Og så mødte jeg hende igen...

  • Ja det skete idag.


    Jeg mødte igen pigen som jeg har været forelsket i, i 4-5 år nu :D
    Ja, jeg har ikke fortalt hende det endnu, og har heller ikke tænkt mig at gøre det :lame:


    Men hvor hamrede mit hjerte bare vildt, jeg var total nervøs og rystede, man kunne sikkert se at jeg røstede lidt og er i sindssyge jeg var glad for at se hende igen.


    Men nu skal jeg lige bruge noget tid på at recover efter mødet med hende igen :D



    ville bare dele denne glædelses nyhed med jer :D

  • Hehe.. Tjooo det sker jo sådan noget ! Men hvorfor ikke bare sige det til hende ? Nu når du har været forelsket i hende så lang tid ?


    Det ville jo være lidt øv, hvis det så viste sig at hun ikke tænkte noget som helst for dig og du så har spildt så mange år på det !


    Men så er det jo bare at begynde at kigge efter en ny .. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • narj det går nok, jeg var forelsket i hende dengang så jeg holdt mig selv lidt på afstand, men på det seneste, dengang i 9. altså, der begyndte vi at snakke mere og blive "bare venner" og det var altså herligt.


    men næ nej, jeg skal ikke risikere noget her :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    narj det går nok, jeg var forelsket i hende dengang så jeg holdt mig selv lidt på afstand, men på det seneste, dengang i 9. altså, der begyndte vi at snakke mere og blive "bare venner" og det var altså herligt.


    men næ nej, jeg skal ikke risikere noget her :D


    Tag dig sammen Shahid. :]
    Sidde her og lukke dine forelskelser ud, kan du godt, men gå hen og spørge hende, om hun vil noget, tør du ikke. Tsk tsk... Har du aldrig hørt at: Hvo intet vover, intet vinder ?
    Siger hun nej, har du da i det mindste vist, at du har balls nok til at spørge hende og så behøver du ikke spilde tid på, at sukke mere efter hende. ;)

  • Hvo vover vinder er mit motto, men nej det bliver ikke brugt her, hvorfor risikere at ødelægge et så godt venskab?


    jeg savner hende bare igen allerede, men jeg har mange oplysninger om hende så jeg kan jo bare tage hen til hende......... NOT! :T

  • Hvis i er venner hvorfor tager du så ikke derhen?
    desuden, hvis i er venner vilt jeg foreslå dig at gøre en af to ting:
    skyde hende ud af hovedet - kig godt på alle andre piger, det hjælper ;)
    eller få det afgjort
    ellers bliver jeres venskab altså noget rod - i har jo måske ikke helt samme motiver..
    og hvis i har er det dumt at spilde tiden :))
    og JO jeg har prøvet det, det endte med at jeg droppede hende og beholdt en god ven.


  • hehe. hølger dig godt, men det vil blive umuligt, skal møde hende mange gange senere i livet, så hellere være glade for hinanden :D



    jeg så hende da hun var på vej hjem og jeg var på vej til arbejde, igen i dag :D :clap:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    HAHA nørder der giver hjælp om kærlighed dejligt forum :D


    som du ved er mange af de der "nørder" ikke til at kunne genkende i virkeligheden, der er stil over TWEAKER :hb:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk


    som du ved er mange af de der "nørder" ikke til at kunne genkende i virkeligheden, der er stil over TWEAKER :hb:


    hehe.. fair nok :P



    men jeg ville nu også anbefalde dig at sige det til hende.. bare sig hvor lang tid osv, du har været forelsket og fortæl hende ALT om hvordan du har det og hvordan du har haft det.. enten snakker i om det og bliver enig om at i bare skal være venner. ellers er hun en bitch og skrider.. ellers begynder hun at kunne se noget i dig...


    jeg ville tage den chance hvis jeg virkelig elskede sådan en person så meget.. jeg er selv gået glip af et par mennsker fordi jeg var for bange til at sige noget til dem.. ja jeg er pisse genert.. over for alle mennsker.. mest for kvinder dog..


