Hvad er du egentlig?!

  • Tja, jeg surfer herinde dagligt, selvom jeg absolut ingen tweaker er.. Hvad er DU?


    Undskyld hvis jeg mangler nogle punkter, føler dem der er sat ind dækker det :)

  • Jeg valgte andet. Ved ikk lige hvad jeg er.. :)


    Spiller en gang i mellem, ikke det vilde, men det hænder da at jeg får mine flip.


    Andre gange er det computeren der bliver pillet ved.


    Men oftest er det internettets vidunderlige verden der interreserer mig. Laver ofte hjemmeside og gfx. :)


    Eller er der jo altid lektierne at bruge computeren til.. X(

  • Jeg er vist bare lidt lækker. :D


    EDIT: Men har valgt generelt, da det spænder lidt over det hele, hvad jeg nu interesserer mig for. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Jeg gamer, er hardwareinteresseret og softwareinteresseret, samtidig er jeg også computerinteresseret.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Disc0ne
    jeg er nok mest på vej væk fra det hele da det ikke rigtig fanger min interesse mere


    Samme her. Synes godt nok at interessen også er dalet for mig.
    Kigger ikke på reviews eller lign længere.
    Har fundet andre interesser der fanger mig mere efterhånden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe


    Samme her. Synes godt nok at interessen også er dalet for mig.
    Kigger ikke på reviews eller lign længere.
    Har fundet andre interesser der fanger mig mere efterhånden.


    tror vi har det næsten ens så tweak.dk er da stadig spændende at læse på men jeg læser slet ikke om de nye ting der udkommer mere og aner ikke hvornår jeg upgradere næste gang :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Jeg er gamer, ingen tvivl der !... Men man vil jo gerne have sine spil til at køre så godt som muligt, med det HW man nu har.. Og så må man jo Tweake lidt ;) :evil:


    Fint sagt :)

  • - Interresere mig nok lidt generelt for hardware. Følger stadig med i hvad der kommer på marked, dog ikke så meget som jeg har haft gjort. Eneste der skal bruges penge på det næste lange stykke tid er bare lyd niveaut på min comp, hvor jeg skal have fundet en billigt brugt radiator og så 2*120mm kølere og så kan den ellers saktens trække det jeg ønsker og så skal der ellers ikke bruges flere penge på den det næste lange stykke tid.
    - Syntes selv jeg bruger for meget tid foran min comp, så der skal ikke bruges mere tid på det end jeg går nu. Fylder snart 18 og så er det bilen med alt hvad der hører dertil af Ice/styling mine penge og nok også tid kommer til at ligge, dog vil der nok blive gamet en smule når der betynder at blive rigtigt koldt igen.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Hardcore gamer.. Som Sandman sagde, så kigger man jo samtidig på hardware og tweaking, da man gerne vil have sit FarCry til at køre 16x12 med Ultra Max Details, 6xaa og 16xaf :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • læser altid nyeste rerviiews, og prøver da et spil i ny og næ, men bruger mest compen til at snakke med og så efterhånden skolen. er ikke meget hjemme mere så det hele får hurtigt ende. :) ...


    Og så er jeg plaget af en dårlig ryg - albuer - håndned og fingre. så skal til at nedtrappe før det går helt galt, jeg er kun 17 år, for tidligt at blive indvalid, men syns bare ikke rigtig der er andet der fanger mig :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    Tja, jeg surfer herinde dagligt, selvom jeg absolut ingen tweaker er.. Hvad er DU?


    Undskyld hvis jeg mangler nogle punkter, føler dem der er sat ind dækker det :)



    HURRA - endelig en brugbar - og faktisk ret interessant poll......... :clap: :clap: - Btw så har jeg svaret det samme som flertallet (altså generelt PC interesseret).... ;)

  • Quote

    Samme her. Synes godt nok at interessen også er dalet for mig.
    Kigger ikke på reviews eller lign længere.
    Har fundet andre interesser der fanger mig mere efterhånden.


    Pas nu på - man får børn af den slags - trust me - i know.... ;)