Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

søndag, 14. november 2004, 14:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY

Citeret

Oprindeligt indlæg af Burger

Citeret

FEDEST!!! :clap:

jeg tænkte på at opdatere tråden hver mandag, så folk kan følge med i vægttabet ;)

tak for de gode råd!
i siger jeg skal spise sundt... men helt præcist hvad skal jeg spise, og hvad skal jeg ikke spise?

jeg ved seføli godt at jeg ikke skal indtage alt for mange søde sager, men hvis i kunne give mig nogen gode råd omkring kosten ville jeg blive glad! :D

Tja .. 300 gram grøntsager og 300 gram frugt om dagen (3 stykker) .. Groft brød, magert kød og pasta, ris eller kartofler ..

Tjek om det du køber har en fedtenergiprocent på under 30, hvis ikke, så lad være med at købe det .. Jeg har et kort, der kunne bruges til at tjekke fedtenergiprocenten, jeg fik i Imerco, men ved ikke om de kan fåes mere .. Føtex har også haft et hjul man kan gøre det samme med ..

noteret ;)

Dog skal du huske, at du skal forbrænde mere end du spiser .. Ellers kan du spise nok så sundt .. *GG*

En god idé er også at drikke meget vand hver dag ..

42

søndag, 14. november 2004, 14:26

Citeret

Dog skal du huske, at du skal forbrænde mere end du spiser .. Ellers kan du spise nok så sundt .. *GG*

En god idé er også at drikke meget vand hver dag ..

Og masser af vand hjælper oss' på dårlig ånde, da vand kapsler lugte inde :D

43

søndag, 14. november 2004, 14:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af Happy^
Hehe den gruppe hører jeg også til :P Lige meget hvad jeg spiser, så tager jeg ikke på ;)

Også her. Pisse-irreterende faktisk siden jeg godt vil rende rundt med ~5 extra kilo...

Det skal nok komme her op til jul ;)

Ved ikke om du kan huske min tråd med de lidt over 500 flødeboller ?? Jeg spise selv de ca. 300 på en uge + drak vel nær 10 liter cola.. Og det var ud over hvad jeg normalt spise, og jeg tog ikke en gang 100 gram på, tværtimod ! Jeg faldt 0.5 kg i vægt den uge :D :D

44

søndag, 14. november 2004, 14:56

Citeret

Citeret

Citeret

Hehe den gruppe hører jeg også til :P Lige meget hvad jeg spiser, så tager jeg ikke på ;)

Også her. Pisse-irreterende faktisk siden jeg godt vil rende rundt med ~5 extra kilo...

Ved ikke om du kan huske min tråd med de lidt over 500 flødeboller ?? Jeg spise selv de ca. 300 på en uge + drak vel nær 10 liter cola.. Og det var ud over hvad jeg normalt spise, og jeg tog ikke en gang 100 gram på, tværtimod ! Jeg faldt 0.5 kg i vægt den uge :D :D

300 flødeboller på en uge ~ 43 om dagen 8o 8o 8o

45

søndag, 14. november 2004, 15:15

Citeret

Citeret

Så har du jo slet ikke brugt www.just-eat.dk nok :))

46

søndag, 14. november 2004, 15:16

en udvidet model af klammo-meteret :T for det er fanden æde mig klamt happy :crazyeyes:

Folk kaster hænder op som kannibaler med bulimi !

47

søndag, 14. november 2004, 15:36

nu har jeg fundet ud af hvor langt jeg løb.

det var en test, hvor vi fik skulle løbe 1800m og se hvor lang tid det tog.

det tog 8min for mig og 12m for ham drengen jeg talte om tidligere.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "ScratchY" (14.11.2004, 15:51)

48

søndag, 14. november 2004, 17:22

Hehe, ja jeg løb engang en coopertest, 2950meter :D 50m. for kort til at møde kravet til frømandskorpset ;) Det var så dengang jeg var i praktik i 9.'ende klasse, altså en 3-4år siden :-s

Må op i den form igen som minumum. Skal lige siges at har været i rigtig go' form da jeg spille håndbold 3 gange om ugen, og så kamp i weekenden, på hos Viborg HK :D