    jeg går helt kold :P


    Men du må jo selv om det... altså dit valg.. om du vil prøve at gøre så i kan være sammen.. eller bare være venner...
    men så ville jeg gøre som Slacker siger.. så skal du sgu lige vende det rundt og kigge godt på de andre piger.. for ellers vil det aldrig gå. så kommer du til at gøre et eller andet.. trust me.. i know. :D
    jeg har "mistet" et godt venskab med en ven pga af min nuværende dame.. :D hehe det er en for lang historie til at fortælle.. men det var på samme måde.. først crush på hende.. så ikke sige noget.. så min ven siger det til hende, hun siger nej tak. så siger hun til ham at hun kan lide mig.. DAMN tænker man så.. og så blev han sur på mig osv osv osv.. :D



    Men Gl med det.. :cheers:

  • Har selv prøvet det samme (dog tog det mig slet ikke nær så lang tid at få det sagt).Men for mit vedkommende endte det med en fanatastisk kæreste som jeg stadig er sammen med :D


    Kom i sving for dælen, der hjælper ikke noget at gå og savle hele tiden. Vil holde på det bliver ulideligt i længden, især hvis hun får en anden kæreste....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Har selv prøvet det samme (dog tog det mig slet ikke nær så lang tid at få det sagt).Men for mit vedkommende endte det med en fanatastisk kæreste som jeg stadig er sammen med :D


    Kom i sving for dælen, der hjælper ikke noget at gå og savle hele tiden. Vil holde på det bliver ulideligt i længden, især hvis hun får en anden kæreste....


    Jeg vil nu kalde hende fantastisk og det må du godt hilse og sige at jeg har sagt. ;)


    Sorry... Var svært at lade være.... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jeg vil nu kalde hende fantastisk og det må du godt hilse og sige at jeg har sagt. ;)


    Sorry... Var svært at lade være.... :))



    Hehe læste det som fanatisk :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Jeg vil nu kalde hende fantastisk og det må du godt hilse og sige at jeg har sagt. ;)


    Sorry... Var svært at lade være.... :))


    Var nu også det der skulle have stået, men der smuttede sig lige et ekstra a ind... (er lidt svært at vende sig til at skrive på hendes bærbar) :crazyeyes:


    Hun ved jo godt du sidder og savler hver gang du skriver med hende Hans, men skal da nok give din besked videre alligevel ;) *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Var nu også det der skulle have stået, men der smuttede sig lige et ekstra a ind... (er lidt svært at vende sig til at skrive på hendes bærbar) :crazyeyes:


    I know, men ved første blik, så der ud til at stå fanatisk. ;)


    Quote


    Hun ved jo godt du sidder og savler hver gang du skriver med hende Hans, men skal da nok give din besked videre alligevel ;) *G*


    *LOL*... :))
    Jeg takker. Jeg bliver nok nødt til, at købe et vandtæt tastatur. Det er for dyrt i længden, at købe et nyt, hver gang jeg har snakket med hende. :))

  • Ja, så kom dog ud af hullet... jeg mødte min kæreste til en fest... og blev allerede der forelsket i hende :D


    Og så var det jo at jeg en dag alligevel skulle til Silkeborg, og så kunne jeg jo lige så godt komme forbi og besøge hende :D
    Og det endte altså med efter noget tid, at vi faktisk begge fik taget os sammen til at sige at vi altså begge var forelskede i hinanden :D Og vi har været sammen i 17mdr. nu .oO( Barnemad i forhold til mange andre herinde, men ja, er jo oss' kun 19 ;) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Puggen
    Ja, så kom dog ud af hullet... jeg mødte min kæreste til en fest... og blev allerede der forelsket i hende :D


    Og så var det jo at jeg en dag alligevel skulle til Silkeborg, og så kunne jeg jo lige så godt komme forbi og besøge hende :D
    Og det endte altså med efter noget tid, at vi faktisk begge fik taget os sammen til at sige at vi altså begge var forelskede i hinanden :D Og vi har været sammen i 17mdr. nu .oO( Barnemad i forhold til mange andre herinde, men ja, er jo oss' kun 19 ;) )


    jeg er lige blevet 18.. jeg er far til en lille cutie dreng på ca 3 mdner snart :D og jeg har været sammen med min dame i 1år og 1 mdn :D og vi elsker sku stadig hinanden..


    se om du kan klare den.. du skal ikke komme og sige det er barnemad :D