuden ville jeg bestemt mene at du bør være her en del mere, og give folk en konkret årsag til noget skal ændres, ikke bare at komme ind og sige OVERCLOCKING.dk har et bedre system. Jeg har været her i lang tid efterhånden og kan ikke mindes om nogle klager på dette område, så kan du bedre lide Overclocking.dk´s system, så vil jeg anbefale at du bare bruger det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
    Hvis du nu gad at undersøge det selv først, frem for at oprette en ny tråd, ville du nok blive overrasket over at se at muligheden allerede er der. Faktisk kan man se MANGE måneder tilbage. Der er et SEARCH felt du kan klikke.


    Og vis du nu også gad og læse tråden igennem har jeg allerede skrevet det og det syns han ikke var nemt nok ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    Og vis du nu også gad og læse tråden igennem har jeg allerede skrevet det og det syns han ikke var nemt nok ;)


    Jeg HAR læst tråden igennem, og sagde det bevidst. For at en person kommer ind fra (IMO ingen steder) og pludselig begynder at fortælle folk hvordan man skal ændre et system, der har kørt glimrende i LANG tid, for derefter at sammenligne det med Overclocking.dk kan jeg ikke tage seriøst.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nazty
    så er det da lidt lettere at gå ind i profilen og klgge en gang...


    overslocking.dk har det!! Vi skal gøre det så godt vi ka her på tweak.dk for at få flere brugere og flere tråde.. det gør man ved at forbedre forumet :D


    flere tråde er ikke altid = bedre kvalitet af sitet.. men jeg er sku sådan set lidt ligeglad.. "jamen hvis du er ligeglad så er du jo aldrig glad, hvis du er liiiigeglad.. så er du jo aldrig glad. hvis du er li.. jo, når du lukker røven så er jeg glad! det er det eneste jeg behøver. lidt stilhed fra dig!"... sry :roller:

  • Øøøøh...er ikke helt med, du vil indføre en funktion som allerede findes ? :rolleyes:


    Tryk på 'Search' på den bruger, hvis' indlæg du vil se - IMO. kan det ikke blive nemmere :]

  • - Ser ikke nogen grund til at fylde det ind i ens profil. Har aldrig selv haft brug for den, og hvis jeg har skulle finde noget så har vi jo "Seach" som fungere fint nok.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm