billigst ps2 forhandler

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Elgiganten har den også til 1199,- og så har du fordelen "30 dages fuld returret"!!


    Gav 1179 for min v 50004 i Bilka. ps2 plus 1 joystik. Men så ser man at man kan få den nye slimline (70005) plus 2 spil for 1500 og føler sig lidt snydt :]

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    Gav 1179 for min v 50004 i Bilka. ps2 plus 1 joystik. Men så ser man at man kan få den nye slimline (70005) plus 2 spil for 1500 og føler sig lidt snydt :]


    hehe ja sådan er der sku snart altid...
    men kan det godt betale sig at købe en ps2 ?? hvornår udkommer ps3 ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn


    hehe ja sådan er der sku snart altid...
    men kan det godt betale sig at købe en ps2 ?? hvornår udkommer ps3 ?


    Uha tror godt du kan købe en PS2 der går nok et stykke tid før vi ser ps3 på gaden ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af kimsdipchips


    Uha tror godt du kan købe en PS2 der går nok et stykke tid før vi ser ps3 på gaden ;)


    ja det blir sku nok først i 2006 engang X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    jeg har bestillt den nye ps2 altså den som GrillRotten linket til... er der nogen der har den og hvis hva syntes i om den ???



    har den ikk, men fordelen ku da være størelsen :) og så er der indbygget netværk (koster 300 til normal ps2)


    ulempen ku være at den ikk unedrstøtter harddisk bagi, men hvad i alverden sku man bruge den til anyways :))
    Og en anden ulempe ku være at det er et låg der åbner til den.. ikk lisom vi kender det på den gamle ps2.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W


  • jeg forstår ikke hvad det er for et låg du snakker om ? sry :S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone


    ulempen ku være at den ikk unedrstøtter harddisk bagi, men hvad i alverden sku man bruge den til anyways :))


    Det er faktisk ret fedt med hd i sin ps2, man slider ikke sine ps2 skiver, loading tiderne i spil bliver sat meget ned og så
    får man aldrig problemer med laseren på sin ps2 :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WeedStream


    Det er faktisk ret fedt med hd i sin ps2, man slider ikke sine ps2 skiver, loading tiderne i spil bliver sat meget ned og så
    får man aldrig problemer med laseren på sin ps2 :D


    ja ok.. det kunne måske godt være en fordel... men jeg regner ik med at skal bruge den ret meget..