Så er fasten slut :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Ja, det er utroligt, at verdens anden største religion efterligner en sygdom.


    Ha ha.. Ja.. Nu ikke svine den religion for meget til.. Så der nok nogen der bliver mere eller mindre negative. hehe..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Ja jeg lukker munden jeg bor et sted hvor de er i flertal, ik fordi jeg absolut kun har dårlige ting at sige...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    Ha ha.. Ja.. Nu ikke svine den religion for meget til.. Så der nok nogen der bliver mere eller mindre negative. hehe..


    Det er er frit land, og efter at have set det med van Gogh, så er det svært at holde sin mund lukket. Det er heller ikke for at svine hverken muslimer eller Koranen til, det er mere for at tage lidt pis på det. Ligesom folk tager pis på alt muligt andet.

  • Ja folk(specielt muslimer) tager alt så bogstaveligt og alvorligt synes det er lidt syndt der er os plads til sjov i den sammenhæng..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AlazaDet er er frit land, og efter at have set det med van Gogh, så er det svært at holde sin mund lukket. Det er heller ikke for at svine hverken muslimer eller Koranen til, det er mere for at tage lidt pis på det. Ligesom folk tager pis på alt muligt andet.


    Ja, helt frit.. Men som sagt, så tar nogen det ret tungt.. Personligt selv, så er enhver religion til grin.
    Min mening med en smilie :crazyeyes: <-- så meget gir jeg for dem der tror på noget..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurban


    Ja, helt frit.. Men som sagt, så tar nogen det ret tungt.. Personligt selv, så er enhver religion til grin.
    Min mening med en smilie :crazyeyes: <-- så meget gir jeg for dem der tror på noget..


    Har det lidt sådan, at hvis folk gerne vil have noget at støtte sig op ad, som f.eks. Kristendommen, så er det super.. bare bland mig udenfor, og lad være med at tage tingene for tungt når man f.eks. kommer til at "misbruge" ordet gud - tre bogstaver, som står i de 10 bud, men ifølge min logik er det bare nogen stenalderfolk, som har haft en cool ideologi, som de har fyret på skrift, og så er der folk, som støtter om den. Fint nok, og man kan sagtens leve efter nogen af bogens tankesæt, men jeg synes stadig man skal være kritisk og leve ud fra sine egne principper.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Hvad er forskellen? Er kristendommen måske en bedre religion?


    Hvis man er kristen har man vel en tilbøjelighed til at tro, at det er sådan? Gøre grin og sjov med den er vel i bund og grund det samme, men kan godt forstå hvad du mener.


    Burger: Tror ikke du finder mange muslimer, som ikke vil svare ja til, at Islam er en bedre religion end Kristendom og Buddhisme f.eks.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza


    Hvis man er kristen har man vel en tilbøjelighed til at tro, at det er sådan? Gøre grin og sjov med den er vel i bund og grund det samme, men kan godt forstå hvad du mener.


    Burger: Tror ikke du finder mange muslimer, som ikke vil svare ja til, at Islam er en bedre religion end Kristendom og Buddhisme f.eks .


    Jo klart, men det synes jeg også er forkert .. Ingen er mere end andre, og det er en holdning jeg holder fast i ..

  • Jeg synes Man bør lade folk have deres religion i fred, hvad enten man tror på noget eller ej.
    At gøre grin med det, er kun provokation, og fører oftest kun negative ting med sig...


    Så hold hellere den slags blasfemi-snak i de mere private samtaler - visse folk sætter uendelig stor pris på deres religion, og hvis folk så gør grin med den, kan de blive sårede, hvilket fører til agressioner...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Jo klart, men det synes jeg også er forkert .. Ingen er mere end andre, og det er en holdning jeg holder fast i ..


    Det ved jeg ikke hvorvidt jeg er enig i. Men det er et større sidespor.


    Mikkel: Enig, selvfølgelig skal folk have deres religion i fred, så længe det ikke ender i lignende situationer som van Gogh mordet, hvilket jeg håber og regner med, at alle muslimer tager stor afstand fra.