49

søndag, 14. november 2004, 17:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Puggen
Og masser af vand hjælper oss' på dårlig ånde, da vand kapsler lugte inde :D

Lyder til vi har en expert i huset når det kommer til lugte ... :))

Citeret

Nope ... og æder ikke flæskesteg. Syntes det er ulækkert og smager af røvens til. Men sværne smager godt ... :))

ps... adddd... *G* :)) .... Så hellere 2 poser chips, 3 poser haribo og en ramme øl ... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (14.11.2004, 17:28)

50

søndag, 14. november 2004, 18:15

Ved ikke om det står her, for jeg gad ikke læse det hele. hehe!
Men undgå alt hvad der hedder brød, ris, kartofler, pasta og den slags fylde og stivelse i 3 uger og spis godt med kød og grøntsager + frugt. Gerne over 300g kød om dagen - det taber man sig en del på - og det er godt for kroppen! :)

- Trine, hende den fine

51

søndag, 14. november 2004, 18:18

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

300 flødeboller på en uge ~ 43 om dagen 8o 8o 8o

Så slemt er det da heller ikke, og tænk på at det er slik lige som så meget andet - der var bare extremt meget af det :D

Men de smager nu godt, savner stadig at kunne gå amok på sådan en bakke, og så vide at der stadig er 40 bakker bagefter ;)

52

søndag, 14. november 2004, 18:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af tRuz
Men undgå alt hvad der hedder brød, ris, kartofler, pasta og den slags fylde og stivelse i 3 uger og spis godt med kød og grøntsager + frugt. Gerne over 300g kød om dagen - det taber man sig en del på - og det er godt for kroppen! :)

næsten lige det modsatte af hvad burger sagde.
"spis groft brød, magert kød og pasta, ris eller kartofler" - citat slut.

53

søndag, 14. november 2004, 18:24

Citeret

Har også hørt at man skal vende madpyramiden, hvis man skal på slankekur. Men syntes det lyder underligt.

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

54

søndag, 14. november 2004, 19:41

Mit råd:

Spis LIDT mange gange af det sunde...
Det holder forbrændningen igang og derved taber du dig...

Har det som de andre, kan æde afsindigt meget slik, chip og masser af cola, uden at tage på...

55

søndag, 14. november 2004, 19:44

Citeret

Citeret

Det er netop forskellen på en slankekur og en livsstilsændring .. Slankekuren holder sikkert ikke resten af livet ..

56

søndag, 14. november 2004, 20:41

Citeret

Citeret

Citeret

Det er netop forskellen på en slankekur og en livsstilsændring .. Slankekuren holder sikkert ikke resten af livet ..

Nemlig... ;)

Har dog aldrig hørt om nogen der anbefalede at man spiste 300g kød hver dag :]

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Mikkel" (14.11.2004, 20:42)

57

søndag, 14. november 2004, 20:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Nemlig... ;)

Har dog aldrig hørt om nogen der anbefalede at man spiste 300g kød hver dag :]

Ja, jeg tror nu også bare på det jeg lærte det år jeg gik på idrætsdaghøjskole ..

58

søndag, 14. november 2004, 21:05

Hmm jeg tror også at mit stofskifte er rimelig højt.. MEN jeg har også trænet i snart 2 år 2-3 gange ugentligt. pga. min hobby som racerkører 8)

190cm / 86 kg

Fedtprocent på kroppen 5,5% <-- Det kan man få målt i et træningscenter.

59

søndag, 14. november 2004, 21:32

Citeret

Det er Dr.Atkins teori du referere til der.

Det er rigtig nok at man taber sig efter den kur. Men bagsiden af det er at manglen på kulhydrater og stivelse forøger risikoen for blodpropper.
Fordi at kulhydraterne rens blodårerne.

Dr.Atkins har tjent millioner på hans bøger, men døde for ca. ½ år siden. Hans vægt var lidt over 100 Kg og hans død var forårsaget af en .... ja rigtig en blodprop.

Men jo du nævner også kun 3 uger, det sker der sikkert heller ikke det vilde ved, bare man ikke lever efter den kur.

-Slayermus

60

søndag, 14. november 2004, 21:34

Det jeg så snakker om er; http://www.south-beach-diet-information.com/phase1.htm - Og den virker.

- Trine, hende den fine

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.