Photoshop...

  • Hey alle..!?!


    Nogen der ved hvor jeg kan finde nogle fede billeder til sig banners... Cartoon billeder eller noget hvis i forstår... ?


    Og det andet spørgsmål:
    Nogen der ved hvorfor jeg ikke kan bruge mine taster inde i photoshop? Som f.eks. delete, Ctrl+D osv osv.? Og hvordan jeg kan få det til at virke... Det er kun min reset colors der virker.. :S :(


    På forhånd tak...

  • Når jeg skal bruge billeder bruger jeg altid http://www.sxc.hu/ som har alt mellem himmel og jord. Måske ikke cartoons, men der er google's billedesøgning altid en nyttig hånd ;)


    Lige til det andet: prøv Alt+Shift+Ctrl+k , eller Edit / Keyboard Shortcuts, det skulle gerne være der at man sætter sin shortcuts op :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af natch
    Derinde kan du ikke finde "almindelige" billeder, men ellers tak..!?! Det er jo kun XP themes osv osv..


    Som Tismund siger, så tjek SXC.hu. ;)

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af natch
    Det virker stadig ikke... Kan ikke engang trykke delete, eller Ctrl+U... Er det pga trådløst tastatur ?


    Prøv at skifte batterier og se om der kommer ild i den. Er da et forsøg værd :)

  • Hvis genveje virker alle andre steder burde de jo også gøre det i photoshop... tjekket det som tismund sagde ???


    Tjek at de forskellige ting er sat op under genveje.


    Tismund er de freeware alle de billeder ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hvis genveje virker alle andre steder burde de jo også gøre det i photoshop... tjekket det som tismund sagde ???


    Tjek at de forskellige ting er sat op under genveje.


    Tismund er de freeware alle de billeder ??


    Ja har tjekket det tismund sagde, og mine genveje virker alle andre steder, der er til gengæld også EN der virker i photoshop, og det er reset colors....+ :S :( Hvad fanden gør jeg ? :S :roller:


  • Ville bare lige indskyde et nice...!?!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Hvis genveje virker alle andre steder burde de jo også gøre det i photoshop... tjekket det som tismund sagde ???


    Tjek at de forskellige ting er sat op under genveje.


    Tismund er de freeware alle de billeder ??



    Ja det er de what :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tismund



    Ja det er de what :D


    ...så længe de ikke bliver brugt til kommercielt brug, så skal fotografen kontaktes og skal give sit samtykke til det. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    ...så længe de ikke bliver brugt til kommercielt brug, så skal fotografen kontaktes og skal give sit samtykke til det. :D


    woops :] Må helere lige have fundet et andet site så hehe

  • Hehe vi tager dem da bare selv tismund nu har jeg jo fået et cam der kan tage nogle gode billeder :))

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy