Fyrværkeri??

  • Hej derude...


    Ville lige høre om der er nogen der kunne fortælle mig de forskellige ting der er sket mht fyrværkeri fabrikken i Kolding :-( Har ikk' rigtig kunne holde hovede og hale på det hele, og der kommer hele tiden nye ting til og fra... :-/

  • Hej mester...


    Du får såmænd et oki overblik hvis du smutter ind på http://www.ekstrabladet.dk og napper en artikel der omhandler den her katastrofe.


    Du kunne f.eks. vælge den nyeste: 'Beboere rystede over gensyn'.
    http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=269143


    Ude til højre er der så en "Se også" bjælke med alle artikeler omkring emnet - de ældste er i bunden.
    Og da det er jo er en tabloid avis, er det skrevet i letlæseligt sprog - så du går bare igang ;)

  • Det skader ikke at gøre en indsats SELV - inden man opretter en tråd og spørger andre til råds :]


    Lige netop denne nyhed, er meget omtalt hele landet over - så det burde være ENORM enkelt at finde noget om det - SELV! ;)

  • Ja ja, det altsamment vældig fint...


    MEN, min ide var nu hvis folk kunne adskille fakta ud, eller vidste noget mere end det der står i aviserne....


    Og ja, jeg kender godt Google :p

  • Kan ikke se hvad du ellers vil vide mere, end hvad du kan læse i aviserne...det her er jo ikke en amerikansk valgkampagne....

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen
    Ja ja, det altsamment vældig fint...


    MEN, min ide var nu hvis folk kunne adskille fakta ud, eller vidste noget mere end det der står i aviserne....


    Og ja, jeg kender godt Google :p


    Hvo'n sku' vi vide mere end det, der er blevet vist i TV og skrevet i alle Danmarks aviser, de sidste 3-4 dage ?( Det tvivler jeg ihf på at der er nogen der gør. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bentzin


    Hvo'n sku' vi vide mere end det, der er blevet vist i TV og skrevet i alle Danmarks aviser, de sidste 3-4 dage ?( Det tvivler jeg ihf på at der er nogen der gør. :rolleyes:


    Enig enig...


    Men jeg synes bare at alle de forskellige kanaler kører rundt i det, med forskellige "fakta" og vilel gerne høre om der var nogen derude som vidst hvad der var rigtigt, og hvad der ikke var. Kunen jo også godt være at der var nogen fra Kolding herinde som kunen fortælle hvad der præcist sker o.lign.


    Men siden i alle siger at jeg bare kan læse (har jeg gjort) og se TV (har jeg oss' gjort lidt), så lukekr jeg tråden, da folk åbenbart ikke ved mere end det de har fået skovlet ind i hovedet af TV og aviser :-s


    Tråd lukket!