NøRdEr?

  • Hvor mange herinde ville beskrive sig selv som nørder?


    forresen hvad spiller i ?


    Er selv lidt på Far Cry, Cs 1.6 og alle Bf spillene.
    Købte doom 3 og blev skideskuffet! Det spil har den ringeste historie længe udgivet!

  • jeg er ikke nørd :( eller måske.. Bruger tid og penge på min computer? Men igen nørd er vel bare et fagudtryk for en entusiast ? Bilnørd, computernørd, rollespilsnørd ect. :)


    Jeg spiller cs source mens jeg venter på hl2 :)

  • Det er meget forskelligt hvordan man opfatter ordet 'nørd'. Jeg har personligt ikke noget imod at blive karakteriseret som 'nørd'.
    Jeg bruger meget tid med mine pc'er, men har også kæreste og venner, så...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    nørd er blevet et negativt ord jo. egentlig lidt ærgeligt da en nørd jo bare er en der er opslugt af hvad personen nu går og laver.


    Det er kun som folk tolker det fordi de rent ud sagt ikke fatter det danske sprog. Ordnet nørd er betegnelse for en som går meget op i en enkelt ting.

  • Jeg er s.. lige glad med hvordan folk tolker ordet. Det siger jo en hel del om dem selv.
    Jeg er nørd og er dælme stolt af det. Da jeg aldrig ku' ha' hjulpet så mange, som jeg har gjort, hvis jeg ikke havde gået så meget op i min passion - IT-verdenens umådelige mange muligheder.
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/mixed-smiley-030.gif] - [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/lam.gif] - [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/crash_computer.gif] - :D ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jeg er s.. lige glad med hvordan folk tolker ordet. Det siger jo en hel del om dem selv.
    Jeg er nørd og er dælme stolt af det. Da jeg aldrig ku' ha' hjulpet så mange, som jeg har gjort, hvis jeg ikke havde gået så meget op i min passion - IT-verdenens umådelige mange muligheder.
    [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/mixed-smiley-030.gif] - [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/lam.gif] - [Blocked Image: http://hjem.get2net.dk/berope/assets/images/crash_computer.gif] - :D ;)


    Sådan skal det lyde bent ;) Jeg har godt nok også hjulpet mange på det grundlag at jeg kan en del med computere.

  • jeg har det som bent, eller - ! ... jeg er nørd no doubt, men jeg går ikke og reklamerer med det, hvis folk kommer og spørger om jeg ikke kan reppe deres lort så skal jeg sq nok hjælpe dem. hehe... det skal ikke være det, men jeg gider ikke nørde hele tiden, altså i byen og skolen, jeg kan nørde når jeg er hjemme, eller når jeg er sammen med nørde vennerne, men jeg gider ikke blive som jeg var for bare 2 år siden, der kunne jeg ikke føre en normal samtale fordi at jeg kun vidste noget om comps :P ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    jeg har det som bent, eller - ! ... jeg er nørd no doubt, men jeg går ikke og reklamerer med det, hvis folk kommer og spørger om jeg ikke kan reppe deres lort så skal jeg sq nok hjælpe dem. hehe... det skal ikke være det, men jeg gider ikke nørde hele tiden, altså i byen og skolen, jeg kan nørde når jeg er hjemme, eller når jeg er sammen med nørde vennerne, men jeg gider ikke blive som jeg var for bare 2 år siden, der kunne jeg ikke føre en normal samtale fordi at jeg kun vidste noget om comps :P ..


    Har det på samme måde :) Jeg har et år her på efterskole, og det år har jeg absolut ikke tænkt mig at sidde og nørde foran en skærm. Det er der adskillige der allerede gør, og selvom de sidder åååh så lang tid foran den skærm, synes jeg alligevel aldrig de formåer at løse det simpleste problem som en af tøserne fx kan have med hendes pc :]
    Men som du selv gør, nørder derhjemme, og så ellers være "normal" ( åndssvagt ord men kunne ikke komme på andet ) når man er i byen eller i skolen :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1


    Har det på samme måde :) Jeg har et år her på efterskole, og det år har jeg absolut ikke tænkt mig at sidde og nørde foran en skærm. Det er der adskillige der allerede gør, og selvom de sidder åååh så lang tid foran den skærm, synes jeg alligevel aldrig de formåer at løse det simpleste problem som en af tøserne fx kan have med hendes pc :]
    Men som du selv gør, nørder derhjemme, og så ellers være "normal" ( åndssvagt ord men kunne ikke komme på andet ) når man er i byen eller i skolen :)


    jah, det er for lamt dem der sidder og laver "ingenting"... men det må de jo om.


    jeg havde en hvad jeg selv kalder "Den Sorte" periode af mit liv, igennem 7 - 8 - 9 klasse brugte jeg ikke tid på andet end at game og stene... jeg kan ikke huske noget fra den periode. ikke nogen højdepunkter fra de tre år, det er ret sørgeligt at tænke på.
    Jeg kunne ikke snakke om andet end comp, min verden var indskrænket til skærmen og livet online, der er self visse fordele ved at have viet sit liv til det, self er der da det, der er en mass jeg ved nu, fordi at jeg havde tiden til at lære det. Der var jeg hvad man kalder en RIGTIG nørd, men kom så på htx, og fik en masse nye venner, som trakl mig op af hullet, og op i lyset. hvilket jeg er meget taknemmelig. Når man er så meget alene, så får man jo en masse ikke så skide spændende tanker.


    Men alt i alt, jeg er stadig en nørd, en nørd er bare en person der ved meget inden for et bestemt område, og det vil jeg til enhver tid være. og jeg er stolt af det, men kan også snakke om andet.


    Nåhh det var så min livshistorie... håber i kedede jer, for det gjorde jeg i de 3 år !


    /out

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin
    Jeg er s.. lige glad med hvordan folk tolker ordet. Det siger jo en hel del om dem selv.
    Jeg er nørd og er dælme stolt af det. Da jeg aldrig ku' ha' hjulpet så mange, som jeg har gjort, hvis jeg ikke havde gået så meget op i min passion - IT-verdenens umådelige mange muligheder.


    Har det lidt på samme måde. Vil dog ikke kalde mig selv en nørd. Sidder her nok en del, men sidder for det meste bare på msn og hører musik. Går da i byen hver weekend, og er sammen med tøser og sådan.


    Nogen driller mig lidt med at jeg bruger en del tid her foran skærmen, men så snart de har problemer med puteren, er det jo mig der må ud og lave det. Så jeg er vel egentlig glad for det :)


    Spiller i øvrigt NFS:U, WC3 TFT og lidt CS når jeg spiller :)

  • Vil nok sige jeg selv er en nørd..
    Og hvis andre kalder mig nørd (Som rimelig ofte sker) ta'r jeg det som en kompliment

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Vil nok sige jeg selv er en nørd..
    Og hvis andre kalder mig nørd (Som rimelig ofte sker) ta'r jeg det som en kompliment


    har det på samme måde :P

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W